• Ik vroeg me af; op welke leeftijd hadden jullie jullie eerste echte zoen?

    Ik was 15.


    nothing is true, everything is permitted.

    Blij te zeggen dat ik die nog niet heb gehad.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Michonne schreef:
    (...)

    Dat vind ik dan toch wel bizar. Ik snap sowieso niet waarom je dat zou doen, er komt gewoon een moment in je leven dat het juiste is, het hoeft helemaal niet met iemand te zijn die je al zolang kent of wat dan ook, maar het moment is er dan gewoon en dan is het even speciaal. Er is niks leuks aan als het zo random is.


    Exactly my thoughts. Ik vind het idee al ranzing om met een willekeurige gast te gaan staan bekken, echt waar, ik moet er niet aan denken. En natuurlijk lijkt het me wel leuk een vriend te hebben, al mijn vriendinnen hebben nu een vriend en het klinkt allemaal gezellig, maar nog steeds ben ik niet van plan de eerste debeste uit te kiezen.

    Anyway, on-topic, mijn eerste kus is nog niet geweest dus. Ik heb zelfs een filmpje dat ik 6 jaar werd en dan zongen ze vroeger "een kusje hoort erbij" en dan mochten kinderen uit je klas je een kusje geven als je dat wilde. Toen kwam een jochie dat bij me doen en ik trok zo'n vet vies gezicht, hahahaha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ehm, een echte zoen veertien. Klinkt heel romantisch, want het was in de regen, maar eigenlijk was het vooral awkward ^-^


    Reality's overrated.

    15
    Persoonlijk hecht ik er eig weinig waarde aan en heb ook wel onbekenden gezoend. Waarom niet als je t allebei wil.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 20:52 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    19 en nog niet gehad.
    Denk dat ik een meisje ben die wacht op de ware :D


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    15. Maar aan al die mensen die 'nooit' met een random jongen zouden gaan zoenen, wat is daar zo erg aan? Als het een leuk avondje is en een leuke jongen en 'm zoent, dan ben je echt nog niet meteen een slet.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Rayder schreef:
    15. Maar aan al die mensen die 'nooit' met een random jongen zouden gaan zoenen, wat is daar zo erg aan? Als het een leuk avondje is en een leuke jongen en 'm zoent, dan ben je echt nog niet meteen een slet.


    Dat beweer ik ook echt niet, maar ik heb er persoonlijk gewoon niet zo'n behoefte aan. Ik hecht heel veel waarde aan iets wat voor anderen simpel een zoen is.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nog niet gehad.


    Some people are art and do art at the same time

    whow, nu moet ik echt serieus nadenken. ;x
    ik denk dertien.. Want ik zat nog zwaar in mijn Tokio Hotel fase en het was op de camping in frankrijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    NOP.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Parachutes schreef:
    (...)

    Dat beweer ik ook echt niet, maar ik heb er persoonlijk gewoon niet zo'n behoefte aan. Ik hecht heel veel waarde aan iets wat voor anderen simpel een zoen is.

    Op die fiets ^^ Tja, ik denk dat dat voor iedereen persoonlijk ligt inderdaad, maar ik ben toch wel verbaasd dat toch best wel wat mensen er een probleem (probleem is een groot woord) mee hebben.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 21:40 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Rayder schreef:
    15. Maar aan al die mensen die 'nooit' met een random jongen zouden gaan zoenen, wat is daar zo erg aan? Als het een leuk avondje is en een leuke jongen en 'm zoent, dan ben je echt nog niet meteen een slet.


    Dat is wat anders, vind ik. Als het een leuke jongen is en je een leuke avond hebt, in plaats van dat je met een random gast doen om het zoeken, of meerdere mensen op een avond wat wel eens hoor/zie.


    Your make-up is terrible

    13/14 of zo.


    26 - 02 - '16

    13/14 geloof ik ook, in de tweede I guess.

    Ik ben 16 en heb nog nooit gezoend
    En om eerlijk te zijn denk ik ook niet dat het er snel van gaat komen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one