• Vampiers en jagers. Iedereen kent het fenomeen, maar ook de eeuwige vete tussen de twee. Wanneer vampiers mensen doden, willen de mensen wraak. Wanneer de mensen – of met andere woorden de jagers – wraak nemen, doen ze het goed. Met andere woorden slaagden ze erin een heel nest uit te moorden. Op een paar vampiers na, en dan nog niet de minste. Hun leider en de twee vampiers die erin geslaagd waren te vluchten, zijn uit op wraak. Het nest moet weer aangedikt worden vooraleer ze hun oorlog kunnen beginnen. Nieuw, vers bloed. Mannen en vrouwen, mensen, uitverkoren om met of tegen hun wil deel uit te maken van deze oorlog.
    De jagers, deze vieren hun overwinnen nog even na. Maar wanneer een vogeltje hen influistert dat het nest weer aan het groeien is, bereiden ze zich maar beter goed voor… Want het staat vast dat er heel wat bloed gaat vloeien.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ze kan naar Erica en Misha? Ze zitten in de lokale kroeg

    [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 21:30 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Olicity schreef:
    Is er trouwens al een personage waar ik heen kan met Eris of nog steeds niet?


    Ik heb Jace nu vrij.


    Your make-up is terrible

    ook iemand voor Beth als ze klaar is met haar 'zaken'?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Cas schreef:
    (...)

    Ik heb Jace nu vrij.


    Is goed ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    is er een minimaal aantal posts dat je moet wachten voor je weer reageerd? Ik probeer nu telkens 2 te doen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Grigori heb ik trouwens ook vrij :')


    Stenenlikker

    Gaat er nog een vampierjager reageren (cat)?


    Life is hard and then we die

    Niet per se. Ik heb niet het idee dat het té snel gaat. Maar ja, gewoon liefst niet té snel gaan dus. Niet like 8 posts per uur.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    PUKKELxDING schreef:
    Gaat er nog een vampierjager reageren (cat)?


    Volgens mij moest Stilinksi-dingetje nog reageren.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Volgens mij moest Stilinksi-dingetje nog reageren.
    Skiet ies op stillinski dingetje :3


    Life is hard and then we die

    hahah sorry, ik schrijf vanmiddag wel even stukje!!

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 11:45 ]

    iemand dalijk voor Beth?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Misschien, wij gaan zo op jacht geloof ik :P


    Life is hard and then we die

    Yes! Maar er zijn toch ook nog mensen over, of zie ik dat verkeerd?


    Your make-up is terrible

    Beth zal niemand vermoorden beloofd :P maar ze wilt toch wel graag iemand meeten xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.