• Oke, geen idee of dit al is voorgesteld, so don't shoot me.

    Gisteren was ik bezig met een nieuw hoofdstukje op Q zelf en ik had meer dan 500 woorden. Ik was ondertussen ook iets anders aan het doen maar het begon laat te worden, dus zonder er bij na te denken sloot ik alle tabbladen - waaronder mijn halve hoofdstuk, dat ik dus was vergeten om op te slaan. Ontzettend stom en heel vervelend, aangezien het schrijven al zo moeizaam gaat.

    Ja, ik weet het, ik moet het via word doen, maar aangezien ik ook een tijdje zonder heb gezeten, is dit niet altijd mogelijk. Mijn idee was dus dat Q het automatisch opslaat als je bezig bent met een concept, zodat alles dus niet ineens verloren is - mits het programmeerbaar is, natuurlijk.

    Is mijn uitleg een beetje te begrijpen? :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Als het kan, helemaal voor!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Voor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.



    Zo. Enige wat Rutger nog hoef te doen is de dingen goed instellen (zoals de data die allemaal verstuurd moet worden, zoals het ID van het hoofdstuk, wie de eigenaar is, etc. Verder moet hij ervoor zorgen dat het in de database wordt opgeslagen.
    Maar goed, zo simpel is het dus.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 15:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Voor! Ik heb dit ook wel eens gehad.

    Typ het in word en save het?
    Dan heb je zo geen problemen ^^ (behalve als je zo vreselijk bent als ik, en zelfs daar niet opslaat en gewoon naar laatst gesloten gaat ^^)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hwin schreef:
    Typ het in word en save het?
    Dan heb je zo geen problemen ^^ (behalve als je zo vreselijk bent als ik, en zelfs daar niet opslaat en gewoon naar laatst gesloten gaat ^^)

    Ja, ik weet het, ik moet het via word doen, maar aangezien ik ook een tijdje zonder heb gezeten, is dit niet altijd mogelijk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Square schreef:
    Ik weet niet of het in alle browsers zo werkt, maar in Firefox kun je recent gesloten tabbladen herstellen, en dan staat de tekst die je net had getypt er ook nog steeds. ^^

    Verder ben ik wel voor, mits het programmeerbaar is en niet op een of andere manier hindert als je een hoofdstuk aan het bewerken bent.


    Google chrome en internet explorler kunnen dat ook, gelukkig.

    Maar als je laptop opeens uitvalt en je niks kan herstellen dan is t wel kut, dus ik ben voor.
    Ook sowieso omdat je dan niet halverwege je verhaal steeds op moet slaan en weer op aanpassen moet klikken (en dan perongeluk activeert) enz


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Aragog schreef:
    (...)


    Er zijn ook mensen die geen word hebben XD (zoals ik)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    xVixncxiex schreef:
    (...)

    Er zijn ook mensen die geen word hebben XD (zoals ik)

    That's what I said. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ik werk voornamelijk op een tablet, dus word gebruiken is super lastig ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dat is wel handig en aangezien het blijkbaar kan (dat is wat Titan zei), ben ik voor.


    Physics is awesome

    Nou, ik zou zeggen: schrijf op google docs, die slaat automatisch op. Ik ben wel voor, though. Mits het programmeerbaar is c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Voor!:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Gemela schreef:
    Is het wel mogelijk het te programmeren? Dan ben ik wel voor.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb het ingesteld (Y)

    Dank aan Titan voor de hulp!


    Dit is mijn signature...