• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Osaki schreef:
    (...)
    Ben bisexual, dus komt wel goed :').

    Of neem gewoon een harem.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Nou, afgewezen worden is nooit leuk, dus ik denk dat hij daar even aan moet wennen voordat hij antwoord geeft. (:


    Yes, I know...
    God, ik wilde dat dit gesprek gewoon face to face was geweest, sowieso kun je jezelf dan een stuk beter uitdrukken dan via social media. Plus er zit niet telkens twaalf uur tussen antwoorden. (':
    En nu ga ik stoppen met nadenken.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben moeee. Mijn ogen doen gewoon pijn.. Maar ik kan niet slapen ;o.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Osaki schreef:
    (...)
    Ben bisexual, dus komt wel goed :').


    Oh jij ook welcome to the club deary :) alhoewel ik het best wel weggaf toen ik zei dat ik ooit een relatie had met een meisje vrijdag rofl :P


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Parachutes schreef:
    (...)

    Yes, I know...
    God, ik wilde dat dit gesprek gewoon face to face was geweest, sowieso kun je jezelf dan een stuk beter uitdrukken dan via social media. Plus er zit niet telkens twaalf uur tussen antwoorden. (':
    En nu ga ik stoppen met nadenken.

    Maak jezelf nou niet gek! Je hebt hem netjes verteld dat je hem niet zo ziet zitten als hij jou. Je hebt hem niet aan het lijntje gehouden en eerst op de date toegezegd; dat zou een stuk gemener zijn. In ieder geval, je hebt het goed "afgehandeld".


    "Well, well. Look who we've got here!"


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    PradaNova schreef:
    (...)

    Oh jij ook welcome to the club deary :) alhoewel ik het best wel weggaf toen ik zei dat ik ooit een relatie had met een meisje vrijdag rofl :P

    Lolol, ja. Haha, maar ik wist het al van Maia. :] En je hebt wel meer gezegd vrijdag ;p.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    (...)
    Lolol, ja. Haha, maar ik wist het al van Maia. :] En je hebt wel meer gezegd vrijdag ;p.


    haha ja ik praatte nogal veel hea xD hopelijk heb ik je daar niet mee annoyed lol guess dat ik me een beetje te veel op me gemak voelde haha xD meestal ben ik altijd heel stil als ik nieuwe mensen leer kennen hahaha :P nou was het met Maia wel iets anders but you know what I mean right :P


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Ik hoop dat mijn klasgenoten een beetje normaal gaan reageren..

    Ik ben misselijk. :c


    help

    Het is zo awkward om bij mensen te zitten die je niet echt kent


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lolll. Bemoei je met je eigen leven :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    1000 woorden 1 hoofdstuk =| ik word er toch beter in.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Mijn telefoon komt er eindelijk aan! I'm so happy :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pffs. Ik krijg hoofdpijn van al die Engelse artikelen. Ik heb geen zin meer. T^T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)