• Over 1,5 maand is het kerstvakantie en het lijk mij leuk om dan in Utrecht een meeting te organiseren
    Waar
    Utrecht
    Wanneer
    Maandag 23 December
    Om half 1
    Bij de grote starbucks(niet die naast de burger king)
    Ik ben er al rond 12 uur
    Wie
    Misschien:
    Foxfire - 15
    Patholoog - 18
    Aragog - 16
    Fabulist - 18
    Tenth - 15
    Blancefloer - 20
    Deilia - 16
    xVixncxiex - 14
    Sutairu - 17
    Ancestorial - 17
    Robbery - 20
    Greatergood - 16
    Yayde - 18
    Nym - 18
    Shion - Syll - 19 - Reist vanaf Groningen

    Zeker:
    Titan - Mitchell - 19 - Reist samen met Cas vanuit Amsterdam
    Cas - Nikki - 21 - Reist samen met Titan vanuit Amsterdam
    Talilayu - Sterre - 16 - ?
    Vladiferr - Noëlle - 15 - Reist vanuit Almere
    Erebor - Belle - 16 - Reist vanuit Zeist
    LyraPhoenix - Ellen - 18 - Reist samen met Matellica via Haarlem
    Matellica - Myloo -16 - Reist samen met LyraPhoenix via Haarlem
    Emiko - Ellen - 16 - Reist vanuit Den Bosch of Eindhoven.
    Wyrd - Jennie - 17 - ?
    Parachutes - Dirkje -17 - Reist vanuit Breda komt en stap bij het station van Zaltbommel op
    Atalay - Lieke - 16 - Reist vanuit Nijmegen
    Tomas - Kim - 21- Reist vanuit Den Bosch
    Insurgent - Anne - 18 - Reist vanuit Venlo via Eindhoven.

    Wat
    Een meeting

    Poll!!
    Guys, een tweede poll

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 22:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 dec 2013 - 18:43 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb mijn ID gevonden dus meer geld (dat ik opzij had gelegd om een nieuwe ID voor aan te vragen) om uit te geven :') En het is morgen al, omg. Ik heb van die kerststokjes bij (die je kunt eten), yaay.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Donkerpaars? Dat is awesome, wil ik ook! ;D

    Oh en ik wil ook eten. Kan niet zonder eten. Ze hebben noodles op centraal station in Utrecht. :Y)

    En ik heb geen donkergroene jas meer... M'n rits is kapot terwijl ik hem nog helemaal niet lang had. ;c Maar goed, ik heb nu dus een donkerblauwe jas met strepen. c:


    Jup donkerpaars ;D al neigt het nu meer naar paard zwart rood iets...
    en noodles o-o dat is ook goed o-o vergeet de kip ik wil noodles!

    Oh en ja er is een Whattsapp groep ;o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Jup donkerpaars ;D al neigt het nu meer naar paard zwart rood iets...
    en noodles o-o dat is ook goed o-o vergeet de kip ik wil noodles!

    Oh en ja er is een Whattsapp groep ;o


    Kip? Wat voor kip? Waar? Weet je wat beter is? Noodles mét kip. :Y)

    Not fair, ik heb Sterre ook m'n nummer gestuurd... D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Kip? Wat voor kip? Waar? Weet je wat beter is? Noodles mét kip. :Y)

    Not fair, ik heb Sterre ook m'n nummer gestuurd... D:

    Ja. Bk kip -volgens Mitch- . Bk. Nee. OH plannen gewijzigd.. Ik wil noodles met kip!
    Dan moet je even tegen haar zeggen ;d. Misschien is ze het vergeten


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)
    Ja. Bk kip -volgens Mitch- . Bk. Nee. OH plannen gewijzigd.. Ik wil noodles met kip!
    Dan moet je even tegen haar zeggen ;d. Misschien is ze het vergeten


    Ik snapte je post eerst niet echt maar toen kwam ik erachter dat je gewoon antwoord het geven was op iedere vraag die ik stelde. ><
    Dat... is eigenlijk wel een goede. Ik zal haar ren berichtje sturen, maar ze lijkt niet erg online te zijn.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hi Guys
    Sorry dat ik soms laat reageer, maar ons internet thuis is niet echt top
    Op mijn mobiel kan ik via 3G, dus ik lees wel de berichten hier, maar het is niet handig om via mijn mobiel wat te posten
    Heeft iedereen mijn nummer? Ik ben er om kwart voor 12, voor mensen die er vroeg zijn ,en heb en bordje bij waarop staat Quizlet
    Verder draag ik een zwarte broek, zwarte bikerboots, een grijze jas en een pandamuts
    Heeft iedereen die komt mijn nummer? Zodat jullie mij kunnen bereiken als er iets is?
    Tot morgen iedereen!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oh, ik neem misschien nog iemand mee, maar dan moet zij eens even duidelijk reageren en online komen op facebook :')
    Carmen, Fennec is zij trouwens ^^


    Stenenlikker

    Oh god, ik had eigenlijk allang op bed moeten liggen (planning was 8 uur, toen móest ik een film kijken die 130 minuten bleek te duren) en nu ben ik moe. Zo maar naar bed dan, morgen om half 9 op ._.

    Talilayu schreef:
    Hi Guys
    Sorry dat ik soms laat reageer, maar ons internet thuis is niet echt top
    Op mijn mobiel kan ik via 3G, dus ik lees wel de berichten hier, maar het is niet handig om via mijn mobiel wat te posten
    Heeft iedereen mijn nummer? Ik ben er om kwart voor 12, voor mensen die er vroeg zijn ,en heb en bordje bij waarop staat Quizlet
    Verder draag ik een zwarte broek, zwarte bikerboots, een grijze jas en een pandamuts.
    Ik heb lang blond haar en een zwarte rugzak met gekleurde aztec print bij
    Heeft iedereen die komt mijn nummer? Zodat jullie mij kunnen bereiken als er iets is?
    Tot morgen iedereen!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ^ Ik heb je nummer, ja. ^^ Je zult mij rond kwart over zien verschijnen. (: Alleen mijn jaskleur is dus veranderd van groen naar blauw. (': Weet nog niet of ik mijn pandamuts op zet, ligt eraan hoe koud het is.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb ook je nummer ja. Mijn trein komt 8 voor half aan, dus waarschijnlijk ben ik om 5 voor half bij jullie.


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    Ik heb ook je nummer ja. Mijn trein komt 8 voor half aan, dus waarschijnlijk ben ik om 5 voor half bij jullie.


    Mijn (onze) trein komt dan ook aan :') Dus wij zijn er ook ongeveer die tijd.

    Ik ben er waarschijnlijk rond 12 uur, mits ik mijn tweede trein niet mis.


    Take risks and conquer your fears.

    Die van mij komt aan rond 12:11 mits ik in de goeie trein stap en niet in Oezbekistan terecht kom.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben nu al nerveus .______.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."