• Oke, geen idee of dit al is voorgesteld, so don't shoot me.

    Gisteren was ik bezig met een nieuw hoofdstukje op Q zelf en ik had meer dan 500 woorden. Ik was ondertussen ook iets anders aan het doen maar het begon laat te worden, dus zonder er bij na te denken sloot ik alle tabbladen - waaronder mijn halve hoofdstuk, dat ik dus was vergeten om op te slaan. Ontzettend stom en heel vervelend, aangezien het schrijven al zo moeizaam gaat.

    Ja, ik weet het, ik moet het via word doen, maar aangezien ik ook een tijdje zonder heb gezeten, is dit niet altijd mogelijk. Mijn idee was dus dat Q het automatisch opslaat als je bezig bent met een concept, zodat alles dus niet ineens verloren is - mits het programmeerbaar is, natuurlijk.

    Is mijn uitleg een beetje te begrijpen? :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik kwam pas net achter dat het als is geprogrammeerd enzo, ik had alleen de 1e bladzij gelezen :/

    Maar ik snap niet echt hoe het werkt....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    Ik kwam pas net achter dat het als is geprogrammeerd enzo, ik had alleen de 1e bladzij gelezen :/

    Maar ik snap niet echt hoe het werkt....


    Hij werkt ook (nog) niet. Rutger heeft het ingesteld, maar daarna weer uitgedaan omdat het niet lukte. Hopelijk komt het nog, want DarkSavior heeft het geprogrammeerd etc.


    Some people are art and do art at the same time

    Rawiyah schreef:
    Ik kwam pas net achter dat het als is geprogrammeerd enzo, ik had alleen de 1e bladzij gelezen :/

    Maar ik snap niet echt hoe het werkt....
    Op dit moment staat het niet aan / werkt het nog niet / de huidige oplossing is niet goed genoeg. Ik ben nu bezig met een tweede manier en als deze online staat wil ik je best uitleggen hoe hij werkt.

    Anyway, ik heb een e-mail verstuurd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Even voor de duidelijkheid; de methode die ik gebruik (localStorage) is ondersteunt door de volgende browsers:

    Klik op het plaatje voor een groter beeld.

    Dus zelfs als je op je telefoon typt zou het gewoon horen te werken (behalve als je Opera Mini gebruikt).

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 22:42 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het kan aan mij liggen... maar ik heb problemen met het opslaan van mijn hoofdstukken. Het werkt niet meer namelijk.
    Net nog wel, nu niet meer.

    Hoi Mitchell,

    Dank voor de code en het meedenken!

    Ik heb het inmiddels geinstalleerd en het werkt perfect. Ik heb de melding er even uit gehaald zodat mensen niet per ongeluk denken dat het ook in de database opgeslagen is en denken dat ze niet meer zelf op Opslaan hoeven te klikken.

    Nogmaals dank voor je hulp!

    Groetjes, Rutger

    :Y)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 12:03 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Okay, ik heb niets gezegd. (:

    Draculea schreef:
    Okay, ik heb niets gezegd. (:

    Rutger heeft me net gemailt dat er inderdaad een foutje in zit. Dit gebeurd doordat ID's niet 100% uniek zijn, blabla, website gezeur, blabla, computer praat, blabla. Hij is er in iedergeval mee bezig.

    Ik zag jou post pas nadat ik had gepost. Het was dus niet tegen jou bedoelt als bewijs dat je verkeerd zat.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 12:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Rutger heeft me net gemailt dat er inderdaad een foutje in zit. Dit gebeurd doordat ID's niet 100% uniek zijn, blabla, website gezeur, blabla, computer praat, blabla. Hij is er in iedergeval mee bezig.

    Ik zag jou post pas nadat ik had gepost. Het was dus niet tegen jou bedoelt als bewijs dat je verkeerd zat.

    Nee, maar het werkt weer. :'D

    Draculea schreef:
    (...)
    Nee, maar het werkt weer. :'D

    Hij heeft het net opgelost, haha. Hij gaat het nu instellen voor topic posts :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dit is een test bericht.

    EDIT: hij slaat nu ook topic posts op. Dit werkt nog niet bij bericht aanpassen maar daarover ga ik het nu hebben met Rutger.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 12:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Goed bezig! *O*

    -nvm, niet meer.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 12:44 ]


    Your make-up is terrible

    Lol, mijn comment blijft nu in deze typbalk staan.
    En ik kan niets meer opslaan bij mijn verhaal. Misschien ben ik iets te ongeduldig.

    Draculea schreef:
    Lol, mijn comment blijft nu in deze typbalk staan.
    En ik kan niets meer opslaan bij mijn verhaal. Misschien ben ik iets te ongeduldig.


    Dat heb ik bij een ander topic, het is echt irritant. Ik heb het kunnen verwijderen, maar als ik dan weer wat anders typ blijft het weer staan. Ik kan ook niet meer quoten daardoor in dat topic. D:


    Your make-up is terrible