• Over 1,5 maand is het kerstvakantie en het lijk mij leuk om dan in Utrecht een meeting te organiseren
    Waar
    Utrecht
    Wanneer
    Maandag 23 December
    Om half 1
    Bij de grote starbucks(niet die naast de burger king)
    Ik ben er al rond 12 uur
    Wie
    Misschien:
    Foxfire - 15
    Patholoog - 18
    Aragog - 16
    Fabulist - 18
    Tenth - 15
    Blancefloer - 20
    Deilia - 16
    xVixncxiex - 14
    Sutairu - 17
    Ancestorial - 17
    Robbery - 20
    Greatergood - 16
    Yayde - 18
    Nym - 18
    Shion - Syll - 19 - Reist vanaf Groningen

    Zeker:
    Titan - Mitchell - 19 - Reist samen met Cas vanuit Amsterdam
    Cas - Nikki - 21 - Reist samen met Titan vanuit Amsterdam
    Talilayu - Sterre - 16 - ?
    Vladiferr - Noëlle - 15 - Reist vanuit Almere
    Erebor - Belle - 16 - Reist vanuit Zeist
    LyraPhoenix - Ellen - 18 - Reist samen met Matellica via Haarlem
    Matellica - Myloo -16 - Reist samen met LyraPhoenix via Haarlem
    Emiko - Ellen - 16 - Reist vanuit Den Bosch of Eindhoven.
    Wyrd - Jennie - 17 - ?
    Parachutes - Dirkje -17 - Reist vanuit Breda komt en stap bij het station van Zaltbommel op
    Atalay - Lieke - 16 - Reist vanuit Nijmegen
    Tomas - Kim - 21- Reist vanuit Den Bosch
    Insurgent - Anne - 18 - Reist vanuit Venlo via Eindhoven.

    Wat
    Een meeting

    Poll!!
    Guys, een tweede poll

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 22:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 dec 2013 - 18:43 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wil, ik wil, ik mag heel waarschijnlijk niet eens!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Geen idee hoe het zal gaan in de kerstvakantie (is altijd een heel gedoe), maar als dit op een doordeweekse dag gebeurd kunnen Nikki en ik misschien komen.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 11:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ligt aan de precieze datum, want ik ben van 26 december tot 4 januari op vakantie. Dus zeer waarschijnlijk kan ik niet. ;c


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Titan schreef:
    Geen idee hoe het zal gaan in de kerstvakantie (is altijd een heel gedoe), maar als dit op een doordeweekse dag gebeurd kunnen Nikki en ik misschien komen.


    Jaaa. En met jou was het leuk de vorige keer, Sterre, dus het zou wel leuk zijn om je nog eens te zien. :3


    Your make-up is terrible

    Als het inderdaad doordeweeks is kom ik ook wel ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Michonne schreef:
    (...)

    Jaaa. En met jou was het leuk de vorige keer, Sterre, dus het zou wel leuk zijn om je nog eens te zien. :3

    Agreed, haha. Ik heb alle fotos van de laatste keer nog in mijn Dropbox folder staan :'D

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 12:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Maybeeeeeh. Het ligt er heel erg aan, maar ik wil zo graag nog eens naar een meeting van Q. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oh my dat zou zo tof zijn! Ookal ben ik nieuw hier, ik zou wel willen komen ^^ Als de precieze datum en plaats vast staat kan ik zeggen of ik zeker kom of niet (:


    O, none, unless this miracle have might, That in black ink my love may still shine bright. ~William Shakespeare

    Als we een aantal mensen hebben maak ik een poll aan met data waar je uit kan kiezen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hmm, het lijkt mij wel leuk, maar ik weet het nog niet zeker, ligt eraan welke dag (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Aragog schreef:
    Maybeeeeeh. Het ligt er heel erg aan, maar ik wil zo graag nog eens naar een meeting van Q. :3


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oh my god dat lijkt me echt zo leuk (en Utrecht is super dichtbij voor mij, oke eerst 30 minuten fietsen naar een station en dan 7 minuten met de trein maar alsnog super dichtbij) maar ik zit in de kerstvakantie wss in Duitsland bij een vriendin :/ (das wel heel leuk, maar dat ik dan niet naar een meeting van Q kan is echt jammer)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Haha, yaay nog een meeting! En een goedmaker voor dat ik niet naar Enschede kan.
    Als het goed is kan ik gewoon komen en gezien ik Sterre al eerder gemeet heb, zullen mijn ouders niet moeilijk doen ^^
    En allemaal leuke mensen willen ook komen, haha, yeah, ik heb er nu al zin in :')


    Stenenlikker

    Ik ga morgen in mijn agenda kijken en wat data prikken waar je uit kan kiezen en dan dump ik die in een poll en die dump ik hier


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    IK WIL MEE!!!
    Maar ik moet wel even kijken dus misschien :\


    "Rebellion's are build on hope"