• Ik vroeg me af; op welke leeftijd hadden jullie jullie eerste echte zoen?

    Ik was 15.


    nothing is true, everything is permitted.

    Op mijn 16e. Met een collega die ik net 1 dag kende op t prachtige Schiermonnikoog.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Rayder schreef:
    15. Maar aan al die mensen die 'nooit' met een random jongen zouden gaan zoenen, wat is daar zo erg aan? Als het een leuk avondje is en een leuke jongen en 'm zoent, dan ben je echt nog niet meteen een slet.

    Meh. Ik heb het wel één keertje gedaan en ik voelde me zo'n slet daarna. Dus ik heb het nooit weer gedaan, want ik wil graag 100% achter mijn keuze staan en niet random iemand zoenen. Vriendinnen zeggen ook altijd: Het is alweer een jaar geleden dat je hebt gezoend, je moet gewoon weer eens iemand op de bek nemen. Helaas gaat die vlieger voor mij niet meer op, maar als anderen zich daar happy bij voelen; wie ben ik of iemand anders om daar over te oordelen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Stiekem volg ik dit topic, omdat het gewoon erg interessant is om te zien wie er hier allemaal heeft gezoend, en wanneer. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hahah ik was 15, eerste keer dat ik uit ging
    ik heb eigenlijk alleen nog maar gezoend met uitgaan of kermis.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 22:56 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    16 jaar


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nog nooit gehad.. :X


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    19 jaar en ik heb er heel veel spijt van, helaas. Ik had nog graag wat langer gewacht dan. :')


    Take me to wonderland

    Die moet nog komen. Of nou ja, 'moet' - het is wat mij betreft meer een kwestie van 'zal vermoedelijk ooit'. Ik zie vanzelf wel hoe alles loopt. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    13, en ik vond het afschuwelijk. (cat)


    Alis volat propriis.

    15.


    I live for the applause, you will die for it.

    Barnabas schreef:
    Ik schaam me een beetje om dat te zeggen, maar laten we de officiële zoen maar vaststellen op mijn zestiendevijftiende. :')


    Hahaha precies hetzelfde :')

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 15:22 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    15 :')

    Ik moet zeggen dat hier best veel mensen zijn met een wat oudere leeftijd terwijl iedereen waar ik persoonlijk mee omga allemaal al rond hun 12e en 13e gezoend hebben...


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Leighton schreef:
    15 :')

    Ik moet zeggen dat hier best veel mensen zijn met een wat oudere leeftijd terwijl iedereen waar ik persoonlijk mee omga allemaal al rond hun 12e en 13e gezoend hebben...

    *Komt topic binnen vallen*
    Dat zijn van die kinderen die het zoenen doen om het "ik heb gezoend" en niet om het "ik vind hem leuk", waarschijnlijk.

    En ik heb hem nog niet gehad, (A)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Eerste kus... 8 of zo... echt schattig...
    Zoen nog niet gehad al heb ik sinds kort een vriendje dus dat duurt niet lang meer.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    15 =') met een vakantie liefde.
    HIJ AT MN GEZICHT


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.