• Hello, het nieuwe topic



    Gewoon heel eventjes om aan te tonen dat Narry echt is:



    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 18:02 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Voor MinimuisBeta:

    Ik weet niet hoelang je weg bent geweest, maar ik begin bij dat Harry en Liam het huis vonden waar de gevangenen zaten. Toen hebben ze besloten om te veranderen van huis. Ondertussen bloeide er liefde op tussen Joél en Jace en is Tyler vertrokken met de gevangenen en de honden naar het nieuwe huis. Tyler is toen in een bar gaan zuipen en daar kwam hij zijn zusje tegen. Zijn zusje had toen gezegd dat ze nog nooit gedronken hadden en ze zijn naar het huis van Tylers 'vriend' gegaan. Toen ze daar aankwamen ging het fout. Die vriend heeft Celene (= het zusje van Tyler) vergiftigd, en daarna zo zwaar verwond dat ze op het randje van de dood lag. Jared ( = 'vriend' van Tyler) raakte in gevecht met Tyler en het werd van kwaad tot erger. Jared riep mensen erbij, waaronder Tylers ex en zijn broer. Ze mogen elkaar niet. Joél werd toen neergeschoten. Later gingen ze buiten verder omdat het schuurtje te klein werd. Daar kwamen de vrienden van Jace en Tyler erbij. Dus het werd een heel bloedgevecht. Jared en de broer van Tyler zijn uiteindelijk gedood, zijn ex ook. Jace en Tyler zijn allebei neergeschoten, nu hebben we besloten een tijdsprong van een week te maken. Jace en Tyler zijn weer in het huis waar de gevangenen zitten, maar Joél en Cele liggen nog in het ziekenhuis.


    That is a perfect copy of reality.

    O.o


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    MinimuisBeta schreef:
    O.o

    Ik wist dat deze reactie zou komen :3


    That is a perfect copy of reality.

    De gevangenen moeten even wat eten geloof ik :3


    That is a perfect copy of reality.

    graag :)

    het stomme is dat ik in het begin juist zo veel postte en nu zo ver achter ben geraakt


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Daenerys uitval met de Horan's en Styles gehad. Het eindigde met Lysan bewusteloos op de grond


    Bowties were never Cooler

    o jee, het is echt een zooitje daar, als die ontvoerders dit van te voren hadden geweten XD

    ps waar is Joel? omdat iedereen het leuk vind hem weer te zien?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    MinimuisBeta schreef:
    o jee, het is echt een zooitje daar, als die ontvoerders dit van te voren hadden geweten XD

    ps waar is Joel? omdat iedereen het leuk vind hem weer te zien?

    In het ziekenhuis :3


    That is a perfect copy of reality.

    ow, okee


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Oh gosh, ik laat Lauren zo echt eten stelen voor Daey, ik wil niet dat ze doodgaat :c


    That is a perfect copy of reality.

    haha laten lauren en lina het smane doen!


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    MinimuisBeta schreef:
    haha laten lauren en lina het smane doen!

    Kay :3


    That is a perfect copy of reality.

    Evolution schreef:
    Oh gosh, ik laat Lauren zo echt eten stelen voor Daey, ik wil niet dat ze doodgaat :c


    Die gaat dat echt niet aannemen :p Just saying


    Bowties were never Cooler

    (sorry voor mijn pf X'D)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    KiliOfDurin schreef:
    (...)

    Die gaat dat echt niet aannemen :p Just saying

    :c Toch gaat ze het doen :3


    That is a perfect copy of reality.