• Ik vroeg me af; op welke leeftijd hadden jullie jullie eerste echte zoen?

    Ik was 15.


    nothing is true, everything is permitted.

    Birdo schreef:
    (...)
    *Komt topic binnen vallen*
    Dat zijn van die kinderen die het zoenen doen om het "ik heb gezoend" en niet om het "ik vind hem leuk", waarschijnlijk.

    En ik heb hem nog niet gehad, (A)


    Nee hoor,

    ik ben niet "Zo'n kind" want dat was mijn toenmalige vriendje die ik echt heel leuk vond. Dus nee, ik was niet "zo'n kind".


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nou ben ik stiekem benieuwd met hoeveel mensen jullie in je leven gezoend hebben, want ik neem aan dat ik niet de enige ben die al met meerdere jongens gezoend heeft?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik was veertien. En ja, ik heb inderdaad al met meerdere jongens gezoend. Met een beetje teveel jongens eerlijk gezegd.


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Reign schreef:
    Ik was veertien. En ja, ik heb inderdaad al met meerdere jongens gezoend. Met een beetje teveel jongens eerlijk gezegd.


    Hoeveel is teveel? Ben even nieuwsgierig!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Hoeveel is teveel? Ben even nieuwsgierig!

    Meh oke dan zal ik het maar gewoon even in de groep gooien.
    About 15. Het is niet dat ik de tel bijhoud, maar daar rond zal het wel ergens liggen.
    & ik weet niet of jij dat veel vindt, maar persoonlijk vind ik dat het er een paar minder mochten geweest zijn.
    So, met hoeveel jongens heb jij dan al gekust? :')


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Reign schreef:
    (...)
    Meh oke dan zal ik het maar gewoon even in de groep gooien.
    About 15. Het is niet dat ik de tel bijhoud, maar daar rond zal het wel ergens liggen.
    & ik weet niet of jij dat veel vindt, maar persoonlijk vind ik dat het er een paar minder mochten geweest zijn.
    So, met hoeveel jongens heb jij dan al gekust? :')


    Ik 11 en dat vind ik niet overdreven veel. Ook zeker niet weinig hoor, maar niet shocking veel. Ik denk dat ik daar anders over denk dan de meeste van Quizlet, denk ik zo. :]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ik 11 en dat vind ik niet overdreven veel. Ook zeker niet weinig hoor, maar niet shocking veel. Ik denk dat ik daar anders over denk dan de meeste van Quizlet, denk ik zo. :]


    Ik vind ook niet dat ik er immens veel heb, maar als ik er zo bij stil sta dan heb ik toch wel twijfels bij een paar van die jongens. Dan heb ik nu zoiets van why-o-why did I kiss them (alcohol).
    Haha, maar uh hoeveel van die jongens zijn vriendjes geweest? Met slechts 2 van die 15 heb ik echt een relatie gehad :')


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Ik was veertien bij mijn eerste zoen.
    Heb er in totaal 2 gezoend, heb maar 1 relatie gehad (waar ik heel erge spijt van heb, van alledrie).

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Hoeveel is teveel? Ben even nieuwsgierig!


    Eigenlijk is elke jongen/meisje waar je niets bij voelt, maar wel hebt gezoend 1 te veel.
    Volgens mij kun je die grens niet met een getal vastleggen, omdat het relatief is.
    Het verschilt per persoon, tenminste dat vind ik :X

    Niet dat ik je wil aanvallen of zoiets, maar ik las dit en zat er nog even over na te denken.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Reign schreef:
    (...)

    Ik vind ook niet dat ik er immens veel heb, maar als ik er zo bij stil sta dan heb ik toch wel twijfels bij een paar van die jongens. Dan heb ik nu zoiets van why-o-why did I kiss them (alcohol).
    Haha, maar uh hoeveel van die jongens zijn vriendjes geweest? Met slechts 2 van die 15 heb ik echt een relatie gehad :')


    Bij mij ook twee. Eentje van een paar maanden en één van een jaar.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik was 13 toen een jongen mij voor 't eerst echt zoende. Ik ben er toen zo ontzettend van geschrokken, doodeng. Ik vind dat die niet meetelt.
    Voor mij was de eerste zoen met oud op nieuw, precies om 12 uur met een jongen die ik toen leuk vond. Ook ranzig want hij kon totaal niet zoenen. ik waarschijnlijk toen ook niet lol Toen was ik 14.


    Me so good.

    Ik was.. 14? En de jongen met wie ik voor het eerst gezoend heb is nog steeds een hele goede vriend van mij. Dus dat is leuk om op terug te kijken.
    Ik heb alleen maar gezoend met jongens die ik écht leuk vond, en wat ook uiteindelijk is uitgedraaid op een relatie. Ik kan het anders ook gewoon niet, zo ben ik niet.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik was 13....


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Mijn eerste zoen moet nog komen. Ik ben momenteel 16.


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik was 12 maar die tel ik liever niet meer aangezien het niet echt een zoen...
    Ik heb als ik hem erbij reken twee mensen gezoend waaronder de andere mijn vriend is.


    "Ignite, my love. Ignite."