• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ben ik aan het voten op People's Choice, kom ik op een gegeven moment bij "Favorite TV movie/miniseries" en wat zie ik daar staan "Sharknado". How the fuck komt die daar nou weer? Die film was echt vreselijk.

    EDIT: En dan kom ik bij "Favorite music fan following":
    - Birtney army
    - Directioners
    - Katycats
    - Little Monsters
    - Lovatics
    Nou directioners zeer zeker niet, hahaha. Die zijn echt vreselijk. Ben maar gegaan voor Little Monster, want van hun hoor je nooit iets.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 12:26 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    Ben ik aan het voten op People's Choice, kom ik op een gegeven moment bij "Favorite TV movie/miniseries" en wat zie ik daar staan "Sharknado". How the fuck komt die daar nou weer? Die film was echt vreselijk.
    die film is geniaal xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Bluhh, zo een uur verspilt aan zoeken naar ideeën voor een surprise.


    You are beautiful, you are love.

    Waarom, waaaaarom zou je "perfect" afkorten naar "perf"? Is het niet kort genoeg of zo? Some people.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 13:05 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rust zacht lieve Mylo :c we zullen je allemaal missen lieve schat. Hopelijk kom je in de honden hemel en waak je over ons allemaal.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Goed geen idee of ik het goed doe, maar creatieve geesten vinden toch wel een weg... toch??
    Urgh...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Eindelijk zien we je weer! Yeeuy!


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    No more words....


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    duss.. wachten wachten op de stomme les en wachten wachten tot er eindelijk op de rpg's gereageerd word.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tonto schreef:
    duss.. wachten wachten op de stomme les en wachten wachten tot er eindelijk op de rpg's gereageerd word.
    oke oke ik ga zo schrijven beloofd!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Jeeetje wat is Nederland toch weer preuts 'Protest tegen Dokter Corrie van Schooltv Weekjournaal'


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    I really don't want to go.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Mag je de oude Username van iemand anders gebruiken?


    Tijd voor koffie.

    GreaterGood schreef:
    Mag je de oude Username van iemand anders gebruiken?


    Waarom vraag je het hier en niet gewoon aan een mod?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered