• Ik vroeg me af; op welke leeftijd hadden jullie jullie eerste echte zoen?

    Ik was 15.


    nothing is true, everything is permitted.

    Rosyy schreef:
    Nog niet gehad :')


    From these ashes, I will rise

    Still waiting on the perfect one :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    15 :3

    Parachutes schreef:
    Ik ben zeventien en ik heb m'n eerste zoen nog niet gehad. Maar ik zit er niet zo mee. Eerst moet de goede jongen maar even langskomen. (cat)


    Ja echt hè, dat vind ik dus ook (: Ik had een vriendin die ging met een random dude zoenen op een feest, om maar eens gezoend te hebben. Ik ben wat preutser, ouderwets of hoe je het ook wilt noemen met die dingen hoor. Ik hecht best wel wat waarde aan die dingen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Ja echt hè, dat vind ik dus ook (: Ik had een vriendin die ging met een random dude zoenen op een feest, om maar eens gezoend te hebben. Ik ben wat preutser, ouderwets of hoe je het ook wilt noemen met die dingen hoor. Ik hecht best wel wat waarde aan die dingen.

    Ik vind dat niet ouderwets hoor, ik heb precies hetzelfde. Veel mensen kijken wel raar op als je zegt dat je nog niet gezoend hebt en dan je leeftijd vertelt.


    Chaos is a ladder.

    eh, 13.


    The universal language of art.

    Klayley schreef:
    (...)
    Ik vind dat niet ouderwets hoor, ik heb precies hetzelfde. Veel mensen kijken wel raar op als je zegt dat je nog niet gezoend hebt en dan je leeftijd vertelt.

    Same here, mensen geven zich te snel weg en ik vind dat gewoon niks. Mensen zeggen dan wel van laat je eens gaan maar gewoon nee :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Klayley schreef:
    (...)
    Ik vind dat niet ouderwets hoor, ik heb precies hetzelfde. Veel mensen kijken wel raar op als je zegt dat je nog niet gezoend hebt en dan je leeftijd vertelt.


    Ja ik ben 17, maar ben gewoon nog geen leuke jongen tegengekomen. Ik ga dan ook niet uit enzo en heb geen tijd voor een baantje en dergelijke, dus moet het doen met schoolboys en mweh. Gelukkig zal ik dit schooljaar mijn examen halen en dan ga ik naar een andere school, dus ook een andere stad met waarschijnlijk wél leuke jongens :Y) Ik kan nog wel even wachten,.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Ja ik ben 17, maar ben gewoon nog geen leuke jongen tegengekomen. Ik ga dan ook niet uit enzo en heb geen tijd voor een baantje en dergelijke, dus moet het doen met schoolboys en mweh. Gelukkig zal ik dit schooljaar mijn examen halen en dan ga ik naar een andere school, dus ook een andere stad met waarschijnlijk wél leuke jongens :Y) Ik kan nog wel even wachten,.

    Heb ik ook. Ik ben 18 en ik ga ook nooit uit, simpelweg omdat ik het niet leuk vind (ik ben dus wel 2 á 3 keer uitgeweest, maar och man wat vond ik dat verschrikkelijk, ik zit veel liever thuis met een goed boek of een goede film en een kop thee) en op school... Ja, op mijn school zitten sowieso al amper jongens, laat staan leuke.


    Chaos is a ladder.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ja echt hè, dat vind ik dus ook (: Ik had een vriendin die ging met een random dude zoenen op een feest, om maar eens gezoend te hebben. Ik ben wat preutser, ouderwets of hoe je het ook wilt noemen met die dingen hoor. Ik hecht best wel wat waarde aan die dingen.


    Ja, ik ben het helemaal met je eens. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Disparato schreef:
    (...)
    Same here, mensen geven zich te snel weg en ik vind dat gewoon niks. Mensen zeggen dan wel van laat je eens gaan maar gewoon nee :')

    This ^^ Ik ben liever die saaie mus dan die sletje die in iedereens mond die ze kan pakken, gaat zitten draaien.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 20:06 ]


    -

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ja echt hè, dat vind ik dus ook (: Ik had een vriendin die ging met een random dude zoenen op een feest, om maar eens gezoend te hebben. Ik ben wat preutser, ouderwets of hoe je het ook wilt noemen met die dingen hoor. Ik hecht best wel wat waarde aan die dingen.


    Dat vind ik dan toch wel bizar. Ik snap sowieso niet waarom je dat zou doen, er komt gewoon een moment in je leven dat het juiste is, het hoeft helemaal niet met iemand te zijn die je al zolang kent of wat dan ook, maar het moment is er dan gewoon en dan is het even speciaal. Er is niks leuks aan als het zo random is.


    Your make-up is terrible

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ja echt hè, dat vind ik dus ook (: Ik had een vriendin die ging met een random dude zoenen op een feest, om maar eens gezoend te hebben. Ik ben wat preutser, ouderwets of hoe je het ook wilt noemen met die dingen hoor. Ik hecht best wel wat waarde aan die dingen.


    Hier ben ik het volledig mee eens. :]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    13..


    El Diablo.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ja echt hè, dat vind ik dus ook (: Ik had een vriendin die ging met een random dude zoenen op een feest, om maar eens gezoend te hebben. Ik ben wat preutser, ouderwets of hoe je het ook wilt noemen met die dingen hoor. Ik hecht best wel wat waarde aan die dingen.

    Zo denk ik er ook over en dan ben ik altijd heel modern in dat soort dingen. Ik zou me echt goedkoop voelen als ik zomaar met jan en alleman zou zoenen.


    Take risks and conquer your fears.