• Over 1,5 maand is het kerstvakantie en het lijk mij leuk om dan in Utrecht een meeting te organiseren
    Waar
    Utrecht
    Wanneer
    Maandag 23 December
    Om half 1
    Bij de grote starbucks(niet die naast de burger king)
    Ik ben er al rond 12 uur
    Wie
    Misschien:
    Foxfire - 15
    Patholoog - 18
    Aragog - 16
    Fabulist - 18
    Tenth - 15
    Blancefloer - 20
    Deilia - 16
    xVixncxiex - 14
    Sutairu - 17
    Ancestorial - 17
    Robbery - 20
    Greatergood - 16
    Yayde - 18
    Nym - 18
    Shion - Syll - 19 - Reist vanaf Groningen

    Zeker:
    Titan - Mitchell - 19 - Reist samen met Cas vanuit Amsterdam
    Cas - Nikki - 21 - Reist samen met Titan vanuit Amsterdam
    Talilayu - Sterre - 16 - ?
    Vladiferr - Noëlle - 15 - Reist vanuit Almere
    Erebor - Belle - 16 - Reist vanuit Zeist
    LyraPhoenix - Ellen - 18 - Reist samen met Matellica via Haarlem
    Matellica - Myloo -16 - Reist samen met LyraPhoenix via Haarlem
    Emiko - Ellen - 16 - Reist vanuit Den Bosch of Eindhoven.
    Wyrd - Jennie - 17 - ?
    Parachutes - Dirkje -17 - Reist vanuit Breda komt en stap bij het station van Zaltbommel op
    Atalay - Lieke - 16 - Reist vanuit Nijmegen
    Tomas - Kim - 21- Reist vanuit Den Bosch
    Insurgent - Anne - 18 - Reist vanuit Venlo via Eindhoven.

    Wat
    Een meeting

    Poll!!
    Guys, een tweede poll

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 22:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 dec 2013 - 18:43 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Even een reactie voor MT, ik wil wel eens naar een Q meeting maar ik ken eigenlijk niemand hehe (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Rayder schreef:
    Even een reactie voor MT, ik wil wel eens naar een Q meeting maar ik ken eigenlijk niemand hehe (cat)


    Ah duh, ooit moet je eerste keer zijn. Ik ben ook nog nooit meegeweest naar een meeting, en toch lijkt het me vet gezellig. Je kent Q. Iedereen is super aardig voor elkaar of ja, ze bitchen je uit omdat jij een iets andere mening hebt.., maar niet op een meeting! toch?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik kan misschien, ik weet het nog niet zeker Utrecht is nou niet echt dichtbij voor mij maar ik zal kijken wat ik kan doen (:


    True friends stab you in the front.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ah duh, ooit moet je eerste keer zijn. Ik ben ook nog nooit meegeweest naar een meeting, en toch lijkt het me vet gezellig. Je kent Q. Iedereen is super aardig voor elkaar of ja, ze bitchen je uit omdat jij een iets andere mening hebt.., maar niet op een meeting! toch?

    Het lijkt me ook heel leuk, maar ik ben bang dat het ongemakkelijk wordt en dat het niet klikt en zo. :x


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Zet mij maar op misschien, ik zal wel kijken of ik kan ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Rayder schreef:
    (...)
    Het lijkt me ook heel leuk, maar ik ben bang dat het ongemakkelijk wordt en dat het niet klikt en zo. :x

    Je kent mij, dus zo ongemakkelijk wordt het dan niet ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Het ligt aan de dag, als ik niets te doen heb lijkt het me ook wel leuk om te komen ^^


    Life is hard and then we die

    ok - weird question maybe maar wat doen mensen precies bij zo'n Q meeting. ikz ie het wel vaker hier bij de topics enzo maar weet eigenlijk niet wat ze dan doen. gaan jullie koffie leuten ofzo haha? ^^"


    The Definition of Insanity

    Ancestorial schreef:
    ok - weird question maybe maar wat doen mensen precies bij zo'n Q meeting. ikz ie het wel vaker hier bij de topics enzo maar weet eigenlijk niet wat ze dan doen. gaan jullie koffie leuten ofzo haha? ^^"


    Well, op de vorige meeting in Utrecht gingen we wat random door de stad heen wandelen en kletsen. Was wel heel gezellig :')


    Stenenlikker

    Ik zou wel graag willen. Ligt eraan of ik moet werken of niet. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Poll!!
    Ik open volgende week weer een poll en dan sluit ik de minst gekozen data uit


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Paranymph schreef:
    (...)
    Je kent mij, dus zo ongemakkelijk wordt het dan niet ^^

    Da's waar. ^^ Zet mij ook maar op misschien. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik twijfel, haha. Ik woon namelijk wel gewoon uit Utrecht.


    ars moriendi

    Dit wordt nog leuk. Ik ben vergeten wanneer ik heb aangegeven of ik kan werken. De eerste week kan ik sowieso niet, dat weet ik nu al...
    Volgens mij kan ik alleen de 2e en de 3e x'D
    Ik kijk mijn werkrooster nog even aan, of deze week misschien al de eerste week er hangt. Misschien dat ik niet elke dag dat ik heb aangegeven moet werken, dus dan kan ik evt wel ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Guys, een tweede poll


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one