• Over 1,5 maand is het kerstvakantie en het lijk mij leuk om dan in Utrecht een meeting te organiseren
    Waar
    Utrecht
    Wanneer
    Maandag 23 December
    Om half 1
    Bij de grote starbucks(niet die naast de burger king)
    Ik ben er al rond 12 uur
    Wie
    Misschien:
    Foxfire - 15
    Patholoog - 18
    Aragog - 16
    Fabulist - 18
    Tenth - 15
    Blancefloer - 20
    Deilia - 16
    xVixncxiex - 14
    Sutairu - 17
    Ancestorial - 17
    Robbery - 20
    Greatergood - 16
    Yayde - 18
    Nym - 18
    Shion - Syll - 19 - Reist vanaf Groningen

    Zeker:
    Titan - Mitchell - 19 - Reist samen met Cas vanuit Amsterdam
    Cas - Nikki - 21 - Reist samen met Titan vanuit Amsterdam
    Talilayu - Sterre - 16 - ?
    Vladiferr - Noëlle - 15 - Reist vanuit Almere
    Erebor - Belle - 16 - Reist vanuit Zeist
    LyraPhoenix - Ellen - 18 - Reist samen met Matellica via Haarlem
    Matellica - Myloo -16 - Reist samen met LyraPhoenix via Haarlem
    Emiko - Ellen - 16 - Reist vanuit Den Bosch of Eindhoven.
    Wyrd - Jennie - 17 - ?
    Parachutes - Dirkje -17 - Reist vanuit Breda komt en stap bij het station van Zaltbommel op
    Atalay - Lieke - 16 - Reist vanuit Nijmegen
    Tomas - Kim - 21- Reist vanuit Den Bosch
    Insurgent - Anne - 18 - Reist vanuit Venlo via Eindhoven.

    Wat
    Een meeting

    Poll!!
    Guys, een tweede poll

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 22:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 dec 2013 - 18:43 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Emiko schreef:
    (...)

    Ik sta ook bij misschien maar ik kan zeker :'3


    Oh oke ik zal het veranderen ^^

    Ik blijf nog even bij misschien. Want ik wil in die week ook nog naar de kerstmarkt in Keulen gaan met mijn vriend, maar ik weet nog niet wanneer hij kan/wil gaan (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Mijn zusje Matellica gaat ook mee.


    Vampire + Servant = Servamp

    Foxfire schreef:
    Mij lijkt het ook wel leuk om te komen, maar ik ken hier niet echt bepaald mensen op. Dus het lijkt me wel een beetje akward, aangezien ik niet zo handig ben met sociaal contact maken haha. Zeg mij ook maar op misschien. Ik zie wel welke datum er komt en probeer die dan wel vrij te houden.


    Ik ook totaal niet, alles wat jij nu zegt is ook op mij van toepassing. :'D Maar ik zou jou wel willen ontmoeten. ^^
    23 december kan ik, trouwens. Dus als er niks extreem belangrijks tussenkomt, kan ik komen. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb al meerdere keren mensen gemeet die ik echt niet ken en het was altijd leuk en gezellig. Dat is dus iets waar je je niet druk om hoeft te maken. Daarbij heb ik de neiging om mensen randomly in het gesprek te trekken, dus de kans dat je je buiten gesloten voelt is niet erg groot, haha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dit word mijn eerste keer haha, maar heel bang ben ik niet. Ik heb gewoon al het gevoel dat het gezellig gaat worden.
    ook al ben ik denk ik de jongste.. Word 11 december namelijk pas 15 hehe.


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik zou wel mee willen gaan, alleen reis ik echt niet graag alleen.
    En ook omdat ik vanuit Antwerpen moet komen en eigenlijk totaal mijn weg niet ken. Ik ben een talent in verloren lopen.
    Ook komt er dan nog eens bij dat ik misschien muziekles heb 's avonds en dan niet zo erg lang kan blijven.

