• [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 22:07 ]


    help

    Arthillian schreef:
    (...)
    Gaat lekker.


    Jep. En ik vind 2 voor en 3 tegen argumenten wel genoeg.
    Nu nog even wat doen aan mn frans mondeling en dan expeditie Robinson kijken ^^


    Stenenlikker

    Well, ik vind mezelf klaar ^^


    Stenenlikker

    Mensen, wat is het ongelofelijk stil hier.....


    Stenenlikker

    Hello there.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hai kim ^^


    Stenenlikker

    Hey Belle! How you're doing?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oeps, toen was mijn busfiets weg en moest ik ruim één kilometer naar huis joggen/lopen...


    Stenenlikker

    Maar verder wel goed, nog een beetje buiten adem..
    Met jou?


    Stenenlikker

    Met mij gaat het wel goed. Alleen best wel moe. Vanochtend tijdens de Illustrator les was ik best chagrijnig en geïrriteerd, omdat ik het geen leuk programma vindt.
    Morgen weer phieuw phieuwen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Nahw, das nooit zo fijn.
    Ik ga vanavond phieuw phieuwen ^^ Gelukkig ben ik nu niet zo moe :')


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    Nahw, das nooit zo fijn.
    Ik ga vanavond phieuw phieuwen ^^ Gelukkig ben ik nu niet zo moe :')

    Misschien ga je nog wel op iets bijzonders phieuw phieuwen. ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Arthillian schreef:
    (...)
    Misschien ga je nog wel op iets bijzonders phieuw phieuwen. ^^


    Haha, dat zou leuk zijn ^^

    Ohja, Kim, ik heb nog een idee gekregen voor een username voor December, ik heb serieus teveel ideeën die niet helemaal bij the desolation of Smaug passen, maar zeer weinig voor wat er wel echt bij past. Mag ik je pb'en met ideeën en zou je me dan jouw mening willen geven?


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    (...)

    Haha, dat zou leuk zijn ^^

    Ohja, Kim, ik heb nog een idee gekregen voor een username voor December, ik heb serieus teveel ideeën die niet helemaal bij the desolation of Smaug passen, maar zeer weinig voor wat er wel echt bij past. Mag ik je pb'en met ideeën en zou je me dan jouw mening willen geven?

    Ja hoor!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Austin & Ally! Austin & Ally!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Waarom kan ik de band tussen mijn broer en ik niet zijn zoals die tussen Harry en Gemma? :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.