• Over 1,5 maand is het kerstvakantie en het lijk mij leuk om dan in Utrecht een meeting te organiseren
    Waar
    Utrecht
    Wanneer
    Maandag 23 December
    Om half 1
    Bij de grote starbucks(niet die naast de burger king)
    Ik ben er al rond 12 uur
    Wie
    Misschien:
    Foxfire - 15
    Patholoog - 18
    Aragog - 16
    Fabulist - 18
    Tenth - 15
    Blancefloer - 20
    Deilia - 16
    xVixncxiex - 14
    Sutairu - 17
    Ancestorial - 17
    Robbery - 20
    Greatergood - 16
    Yayde - 18
    Nym - 18
    Shion - Syll - 19 - Reist vanaf Groningen

    Zeker:
    Titan - Mitchell - 19 - Reist samen met Cas vanuit Amsterdam
    Cas - Nikki - 21 - Reist samen met Titan vanuit Amsterdam
    Talilayu - Sterre - 16 - ?
    Vladiferr - Noëlle - 15 - Reist vanuit Almere
    Erebor - Belle - 16 - Reist vanuit Zeist
    LyraPhoenix - Ellen - 18 - Reist samen met Matellica via Haarlem
    Matellica - Myloo -16 - Reist samen met LyraPhoenix via Haarlem
    Emiko - Ellen - 16 - Reist vanuit Den Bosch of Eindhoven.
    Wyrd - Jennie - 17 - ?
    Parachutes - Dirkje -17 - Reist vanuit Breda komt en stap bij het station van Zaltbommel op
    Atalay - Lieke - 16 - Reist vanuit Nijmegen
    Tomas - Kim - 21- Reist vanuit Den Bosch
    Insurgent - Anne - 18 - Reist vanuit Venlo via Eindhoven.

    Wat
    Een meeting

    Poll!!
    Guys, een tweede poll

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 22:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 dec 2013 - 18:43 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wil wel komen.

    Vraagje: je zou bij de tweede poll toch maar vier data eruit halen? Nu is de kans namelijk groot dat ik niet kan ;S En jullie hoeven je niet allemaal aan te passen aan mij, maar ik kan nog veel meer data dan alleen de dertigste, ik kan gewoon de drieëntwintigste niet.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Rayder schreef:
    Vraagje: je zou bij de tweede poll toch maar vier data eruit halen? Nu is de kans namelijk groot dat ik niet kan ;S En jullie hoeven je niet allemaal aan te passen aan mij, maar ik kan nog veel meer data dan alleen de dertigste, ik kan gewoon de drieëntwintigste niet.

    Dat was eerst het plan, maar toen was ik met een vriendin plannen aan het maken waardoor er voor mij meerdere data afvielen, en ik had eerder ook al plannen zitten maken, waardoor er uiteindelijk nog maar 2 data overbleven


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nou ik kan eigenlijk wel alle dagen haha. En ik mag dus zet mij er maar bij!!


    "Rebellion's are build on hope"

    Zet mij maar bij 'Misschien'.


    Tijd voor koffie.

    Ik geloof dat de dag mij ook weinig uitmaakt. Als de datum zeker is, zorg ik gewoon dat die vrij blijft :')


    Stenenlikker

    Mij lijkt het ook wel leuk om te komen, maar ik ken hier niet echt bepaald mensen op. Dus het lijkt me wel een beetje akward, aangezien ik niet zo handig ben met sociaal contact maken haha. Zeg mij ook maar op misschien. Ik zie wel welke datum er komt en probeer die dan wel vrij te houden.

    Datum is gekozen!
    23 December it is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Loorea schreef:
    Datum is gekozen!
    23 December it is


    Oeps, vergeten te stemmen... Ik weet niet of het lukt op die datum aangezien we de dag ervoor al een verjaardag hebben... Dan moeten we dus niet blijven slapen daar.


    Your make-up is terrible

    Jammer, want er waren wel users die ik had willen meeten. Volgende keer beter dan maar.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Helaas, dan kan ik ook niet. Wel erg jammer dat we nu maar keuze hadden uit twee data.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga die dag al naar Serious Request in Leeuwarden, anders was ik zeker gekomen!! ^^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Er vallen heel wat mensen af, haha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nou ik mag denk ik wel. Mijn ouders vonden het geen probleem ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Als het goed is kan ik dan ^^


    Stenenlikker