    Ik ga het nog overwegen om te komen...Er is misschien nog een kans dat ik maandag geen repetitie heb en dus wel zou kunnen komen, als er eventueel nog een Belgje zou komen uit Antwerpen natuurlijk.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Misschien:
    Foxfire - 15
    Patholoog - 18
    Guinness - 21
    Aragog - 16
    Fabulist - 18
    Tomas - 21
    Tenth - 15
    Blancefloer - 20
    Deilia - 16
    xVixncxiex - 14
    Nym - 18
    Sutairu - 17
    Paranymph - 17
    PUKKELx DING - 20
    Ancestorial - 17
    1946 - 16
    Robbery - 20
    Greatergood - 16
    Yayde - 18
    Naerys - 18

    Zeker:
    Titan - 19
    Cas - 21
    Talilayu - 16
    Vladiferr - 15
    Delahaye - 16
    LyraPhoenix samen met Matellica - 18 en 16
    Emiko - 16
    Wyrd - 17
    Parachutes - 17

    Even de lijst geupdate met de leeftijden erbij. Sorry FoxFire als je hier ook al mee bezig was / ik het van je overneem.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 14:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Naerys, zou je die lijst in de beginpost willen zetten? Deze is namelijk al een hele tijd niet geupdate.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    Naerys, zou je die lijst in de beginpost willen zetten? Deze is namelijk al een hele tijd niet geupdate.

    Is goed.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naerys schreef:
    Ik zou wel mee willen gaan, alleen reis ik echt niet graag alleen.
    En ook omdat ik vanuit Antwerpen moet komen en eigenlijk totaal mijn weg niet ken. Ik ben een talent in verloren lopen.
    Ook komt er dan nog eens bij dat ik misschien muziekles heb 's avonds en dan niet zo erg lang kan blijven.

    Ik ga het nog overwegen om te komen...Er is misschien nog een kans dat ik maandag geen repetitie heb en dus wel zou kunnen komen, als er eventueel nog een Belgje zou komen uit Antwerpen natuurlijk.


    Ik reis vanaf Eindhoven, ik weet niet of je daarlangs komt?

    Naerys schreef:
    (...)
    Is goed.

    Super, dankjewel!
    VladiFerr schreef:
    Dit word mijn eerste keer haha, maar heel bang ben ik niet. Ik heb gewoon al het gevoel dat het gezellig gaat worden.
    ook al ben ik denk ik de jongste.. Word 11 december namelijk pas 15 hehe.

    Er zijn meer mensen van 14 en 15, dus dat zit wel snor :Y)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 14:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    Misschien:
    Foxfire - 15
    Patholoog - 18
    Guinness - 21
    Aragog - 16
    Fabulist - 18
    Tomas - 21
    Tenth - 15
    Blancefloer - ?
    Deilia - 16
    xVixncxiex - 14
    Nym - 18
    Sutairu - 17
    Paranymph - 17
    PUKKELx DING - 20
    Ancestorial - 17
    1946 - 16
    Robbery - 20
    Greatergood - 16
    Yayde - 18
    Naerys - 18

    Zeker:
    Titan - 19
    Cas - 21
    Talilayu - 16
    Vladiferr - 15
    Delahaye - 16
    LyraPhoenix samen met Matellica - 18 en 16
    Emiko - 16
    Wyrd - 17
    Parachutes - 17

    Even de lijst geupdate met de leeftijden erbij. Sorry FoxFire als je hier ook al mee bezig was / ik het van je overneem.


    Haha geen probleem, ik heb het toch druk met school, maar een overzicht is wel fijn.

    Oh, ik ben 20, trouwens (:

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 14:09 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ik heb alleen 1 probleem en dat is dat ik Utrecht niet ken, ben hooguit daar alleen geweest omdat mijn ziekenhuis daar zit. En mijn zusje ook niet echt.


    Vampire + Servant = Servamp