• Of eerder gezegd enorm egoïstisch, ik vraag me af wat mensen tegenwoordig verdomme bezield.
    Ik zit nu het NOS journaal te kijken, waarop ze de Sinterklaas intocht lieten zien, staat er gewoon mensen te protesteren tegen zwarte pieten! Ik heb weinig aandacht besteed aan het hele gedoe, maar dit vind ik er echt over gaan. Waarom moeten die mensen zo perse hun mening doordrukken dat ze nu ook echt dingen voor al die kleine kinderen die erheen gaan moeten verpesten? Ik vind dat ze het lekker ergens anders moeten gaan uitvechten als ze dat zo graag willen doen.
    Wat vinden jullie hier nou van?


    Your make-up is terrible

    Die vrouw van de VN kon ook echt d'r mond niet houden hé. Echt bullshit.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik weet niet meer waar ik het las/hoorde en over welke intocht het ging.. Maar ergens was er afgesproken dat de mensen mochten demonstreren, maar alleen op van die afgesproken plekken.. Snap je? Dan konden de ouders zelf kiezen of ze daar met de kinderen in de buurt stonden of niet..

    Ik vind het sowieso al gezeur.. Mijn god, hoe lang bestaat die vent al wel niet? En hoelang word dat feest al wel niet gevierd? Omdat er één persoon is die het Rasisme noemt. Bemoeit de hele wereld zich er mee. Pffftt.. Zonde van het leuke feest !


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik heb het eigenlijk niet eens gezien, was blijkbaar te druk bezig met het lachen om Jochem Myjer :')


    To infinity and beyond •

    Dooddoenervo schreef:
    Van dat soort mensen wordt ik kotsmisselijk! Ga lekker iemand anders zijn tradities verneuken!

    Bootin schreef:
    Mensen raken hun verstand écht letterlijk kwijt.

    Symmetry schreef:
    Wow, dat vind ik ook ronduit belachelijk. Dat doe je toch niet als je weet hoeveel kinderen dol zijn op het hele feest mét de pieten?!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ubiquitous schreef:
    Eigenlijk bewijst dit dat de kinderen slimmer zijn dan de volwassenen. :Y)


    26 - 02 - '16

    Pffft, stelletje (*gecensureerd*)! Het is een frickin' kinderfeest, kinderen zijn tenminste nog onschuldig genoeg om niets te geven om blank of donker. Gelukkig stond ik bij de intocht in Kampen, waar het niet tot zoiets is gezonken. Mijn broer had de rol van reportagepiet als onderdeel van zijn stage...

    Wat zijn volwassenen soms toch ontzettend onvolwassen.
    Weet je, dan ben ik ook racistisch: mijn gsm is wit. Is dat geen verheerlijking van blanke mensen, aangezien ik even goed een zwarte had kunnen nemen maar wit toch een mooiere kleur vond?

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 22:47 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Omg, dit is echt belachelijk! Hoe zielig kan je zijn?
    Zelf heb ik de Belgische Sint zien aankomen op Ketnet en één en daar waren geen enkele mensen die kwamen protesteren.
    Maar echt, hoe laag ben je? En wat moeten al die kinderen wel niet denken, echt leuk hoor -.-


    16 - 09 - '17

    Facts schreef:
    Wat zijn volwassenen soms toch ontzettend onvolwassen.
    Weet je, dan ben ik ook racistisch: mijn gsm is wit. Is dat geen verheerlijking van blanke mensen, aangezien ik even goed een zwarte had kunnen nemen maar wit toch een mooiere kleur vond?


    Nee, sorry. Ik snap niet waar die vergelijking vandaan komt, maar hij slaat nergens op. :')
    OT; Ik vind het ronduit belachelijk dat de demonstranten zo dicht bij de kinderen konden komen dat ze het konden verzieken voor die kleintjes. Gooi ze lekker allemaal op de pakjesboot naar Paramaribo, dan kunnen ze daar de boel gaan vernaggelen, stelletje achterlijken. Oh, nee want dan ben ik de racist. Ze zoeken het maar uit, ik vind het gewoon zielig voor de kinderen.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 22:52 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Nee, sorry. Ik snap niet waar die vergelijking vandaan komt, maar hij slaat nergens op. :')
    OT; Ik vind het ronduit belachelijk dat de demonstranten zo dicht bij de kinderen konden komen dat ze het konden verzieken voor die kleintjes. Gooi ze lekker allemaal op de pakjesboot naar Paramaribo, dan kunnen ze daar de boel gaan vernaggelen, stelletje achterlijken. Oh, nee want dan ben ik de racist. Ze zoeken het maar uit, ik vind het gewoon zielig voor de kinderen.

    Dat was geen vergelijking met die optocht of whatever, maar ik bedoelde gewoon dat zo alles racistisch is. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Facts schreef:
    (...)
    Dat was geen vergelijking met die optocht of whatever, maar ik bedoelde gewoon dat zo alles racistisch is. :')


    Maar het sloeg gewoon totaal nergens op.
    Dan had je beter zigeunersaus, blanke vla, jodekoeken, moorkoppen, etc. erbij kunnen roepen. Just saying.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Maar het sloeg gewoon totaal nergens op.
    Dan had je beter zigeunersaus, blanke vla, jodekoeken, moorkoppen, etc. erbij kunnen roepen. Just saying.

    ... Maakt het dan zoveel uit welk voorbeeld ik neem? :') Ik wilde alleen zeggen dat zo alles om me heen racistisch is. Ik snap niet wat daar zo slecht aan is. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Valentino schreef:
    (...)

    Maar het sloeg gewoon totaal nergens op.
    Dan had je beter zigeunersaus, blanke vla, jodekoeken, moorkoppen, etc. erbij kunnen roepen. Just saying.


    En waarom beter die dingen dan een gsm?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ubiquitous schreef:
    Eigenlijk bewijst dit dat de kinderen slimmer zijn dan de volwassenen. :Y)


    Tijd voor koffie.