• Over 1,5 maand is het kerstvakantie en het lijk mij leuk om dan in Utrecht een meeting te organiseren
    Waar
    Utrecht
    Wanneer
    Maandag 23 December
    Om half 1
    Bij de grote starbucks(niet die naast de burger king)
    Ik ben er al rond 12 uur
    Wie
    Misschien:
    Foxfire - 15
    Patholoog - 18
    Aragog - 16
    Fabulist - 18
    Tenth - 15
    Blancefloer - 20
    Deilia - 16
    xVixncxiex - 14
    Sutairu - 17
    Ancestorial - 17
    Robbery - 20
    Greatergood - 16
    Yayde - 18
    Nym - 18
    Shion - Syll - 19 - Reist vanaf Groningen

    Zeker:
    Titan - Mitchell - 19 - Reist samen met Cas vanuit Amsterdam
    Cas - Nikki - 21 - Reist samen met Titan vanuit Amsterdam
    Talilayu - Sterre - 16 - ?
    Vladiferr - Noëlle - 15 - Reist vanuit Almere
    Erebor - Belle - 16 - Reist vanuit Zeist
    LyraPhoenix - Ellen - 18 - Reist samen met Matellica via Haarlem
    Matellica - Myloo -16 - Reist samen met LyraPhoenix via Haarlem
    Emiko - Ellen - 16 - Reist vanuit Den Bosch of Eindhoven.
    Wyrd - Jennie - 17 - ?
    Parachutes - Dirkje -17 - Reist vanuit Breda komt en stap bij het station van Zaltbommel op
    Atalay - Lieke - 16 - Reist vanuit Nijmegen
    Tomas - Kim - 21- Reist vanuit Den Bosch
    Insurgent - Anne - 18 - Reist vanuit Venlo via Eindhoven.

    Wat
    Een meeting

    Poll!!
    Guys, een tweede poll

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 22:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 dec 2013 - 18:43 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb er zin in Guys, nog maar een paar dagen en dan is het zover
    Ik post zondag wel een foto van hoe ik eruit zie, zodat ik te herkennen ben


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Trouwens voor iemand die er nooit is geweest... Is de starbucks makkelijk te vinden? o-o...
    Niet dat ik nu wel zeker weet dat ik kom.. Eerst met pa overleggen en die is vrijdag avond er pas..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Trouwens voor iemand die er nooit is geweest... Is de starbucks makkelijk te vinden? o-o...
    Niet dat ik nu wel zeker weet dat ik kom.. Eerst met pa overleggen en die is vrijdag avond er pas..

    Hij is groot en je moet die hebben die niet bij de Burger King zit. Moet lukken denk ik, haha. Ik zou ook niet weten waar hij zit :Y)
    Ik heb er trouwens ook heel veel zin in. :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Shion schreef:
    Trouwens voor iemand die er nooit is geweest... Is de starbucks makkelijk te vinden? o-o...
    Niet dat ik nu wel zeker weet dat ik kom.. Eerst met pa overleggen en die is vrijdag avond er pas..


    Ja, hij is op zich wel makkelijk te vinden. ^^ Hoe je moet lopen ligt er een beetje aan op welk spoor je uitkomt, maar als je op een spoor aankomt met een laag nummer (like, 1-10 of zo) kun je volgens mij het beste richting de hogere nummers lopen. En dan valt hij best wel op.
    En als je nu bij de kleine Starbucks naast de Burger King bent uitgekomen, dan is het gewoon schuin aan de overkant.
    Ik hoop echt dat je komt! ;d


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ja, hij is op zich wel makkelijk te vinden. ^^ Hoe je moet lopen ligt er een beetje aan op welk spoor je uitkomt, maar als je op een spoor aankomt met een laag nummer (like, 1-10 of zo) kun je volgens mij het beste richting de hogere nummers lopen. En dan valt hij best wel op.
    En als je nu bij de kleine Starbucks naast de Burger King bent uitgekomen, dan is het gewoon schuin aan de overkant.
    Ik hoop echt dat je komt! ;d

    Je bent niet de enige die dat hoopt :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha xd. Dank jullie voor de uitleg ;d.
    & ik probeer echt om te komen XD. Zal vrijdag of zaterdag even aan m'n pa vragen ;d. Maar hij vind het meestal wel goed.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Trouwens voor iemand die er nooit is geweest... Is de starbucks makkelijk te vinden? o-o...
    Niet dat ik nu wel zeker weet dat ik kom.. Eerst met pa overleggen en die is vrijdag avond er pas..

    Ik ben denk ik wel heel herkenbaar
    Ik neem een bordje mee, dat ik vandaag onder natuurkunde heb ontworpen
    En ik draag een pandamuts


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Talilayu schreef:
    (...)
    Ik ben denk ik wel heel herkenbaar
    Ik neem een bordje mee, dat ik vandaag onder natuurkunde heb ontworpen
    En ik draag een pandamuts


    Ik doe ook mijn pandamuts op!


    Your make-up is terrible

    Omg, ik heb ook een pandamuts! xd


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb geen pandamuts :']

    Ik heb er geen D: Wilde wel 1 halen maar dacht toen van; Hmm.. toch niet..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben heel herkenbaar. Ik ben een lange gespierde kerel, met zwarte boots, een leren jack en aan mijn hand loopt een klein meisje met blond haar en een pandamuts. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb nog een muts met een kat of zoiets erop, die neem ik wel mee.


    Your make-up is terrible

    Als iedereen pandamutsen opdoet is niemand meer herkenbaar xd.
    Ah, ik weet niet of ik herkenbaar ben. Ik heb dus een pandamuts, lichtbruin/donkerblond haar en ik ben klein. En mijn jas is donkergroen. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Starbucks hoef ik dan al niet meer te vinden.. Moet gewoon op de Panda invasie letten..
    Maar als ik kom weet ik alleen zeker dat ik opval door een rode jas en een tas met wolf ding erop..
    Oh en ehm klein.. ... ...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you