• Ik vroeg me af; op welke leeftijd hadden jullie jullie eerste echte zoen?

    Ik was 15.


    nothing is true, everything is permitted.

    Rayder schreef:
    (...)
    What the fuck? Ik weet dat deze reactie niet naar mij geschreven is maar ik voel me even aangesproken. Jij mag je mening hebben, natuurlijk, maar je hoeft dan niet te beweren dat ik 'mezelf laat misbruiken' en mezelf voorlieg.


    Ik voel me ook aangesproken.


    26 - 02 - '16

    Rayder schreef:
    (...)
    What the fuck? Ik weet dat deze reactie niet naar mij geschreven is maar ik voel me even aangesproken. Jij mag je mening hebben, natuurlijk, maar je hoeft dan niet te beweren dat ik 'mezelf laat misbruiken' en mezelf voorlieg.


    Dat is niet wat ik bedoel -.-
    Ik bedoel te zeggen dat er mensen zijn die dat doen. Ik ga heus niet generaliseren, dat ik zeg dat iedereen zo is, want ik ken je verder ook inet en daarom vind ik niet dat ik kan oordelen over jouw situatie, dat kan je zelf denk ik veel beter.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Dat is niet wat ik bedoel -.-
    Ik bedoel te zeggen dat er mensen zijn die dat doen. Ik ga heus niet generaliseren, dat ik zeg dat iedereen zo is, want ik ken je verder ook inet en daarom vind ik niet dat ik kan oordelen over jouw situatie, dat kan je zelf denk ik veel beter.

    Dan komt je reactie nogal verkeerd over, ik had namelijk het idee dat je erg aan het generaliseren was.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Rayder schreef:
    (...)
    Dan komt je reactie nogal verkeerd over, ik had namelijk het idee dat je erg aan het generaliseren was.


    Sorry, dat spijt me dan en dat was niet mijn bedoeling. Ik wilde niet generaliseren.
    Miss liet ik me iets te veel lijden door de emotie :


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Nou, dat wil ik wel eventjes uitleggen waarom je dat eigenlijk niet zou moeten doen, naar mijn mening natuurlijk.
    Je zoent niet met iemand waar je geen gevoelens bij hebt ook al ken je diegene al tientallen jaren. Een zoen hoort een symbool van liefde te zijn en geef je niet zomaar aan iedereen ook al ken je die nog zo lang. Je kunt heel makkelijk zeggen dat mensen liefde te serieus nemen, maar ik zelf denk eerder dat jullie liefde niet serieus genoeg nemen. Denk je echt dat liefde dan echt nog iets waard is, als je er zo gemakkelijk mee omgaat? Nou, vind ik 8 nog niet echt een groot aantal, want gemiddeld heeft de mens ook 8 relaties alleen ben je nog vrij jong en ik vind het gewoon zonde dat mensen zich dan zo laten misbruiken. Zichzelf voorliegen dat het niet uitmaakt, dat anderen het te serieus nemen, dat het wel kan. Dit is gewoon mijn mening en ik bedoel het echt niet verkeerd hoor, ik wil je ook niet echt aanvallen, maar meer aan het denken zetten. Dus vat het niet verkeerd op.


    Lol, 'mijn mening', maar ondertussen beweer je keihard dat iedereen die zoent met iemand op wie ze niet verliefd zijn hartstikke fout zit. Wat een onzin, er is toch geen universele waarde van een zoen? Als een zoen voor jou betekent dat je nu praktisch in staat bent met elkaar te gaan trouwen, good for you. Als iemand anders een zoen gewoon een teken van waardering vindt, laat diegene dan lekker gaan met wie ze willen, wanneer ze willen. Open your mind before your mouth.


    i put the fun in funeral

    Belong schreef:
    (...)

    Lol, 'mijn mening', maar ondertussen beweer je keihard dat iedereen die zoent met iemand op wie ze niet verliefd zijn hartstikke fout zit. Wat een onzin, er is toch geen universele waarde van een zoen? Als een zoen voor jou betekent dat je nu praktisch in staat bent met elkaar te gaan trouwen, good for you. Als iemand anders een zoen gewoon een teken van waardering vindt, laat diegene dan lekker gaan met wie ze willen, wanneer ze willen. Open your mind before your mouth.


