• Vampiers en jagers. Iedereen kent het fenomeen, maar ook de eeuwige vete tussen de twee. Wanneer vampiers mensen doden, willen de mensen wraak. Wanneer de mensen – of met andere woorden de jagers – wraak nemen, doen ze het goed. Met andere woorden slaagden ze erin een heel nest uit te moorden. Op een paar vampiers na, en dan nog niet de minste. Hun leider en de twee vampiers die erin geslaagd waren te vluchten, zijn uit op wraak. Het nest moet weer aangedikt worden vooraleer ze hun oorlog kunnen beginnen. Nieuw, vers bloed. Mannen en vrouwen, mensen, uitverkoren om met of tegen hun wil deel uit te maken van deze oorlog.
    De jagers, deze vieren hun overwinnen nog even na. Maar wanneer een vogeltje hen influistert dat het nest weer aan het groeien is, bereiden ze zich maar beter goed voor… Want het staat vast dat er heel wat bloed gaat vloeien.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik heb hem aangepast :)

    Zal proberen wat te posten vandaag kan niks beloven.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tegen wie had Quinn het op het eind? Tegen Giza toch?

    Ja, inderdaad. :3


    Your make-up is terrible

    Is er nog een personage vrij of niet?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I'm sorry dat ik nog niet gereageerd heb. Ik had dit weekend veel werk door school en vandaag was ik bijna de hele dag weg.
    Misschien schrijf ik zo nog wat, anders komt ie hopelijk komende week, uiterlijk komend weekend.


    Stenenlikker

    Tonto-> Sigil


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Michonne -> Cas


    Your make-up is terrible

    Hey een praattopic! Die had ik nog niet gezien :P


    Life is hard and then we die

    BTW: kan iemand mij uitleggen hoe je een lang stuk kan schrijven als je in gesprek bent met iemand, of meerdere iemanden, die een rol is van iemand anders? Ik merk dat ik daar een beetje moeite mee heb.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    BTW: kan iemand mij uitleggen hoe je een lang stuk kan schrijven als je in gesprek bent met iemand, of meerdere iemanden, die een rol is van iemand anders? Ik merk dat ik daar een beetje moeite mee heb.


    Je zou kunnen proberen gedachten/de mening van je personage over de situatie te geven. Of je personage kleine handelingen laten doen, die verder niet veel invloed hebben maar wel vullen en je stukje geloof ik wat levendiger maken. Al vind ik dat laatste zelf ook wel lastig om te doen.


    Stenenlikker

    Cas schreef:
    Michonne -> Cas



    PERFECTE NAAM <3

    Ik heb het idee dat Beth de bloeddonor gelijk helemaal leeg gaat drinken xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Olicity schreef:
    Ik heb het idee dat Beth de bloeddonor gelijk helemaal leeg gaat drinken xd
    haha nee, ze richt zich op het huis ˆˆ maar dat betekend niet dat ze niets niet aan dr honger kan doen.
    Beth vind ik echt een van mn leukste karakters, ook om haar te schrijven xD. Ze is semi gestoord hihi


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Is er trouwens al een personage waar ik heen kan met Eris of nog steeds niet?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered