• Vampiers en jagers. Iedereen kent het fenomeen, maar ook de eeuwige vete tussen de twee. Wanneer vampiers mensen doden, willen de mensen wraak. Wanneer de mensen – of met andere woorden de jagers – wraak nemen, doen ze het goed. Met andere woorden slaagden ze erin een heel nest uit te moorden. Op een paar vampiers na, en dan nog niet de minste. Hun leider en de twee vampiers die erin geslaagd waren te vluchten, zijn uit op wraak. Het nest moet weer aangedikt worden vooraleer ze hun oorlog kunnen beginnen. Nieuw, vers bloed. Mannen en vrouwen, mensen, uitverkoren om met of tegen hun wil deel uit te maken van deze oorlog.
    De jagers, deze vieren hun overwinnen nog even na. Maar wanneer een vogeltje hen influistert dat het nest weer aan het groeien is, bereiden ze zich maar beter goed voor… Want het staat vast dat er heel wat bloed gaat vloeien.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Guinness schreef:
    (...)om eerlijk te zijn niet =) ik had gewoon zin om nog een rol te creeren. ik zag later dat tonto nog beschikbaar was, in tegenstelling tot heel veel anderen op Q kijk ik wel eerst in een topic of er iemand vrij is.
    maar nu je het zo stelt, snap ik wel dat je dit denkt xD.


    Nouuu, laat me ook even een momentje van slimheid hebben zeg.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Nouuu, laat me ook even een momentje van slimheid hebben zeg.



    *Helderziendheid


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Michonne schreef:
    (...)

    Nouuu, laat me ook even een momentje van slimheid hebben zeg.
    *steekt tong uit* nee :P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Tonto schreef:
    (...)


    *Helderziendheid


    Nee, slim klinkt leuker.

    Guinness schreef:
    (...)*steekt tong uit* nee :P


    Awh. :c


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Awh. :c
    haha :P goed ˆˆ mir is offline. dus het kan zijn dat ik morgen pas kan schrijven met Erica


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Nah, ze is goed. (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Mir schreef:
    Nah, ze is goed. (:
    =D top


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Zo tonto ˆˆ Erica is aangekomen in de kroeg.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik zag het ja. Ik vond het wel leuk met de doorzichtige opening. De gif van Dean is daar echt perfect voor xD ik zal morgen reageren. Ik ga zo me bedje opzoeken namelijk


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tonto schreef:
    Ik zag het ja. Ik vond het wel leuk met de doorzichtige opening. De gif van Dean is daar echt perfect voor xD ik zal morgen reageren. Ik ga zo me bedje opzoeken namelijk
    Weer eens wat anders dan tegen iemand aanbotsen xD is goed hoor slaap wel!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik stel trouwens wel voor dat er eerst een beetje rust aan wordt gedaan zodat iedereen gewoon kan inspringen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Juah. Kan dit weekene al niet reageren omdat mams jarig is morgen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wacht nog even tot iedereen een beginpost gemaakt heeft voordat ik weer reageer.


    Your make-up is terrible

    Stillinski je post is te kort, je moet 300 worden hebben =)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Sorry voor mijn late reactie, ik had gister veel huiswerk en ik moest vandaag de hele dag werken. Me hates work ;c

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 19:04 ]