    Ik vind dat iemand wie geen gevoelens heeft (en dat hoeft nog geen eens verliefd te zijn) bij diegene wie die zoent fout zit, maar dat is mijn mening. Dat is iets heel anders dan dat ik het beweer. Jij mag mijn mening onzin vinden, daar heb ik op zich niet op tegen, dat zegt meer over jou dan over mij. Er is geen universele waarde van een zoen, dat klopt, maar dat is juist het probleem. Het is emotioneel, dus er is geen universele waarde ervan. Het is bij iedereen anders en ik vind dat een zoen alleen iets is voor als je gevoelens hebt voor iemand anders. Dat vind ik en dat anderen daar anders overdenken dat mag, want ik vertel alleen mijn mening erover. Ik vind het gewoon geen teken van waardering, want wat is het volgende? Ga je dan zomaar zonder gevoelens voor iemand te hebben het bed met iemand delen? Ik vind dit gewoon iets te ver gaan. En ik laat iedereen ook lekker gaan met wie ze willen, want wat had jij ik gedacht dan? Dat ik plotseling zou opduiken en iedereen uit elkaar zou halen? xd

    Trouwens de meeste fouten in deze miscommunicatie komen doordat jij denkt dat wat ik zeg echt zo is, dus een feit. Dat is niet zo, want ik zeg alleen mijn mening erover en hoe ik er na kijk. Had ik meer 'naar mijn mening' er neer moeten zetten? Want waar ging het mis? Ik dacht toch echt dat ik genoeg naar ijn mening er neer had gezet. xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik denk dat het zo is dat jongens heel vaak bij een eerste zoen denken dat hun tong meteen in de ander de mond moet bij het zoenen.
    Daar heb ik het niet zo mee, net zoals een vriendin van me.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Uhm, ik was like, 10 of 11, maar of het serieus te noemen was? Nah..
    Dan geef ik liever 14 als écht officiële zoen. Maar eigenlijk is het bij elke jongen stiekem weer voor het eerst, want iedereen zoent zo anders naar mijn idee. :3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik wacht nog mooi even :')

    Ik was 11 ofzo... Met een meisje.. En anderhalve week geleden (toen ik net 1 uurtje 14 was, ja diegene bleef slapen), ook met een meisje...


    "I didn't invite you to my barbecue, so why are you all up in my grill?" - Calum Hood

    Ik denk dat mijn teller rond de 25 zal zitten tel kwijt. Ik vind dat je het allemaal zelf mag weten. Als jij een knappe jongen ziet en het is gezellig, why not. Verder vind ik het helemaal ok als mensen hier anders over denken, ieder z'n mening.

    Wel heb ik als ik een jongen al langer leuk vind, dat ik hem juist niet meteen zoen. Hebben anderen dat ook?


    Me so good.

    Nog niet gehad.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 14:34 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik was 16, met mijn beste vriend.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Taka schreef:
    (...)

    Nou, dat wil ik wel eventjes uitleggen waarom je dat eigenlijk niet zou moeten doen, naar mijn mening natuurlijk.
    Je zoent niet met iemand waar je geen gevoelens bij hebt ook al ken je diegene al tientallen jaren. Een zoen hoort een symbool van liefde te zijn en geef je niet zomaar aan iedereen ook al ken je die nog zo lang. Je kunt heel makkelijk zeggen dat mensen liefde te serieus nemen, maar ik zelf denk eerder dat jullie liefde niet serieus genoeg nemen. Denk je echt dat liefde dan echt nog iets waard is, als je er zo gemakkelijk mee omgaat? Nou, vind ik 8 nog niet echt een groot aantal, want gemiddeld heeft de mens ook 8 relaties alleen ben je nog vrij jong en ik vind het gewoon zonde dat mensen zich dan zo laten misbruiken. Zichzelf voorliegen dat het niet uitmaakt, dat anderen het te serieus nemen, dat het wel kan. Dit is gewoon mijn mening en ik bedoel het echt niet verkeerd hoor, ik wil je ook niet echt aanvallen, maar meer aan het denken zetten. Dus vat het niet verkeerd op.

    Een zoen hoort een symbool van liefde te zijn? Ohja? Wie bepaalt dat? Dus ik moet ook mijn leven willen delen met de personen met wie ik seks heb? Sorry, ik neem de liefde echt wel serieus. Ik word niet gauw verliefd, maar moet dat betekenen dat ik ook geen plezier meer mag hebben en niet kan genieten van mijn jonge jaren? Vaak weten beide kanten wel hoe serieus het is tussen jullie twee. Ik heb er in elk geval nog nooit miscommunicatie over gehad achteraf, lol. Soms zoen je voor het plezier, en soms uit liefde. Die twee dingen zijn echt niet onlosmakelijk aan elkaar verbonden ofzo, dat heeft niemand zo bepaalt en ik vind het ergens een beetje preuts nog als je zo denkt. Zelfde geldt voor seks. Big deal! Nouja, dat is mijn mening. -3-


    ars moriendi

    Uhh ik was 9... :$ echt jong als ik hier jullie leeftijden lees. Met tong was ik 10


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.