• Oke, geen idee of dit al is voorgesteld, so don't shoot me.

    Gisteren was ik bezig met een nieuw hoofdstukje op Q zelf en ik had meer dan 500 woorden. Ik was ondertussen ook iets anders aan het doen maar het begon laat te worden, dus zonder er bij na te denken sloot ik alle tabbladen - waaronder mijn halve hoofdstuk, dat ik dus was vergeten om op te slaan. Ontzettend stom en heel vervelend, aangezien het schrijven al zo moeizaam gaat.

    Ja, ik weet het, ik moet het via word doen, maar aangezien ik ook een tijdje zonder heb gezeten, is dit niet altijd mogelijk. Mijn idee was dus dat Q het automatisch opslaat als je bezig bent met een concept, zodat alles dus niet ineens verloren is - mits het programmeerbaar is, natuurlijk.

    Is mijn uitleg een beetje te begrijpen? :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Heel erg voor.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Patholoog schreef:
    (...)

    Huh, waar kan dat nu weer?
    Ik zie alleen maar 'opslaan' staan?


    Als je een hoofdstuk bewerkt helemaal bovenaan, direct onder "hoofdstuk aanpassen" en boven je cover (als je die hebt, natuurlijk). Daar staat "fullscreen", "lezen" en "beta aanvragen". ^^
    Ik denk niet dat veel mensen die knopjes ooit gebruiken en ik heb het altijd al een beetje vreemd gevonden dat je alleen een waarschuwing krijgt als je via die weg je hoofdstuk verlaat, maar het is er wel.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Facts schreef:
    Heel erg voor.

    Ik ben voor. Zoiets kan ik trouwens in een minuutje in elkaar klikken met behulp van javascript, dus ja het is mogelijk.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 18:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Guinness schreef:
    ben ik helemaal voor =)


    take me back to the basics and the simple life

    Voor, voor, voor!


    -

    Helemaal voor, helemaal als je laptop opeens besluit dat die wilt uitgaan en de tabels daarna niet zomaar opstarten.

    Cicero schreef:
    Sowieso voor.


    26 - 02 - '16

    VOOR!!!
    En als het mogelijk is ook voor de mail... :$


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Dobreva schreef:
    Mij lijkt het erg handig, aangezien mijn computer soms onverwacht mijn tabbladen sluit.


    Chaos is a ladder.

    Square schreef:
    Als je een hoofdstuk bewerkt helemaal bovenaan, direct onder "hoofdstuk aanpassen" en boven je cover (als je die hebt, natuurlijk). Daar staat "fullscreen", "lezen" en "beta aanvragen". ^^
    Ik denk niet dat veel mensen die knopjes ooit gebruiken en ik heb het altijd al een beetje vreemd gevonden dat je alleen een waarschuwing krijgt als je via die weg je hoofdstuk verlaat, maar het is er wel.

    De knop "lezen" gebruik ik zelf wel heel vaak, want dan kan ik alvast even zien hoe m'n hoofdstuk eruit ziet voordat ik het activeer.


    Chaos is a ladder.

    Cicero schreef:
    Sowieso voor.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Klayley schreef:
    (...)
    De knop "lezen" gebruik ik zelf wel heel vaak, want dan kan ik alvast even zien hoe m'n hoofdstuk eruit ziet voordat ik het activeer.


    Ik gebruik hem ook bijna altijd, maar dan na het opslaan, in de lijst met alle hoofdstukken. Ik denk eigenlijk dat dat is wat de meeste mensen gebruiken, maar wie weet, misschien zit ik er wel helemaal naast. ^^ Ik heb hem zelf nog nooit direct vanuit "hoofdstuk aanpassen" gebruikt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb dit zelf ook meegemaakt en dat is echt super vervelend! Dus ik ben er helemaal mee eens.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik ben voor!


    :)