• Oke, geen idee of dit al is voorgesteld, so don't shoot me.

    Gisteren was ik bezig met een nieuw hoofdstukje op Q zelf en ik had meer dan 500 woorden. Ik was ondertussen ook iets anders aan het doen maar het begon laat te worden, dus zonder er bij na te denken sloot ik alle tabbladen - waaronder mijn halve hoofdstuk, dat ik dus was vergeten om op te slaan. Ontzettend stom en heel vervelend, aangezien het schrijven al zo moeizaam gaat.

    Ja, ik weet het, ik moet het via word doen, maar aangezien ik ook een tijdje zonder heb gezeten, is dit niet altijd mogelijk. Mijn idee was dus dat Q het automatisch opslaat als je bezig bent met een concept, zodat alles dus niet ineens verloren is - mits het programmeerbaar is, natuurlijk.

    Is mijn uitleg een beetje te begrijpen? :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rutger schreef:
    Ik heb het ingesteld (Y)

    Dank aan Titan voor de hulp!

    Graag gedaan :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Goed idee!


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    Goed idee!

    Rutger schreef:
    Ik heb het ingesteld (Y)

    Dank aan Titan voor de hulp!

    :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ah chill c:


    Tijd voor koffie.

    Rutger schreef:
    Ik heb het ingesteld (Y)

    Dank aan Titan voor de hulp!

    Wauw, dat is echt geweldig. *O*
    En ja ook een bedankt aan Mitchell natuurlijk :Y)


    -

    Ik heb het scriptje even uitgeschakeld, omdat er nog een bug in staat.

    Tekens met een accent of umlaut worden namelijk niet goed opgeslagen. Ik ga even kijken hoe dit te fixen is. (typing)

    Opgelost!

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 17:41 ]


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Ik heb het scriptje even uitgeschakeld, omdat er nog een bug in staat.

    Tekens met een accent of umlaut worden namelijk niet goed opgeslagen. Ik ga even kijken hoe dit te fixen is. (typing)

    Opgelost!

    Tof, bedankt! :D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rutger schreef:
    Ik heb het scriptje even uitgeschakeld, omdat er nog een bug in staat.

    Tekens met een accent of umlaut worden namelijk niet goed opgeslagen. Ik ga even kijken hoe dit te fixen is. (typing)

    Het zou moeten werken als je alles omzet naar een UTF-8 encoded string (utf8_encode()) voordat je het opslaat op de server.
    Zorg er dan wel voor dat het volgende in de meta header staat:
          ""
    En dat de database de text ziet als een UTF-8 iets (CHARACTER SET utf8).

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 17:45 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh, hahaha. Je hebt het al opgelost voordat ik mijn oplossing had geplaatst.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rutger schreef:
    Ik heb het scriptje even uitgeschakeld, omdat er nog een bug in staat.

    Tekens met een accent of umlaut worden namelijk niet goed opgeslagen. Ik ga even kijken hoe dit te fixen is. (typing)

    Opgelost!


    Ik zie nog steeds het knopje Opslaan


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Ik zie nog steeds het knopje Opslaan

    Dat klopt. Het is nog steeds de bedoeling dat je gewoon op Opslaan drukt wanneer je klaar bent. Alleen de inhoud van het hoofdstuk wordt automatisch opgeslagen, dus niet de inleiding, titel etc.


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Dat klopt. Het is nog steeds de bedoeling dat je gewoon op Opslaan drukt wanneer je klaar bent. Alleen de inhoud van het hoofdstuk wordt automatisch opgeslagen, dus niet de inleiding, titel etc.


    Juist, ik denk dat ik 'm nu pas snap. :'D

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 17:46 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Slotje. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Helaas. Mijn host belde dat de server load schrikbarend hoog was en de boel op het punt van vastlopen stond. Kwam door dit scriptje.

    Het automatisch saven heb ik dus weer uit moeten zetten.


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Helaas. Mijn host belde dat de server load schrikbarend hoog was en de boel op het punt van vastlopen stond. Kwam door dit scriptje.

    Het automatisch saven heb ik dus weer uit moeten zetten.
    Dat is jammer, maar we hebben het in ieder geval geprobeerd :)


    Life is hard and then we die