• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Voor mijn broertje een scheermes gekocht voor zijn verjaardag
    Ach ja, hij wou het graag en ik had geen zin om verder te zoeken
    Nu nog even naar de Kruidvat sjeesjen voor foto's


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Okay, dat is raar gewoonweg. :S


    -

    GreaterGood schreef:
    Mag je de oude Username van iemand anders gebruiken?

    Nee en dat kan niet eens. Snap alleen niet waarom je dat hier post, want het hoort hier niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I'm rolling thunder, pouring rain
    I'm coming on like a hurricane


    Im so mad right now...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Sommige mensen zijn gewoon echt zoooooooo dom. ARGH. Ik zou ze wel door elkaar willen rammelen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dit is zo verwarrend. D:


    :)

    Voel me haast beledigd


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Titan schreef:
    Waarom, waaaaarom zou je "perfect" afkorten naar "perf"? Is het niet kort genoeg of zo? Some people.


    Dat zie ik zóó vaak op instagram, zo irritant.


    26 - 02 - '16

    Je was zo asdfghjkl vandaag :3


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik kan niet wachten tot woensdagavond. Lekker uit eten en daar eindelijk naar Catching Fire! ^^


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    I can't stand that it still hurts, even after all this time.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zo leuk dat ik altijd alles naar iedereen door stuur van stof die we nodig hebben, en als ik een keer iets nodig heb krijg ik natuurlijk ontzettend wazige foto's of gewoon geen antwoord. Wonderful.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn crush heeft een bericht op het forum gepost onder mijn naam en nu kan ik dat bericht niet aanpassen, gewoon omdat mijn crush dat bericht geplaatst heeft! First world problems!


    Take me to wonderland

    Het kado van mijn zus is af!
    Ik hoop maar dat ze het leuk vind
    Foto's printen bij de kruidvat ging wel goed, maar was zoveel gedoe dat ik de helft niet heb uitgeprint, great


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Pom, ik mis je zo erg :c


    26 - 02 - '16