• Over 1,5 maand is het kerstvakantie en het lijk mij leuk om dan in Utrecht een meeting te organiseren
    Waar
    Utrecht
    Wanneer
    Maandag 23 December
    Om half 1
    Bij de grote starbucks(niet die naast de burger king)
    Ik ben er al rond 12 uur
    Wie
    Misschien:
    Foxfire - 15
    Patholoog - 18
    Aragog - 16
    Fabulist - 18
    Tenth - 15
    Blancefloer - 20
    Deilia - 16
    xVixncxiex - 14
    Sutairu - 17
    Ancestorial - 17
    Robbery - 20
    Greatergood - 16
    Yayde - 18
    Nym - 18
    Shion - Syll - 19 - Reist vanaf Groningen

    Zeker:
    Titan - Mitchell - 19 - Reist samen met Cas vanuit Amsterdam
    Cas - Nikki - 21 - Reist samen met Titan vanuit Amsterdam
    Talilayu - Sterre - 16 - ?
    Vladiferr - Noëlle - 15 - Reist vanuit Almere
    Erebor - Belle - 16 - Reist vanuit Zeist
    LyraPhoenix - Ellen - 18 - Reist samen met Matellica via Haarlem
    Matellica - Myloo -16 - Reist samen met LyraPhoenix via Haarlem
    Emiko - Ellen - 16 - Reist vanuit Den Bosch of Eindhoven.
    Wyrd - Jennie - 17 - ?
    Parachutes - Dirkje -17 - Reist vanuit Breda komt en stap bij het station van Zaltbommel op
    Atalay - Lieke - 16 - Reist vanuit Nijmegen
    Tomas - Kim - 21- Reist vanuit Den Bosch
    Insurgent - Anne - 18 - Reist vanuit Venlo via Eindhoven.

    Wat
    Een meeting

    Poll!!
    Guys, een tweede poll

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 22:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 dec 2013 - 18:43 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik val geloof ik ook niet bijzonder op. Mijn jas is bruin en ik ben ook klein. Oh, wait, ik heb een bril :')


    Stenenlikker

    Haha precies, zoek de panda's!
    Ehm ik ben niet groot/klein, heb donkerbruin haar en draag een grijze sjaal en bruine jas.
    Voor de rest heb ik nog geen idee wat ik ga aandoen eigenlijk.

    Ik ben ook best herkenbaar.
    Donkerblond/lichtbruin haar, blauwe ogen, felle tot donkerblauwe jas en witte sjaal, heel klein (1.53) en ik loop jullie waarschijnlijk straal voorbij want dat gebeurt altijd.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb Mitchell. :Y)


    Your make-up is terrible

    Ik mag ineens niet meer komen van m'n moeder. Ze vind dat, omdat ik de tweede week elke dag moet werken, ik de eerste week maar gezellig bij hun een paar dagen moet blijven. Slaat nergens op. Maar helaas, ik kan dus niet meer komen. :c


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben op het eerste gezicht niet echt herkenbaar.

    Ik ben 1.65 en loop samen met mijn zusje die tien centimeter langer is dan ik, heb vrij kort donkerbruin haar en sproetjes.
    Draag een lange zwarte jas en een klein tasje waar pins op zitten, verder heb ik vrij vaak mijn handen in mijn zakken.

    Jammer genoeg heb ik geen pandamuts.


    Vampire + Servant = Servamp

    Atalay schreef:
    Ik mag ineens niet meer komen van m'n moeder. Ze vind dat, omdat ik de tweede week elke dag moet werken, ik de eerste week maar gezellig bij hun een paar dagen moet blijven. Slaat nergens op. Maar helaas, ik kan dus niet meer komen. :c


    Whut, nooo Lieke!
    Das echt best gemeen van je moeder, je kan toch wel een middagje weg?


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    Whut, nooo Lieke!
    Das echt best gemeen van je moeder, je kan toch wel een middagje weg?


    Ja, dat vind ik dus ook. :c Maar omdat ik morgen avond moet werken, zaterdag al weg ben en zondag weer moet werken wilt ze dat ik er maandag gewoon bij ben. Ook omdat ineens m'n oma weer langs komt, maar goed...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Atalay schreef:
    (...)

    Ja, dat vind ik dus ook. :c Maar omdat ik morgen avond moet werken, zaterdag al weg ben en zondag weer moet werken wilt ze dat ik er maandag gewoon bij ben. Ook omdat ineens m'n oma weer langs komt, maar goed...

    Ugh. Wat kunnen ouders irritant zijn zeg.

    Nieuwe lijst:
    Misschien:
    Foxfire - 15
    Aragog - 16
    Fabulist - 18
    Tenth - 15
    Blancefloer - 20
    Deilia - 16
    xVixncxiex - 14
    Sutairu - 17
    Ancestorial - 17
    Robbery - 20
    Greatergood - 16
    Yayde - 18
    Shion - Syll - 19 - Reist vanaf Groningen

    Zeker:
    DarkSavior - Mitchell - 19 - Reist samen met Cas vanuit Amsterdam
    Cas - Nikki - 21 - Reist samen met DarkSavior vanuit Amsterdam
    Talilayu - Sterre - 16 - ?
    Vladiferr - Noëlle - 15 - Reist vanuit Almere
    Erebor - Belle - 16 - Reist vanuit Zeist
    LyraPhoenix - Ellen - 18 - Reist samen met Matellica via Haarlem
    Matellica - Myloo -16 - Reist samen met LyraPhoenix via Haarlem
    Emiko - Ellen - 16 - Reist samen met Nym en Tomas vanuit Den Bosch
    Wyrd - Jennie - 17 - ?
    Parachutes - Dirkje -17 - Reist vanuit Breda komt en stap bij het station van Zaltbommel op
    Tomas - Kim - 21- Reist samen met Emiko en Nym vanuit Den Bosch
    Insurgent - Anne - 18 - Reist vanuit Venlo via Eindhoven.
    Nym - Lotte - 18 - Reist samen met Emiko en Tomas via Den Bosch


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Atalay schreef:
    Ik mag ineens niet meer komen van m'n moeder. Ze vind dat, omdat ik de tweede week elke dag moet werken, ik de eerste week maar gezellig bij hun een paar dagen moet blijven. Slaat nergens op. Maar helaas, ik kan dus niet meer komen. :c

    Wat jammer
    Ik ben ook weinig thuis deze vakantie, maar mijn ouders zijn daar juist blij mee


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Talilayu schreef:
    (...)
    Wat jammer
    Ik ben ook weinig thuis deze vakantie, maar mijn ouders zijn daar juist blij mee


    Ja, ik snap het ook niet precies. Mijn moeder zeikte altijd dat ik meer moest gaan doen en dan doe ik dat; is het nog niet goed. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Help me even er aan herinneren dat ik het morgen vraag.. This vandaag een beetje niet gelukt.. xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Help me even er aan herinneren dat ik het morgen vraag.. This vandaag een beetje niet gelukt.. xd

    Ga vragen Syll!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dus ik heb jullie even half omgetoverd tot een paar vrienden van school.. Want mams is beetje over beschermd en shit..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Dus ik heb jullie even half omgetoverd tot een paar vrienden van school.. Want mams is beetje over beschermd en shit..

    Zo deed ik het ook bij mijn eerste meeting :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.