• Vampiers en jagers. Iedereen kent het fenomeen, maar ook de eeuwige vete tussen de twee. Wanneer vampiers mensen doden, willen de mensen wraak. Wanneer de mensen – of met andere woorden de jagers – wraak nemen, doen ze het goed. Met andere woorden slaagden ze erin een heel nest uit te moorden. Op een paar vampiers na, en dan nog niet de minste. Hun leider en de twee vampiers die erin geslaagd waren te vluchten, zijn uit op wraak. Het nest moet weer aangedikt worden vooraleer ze hun oorlog kunnen beginnen. Nieuw, vers bloed. Mannen en vrouwen, mensen, uitverkoren om met of tegen hun wil deel uit te maken van deze oorlog.
    De jagers, deze vieren hun overwinnen nog even na. Maar wanneer een vogeltje hen influistert dat het nest weer aan het groeien is, bereiden ze zich maar beter goed voor… Want het staat vast dat er heel wat bloed gaat vloeien.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Baggerstukje maar ik heb gepost


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Guinness schreef:
    (...)ik was er al aan begonnen toen het topic geopend werd, dus zag het pas toen ik gepost had


    Ik zal in ieder geval even veranderen dat ze er al is.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik zal in ieder geval even veranderen dat ze er al is.
    dat is fijn ˆˆ dankjewel


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)dat is fijn ˆˆ dankjewel


    Gedaan. :3


    Your make-up is terrible

    Iemand voor Misha?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mijn topiiics.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tonto schreef:
    Baggerstukje maar ik heb gepost
    Als mijn rol word geaccepteert ik ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)Als mijn rol word geaccepteert ik ˆˆ


    Okiedo ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dat dacht ik ook al.


    Your make-up is terrible

    wat dacht je?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dat het voorspelbaar is, haha. 8D

    Ugh en ik moet steeds twee keer op plaats reactie drukken voordat hij ook post. -.-


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Dat het voorspelbaar is, haha. 8D

    Ugh en ik moet steeds twee keer op plaats reactie drukken voordat hij ook post. -.-
    wat is voorspelbaar?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)wat is voorspelbaar?


    Dat je die rol aanmaakte en daarna naar Tonto ging, omdat je eerder zei dat je je verveelde en zin had om te reageren, haar rol is beschikbaar en tada. 8D


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Dat je die rol aanmaakte en daarna naar Tonto ging, omdat je eerder zei dat je je verveelde en zin had om te reageren, haar rol is beschikbaar en tada. 8D
    om eerlijk te zijn niet =) ik had gewoon zin om nog een rol te creeren. ik zag later dat tonto nog beschikbaar was, in tegenstelling tot heel veel anderen op Q kijk ik wel eerst in een topic of er iemand vrij is.
    maar nu je het zo stelt, snap ik wel dat je dit denkt xD.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ok, maar even iets verzinnen voor Eris.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered