• [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 22:07 ]


    help

    Irvine schreef:
    Aw ik zie dat van die Bluppies nu en ik voel me echt vereerd dat ik gewoon voor twee dingen genomineerd ben c:


    I did that :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bluppies?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Hello there.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Arthillian schreef:
    Hello there.


    HELLO :3

    En @Fren, kijk maar op de eerte pagina van dit topic c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimy! How are you doing?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    I'm doing fine! c: Alleen ik heb een probleem met mijn story :c ik twijfel heel erg over de gebeurtenis of ik iets wel of niet moet laten gebeuren :'D Maar ik heb niemand die het verhaal tot nu toe helemaal leest, alleen een aantal hebben de proloog en het eerste hoofdstuk gelezen >< Dus ik kan ook niet om raad vragen haha


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oh! En hoe gaat het met jou? (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Met mij gaat het ook goed hoor.
    Om welke story gaat het?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Het gaat om Het verkeerde oord, dat is een story die ik inactief heb staan en die nu 15336 woorden bevat en ik ben nu nog bezig met het elfde hoofdstuk :] Ik heb er echt veel plezier aan om het te schrijven, maar soms dan twijfel ik heel erg of iets niet langdradig wordt of dat sommige gebeurtenissen niet beter anders hadden kunnen verlopen..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Irvine schreef:
    Het gaat om Het verkeerde oord, dat is een story die ik inactief heb staan en die nu 15336 woorden bevat en ik ben nu nog bezig met het elfde hoofdstuk :] Ik heb er echt veel plezier aan om het te schrijven, maar soms dan twijfel ik heel erg of iets niet langdradig wordt of dat sommige gebeurtenissen niet beter anders hadden kunnen verlopen..

    Waar gaat het over? Misschien ga ik het dan wel lezen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Arthillian schreef:
    (...)
    Waar gaat het over? Misschien ga ik het dan wel lezen.


    Twee geliefden.
    Hebben ze alles voor elkaar over?
    Kan liefde alles redden?
    Of is Duisternis te slecht voor liefde en is alles verloren?
    Toen Zoey overleed, is er een fout gemaakt in Hemel en Hel. In plaats van dat ze naar de Hemel is gegaan, zit ze nu vast in de Hel. Ze vecht tegen al het Duisternis in de Hel, maar ook voor haar voelt het alsof de tijd tikt. Stukje voor stukje verliest ze zichzelf in de Hel en wordt haar ziel slechter en slechter. Ze probeert Ethan te bereiken in een droom van hem om alles duidelijk te maken en Ethan is vastberaden om haar te helpen op wat voor manier dan ook.


    Alleen ik vind het intro slecht klinken :'D maar goed, daar gaat het dus over :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Irvine schreef:
    (...)

    Alleen ik vind het intro slecht klinken :'D maar goed, daar gaat het dus over :]

    Oeeeeh. Ik ben enthousiast!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Arthillian schreef:
    (...)
    Oeeeeh. Ik ben enthousiast!


    Really? o 3o
    That means a lot to me c: Maar goed, het is niet dat ik nu vastzit met mijn verhaal, maar meer dat ik gewoon twijfel over wat het beste is dat ik kan doen xd. (Klinkt vaag, is het ook ghehe)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Irvine schreef:
    (...)

    Really? o 3o
    That means a lot to me c: Maar goed, het is niet dat ik nu vastzit met mijn verhaal, maar meer dat ik gewoon twijfel over wat het beste is dat ik kan doen xd. (Klinkt vaag, is het ook ghehe)

    Ja, ik ben echt enthousiast.
    Waar zit je over te twijfelen? Tussen welke dingen?

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 13:54 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Arthillian schreef:
    (...)
    Ja, ik ben echt enthousiast.
    Waar zit je over te twijfelen? Tussen welke dingen?


    Ik zal je wel een pb erover sturen (: Dank je alvast!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.