• [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 22:07 ]


    help

    Arthillian schreef:
    Wij hadden vandaag brandoefening. Dus stond ik daar met drie vriendinnen onder één paraplu op de trap bij de ingang. :')


    Haha ^^ Lang leve plu's!


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    (...)

    Oui, hopelijk mag ik dan volgend jaar ook ^^ En in de 6de kan je ook kendo doen :'D
    Maar, tell me ^^


    Ah nice. ^.^ Ik zou via sport met mijn school ook een keer schermen kunnen doen, maar vast niemand die dat wilt en ik wil niet in m'n eentje. :'D
    Maaar. We hadden de vracht voor maandag al binnen, dus mijn collega en ik begonnen al vast met prijzen, vullen etc. aangezien we niet echt iets meer te doen hadden. :') We kwamen zoveel leuk dingen tegen, dat we het onszelf ging toe claimen, nog voordat het echt in de winkel lag. HAHAHA. Hele manden achter met spullen alleen van twee medewerkers. :'DDD


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lothian schreef:
    (...)

    Ah nice. ^.^ Ik zou via sport met mijn school ook een keer schermen kunnen doen, maar vast niemand die dat wilt en ik wil niet in m'n eentje. :'D
    Maaar. We hadden de vracht voor maandag al binnen, dus mijn collega en ik begonnen al vast met prijzen, vullen etc. aangezien we niet echt iets meer te doen hadden. :') We kwamen zoveel leuk dingen tegen, dat we het onszelf ging toe claimen, nog voordat het echt in de winkel lag. HAHAHA. Hele manden achter met spullen alleen van twee medewerkers. :'DDD


    Oui ^^ Ahw, gewoon doen als het je leuk lijkt, of wil helemaal niemand van je school?
    Hahaha, mag dat wel? xD


    Stenenlikker

    Haters gonna Hate, wat betreft Bieber in een chat.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ooh, wat handig. Moeten we via internet iets lezen voor bio, is die tekst onleesbaar, doordat die te wazig is -_-


    Stenenlikker

    En toen was het wel leesbaar -_-


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    (...)

    Oui ^^ Ahw, gewoon doen als het je leuk lijkt, of wil helemaal niemand van je school?
    Hahaha, mag dat wel? xD


    Ja nou ja. Een vriendin wel. Maar die doet een hele andere opleiding en heeft ook op een andere dag sport, dus tja. :'D
    Ja. Lol. De actie gaat maandag toch in, dus ja. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Arthillian schreef:
    Hai Melissa!
    Good luck met leren.


    Nog een late bedankt. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    *vertelt


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Valli schreef:
    *vertelt

    Gemaakt door een Marokkaanse klasgenoot van mij, dus je kan wel raden dat zijn spelling niet altijd even geweldig is.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Lothian schreef:
    (...)

    Ja nou ja. Een vriendin wel. Maar die doet een hele andere opleiding en heeft ook op een andere dag sport, dus tja. :'D
    Ja. Lol. De actie gaat maandag toch in, dus ja. :')


    Ahw, das wel jammer dan...
    Haha, mafkezen, maar wel slim ^^


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    (...)

    Ahw, das wel jammer dan...
    Haha, mafkezen, maar wel slim ^^


    Indeed. :c
    Ghehe, ja, we hadden zo'n ontzettende lol. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ook kneuzig: Krijgen we de link naar een filmpje die we moeten kijken, is de link niet aanklikbaar en als ik dan ga googelen weet ik niet of ik het juiste filmpje heb -_-


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    Ook kneuzig: Krijgen we de link naar een filmpje die we moeten kijken, is de link niet aanklikbaar en als ik dan ga googelen weet ik niet of ik het juiste filmpje heb -_-

    Gaat lekker.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."