• Ik vroeg me af; op welke leeftijd hadden jullie jullie eerste echte zoen?

    Ik was 15.


    nothing is true, everything is permitted.

    17


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    16, ook de enige trouwens.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Een week of 2 voordat ik 16 werd. En dat vind ik helemaal prima, niet te vroeg en zeker niet te laat -in mijn ogen-.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    nog niet, maar wat niet is kan nog komen (hope so)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    15


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Naar aanleiding van dit topic ben ik nieuwsgierig geworden: Hoe oud was jij bij je eerste 'echte' zoen? - Poll


    Life is hard and then we die

    Moet je hem wel activeren hé.


    Your make-up is terrible

    Ik ben wel een sukkowl (cat)

    [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 19:00 ]


    Life is hard and then we die

    15


    Has no one told you she's not breathing?

    Nog niet gehad :$
    Maar daar ben ik wel blij om


    Family is like music. Some high notes, some low notes, but always a beautiful song

    PUKKELxDING schreef:
    Naar aanleiding van dit topic ben ik nieuwsgierig geworden: Hoe oud was jij bij je eerste 'echte' zoen? - Poll
    gestemt!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Nog niet gehad... Maar ach, heb het nou ook niet echt nodig of zo =P


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    13 en het was goor want zijn adem stonk verschrikkelijk en de jongen zelf had geen persoonlijke hygiëne of respect voor meisjes bleek later, bah


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Birdo schreef:
    (...)
    *Komt topic binnen vallen*
    Dat zijn van die kinderen die het zoenen doen om het "ik heb gezoend" en niet om het "ik vind hem leuk", waarschijnlijk.

    En ik heb hem nog niet gehad, (A)

    Oh wat jammer dat... kinderen zoals ik meteen weer in die hoek gegooid worden.
    It's a sad, sad world.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik was net 16 geworden.
    Heel normaal denk ik. (':


    Tell me about it, stud.