• C h a n g e s

    Niall Horan, Harry Styles, Louis Tomlinson, Liam Payne en Zayn Malik. De populairste jongens van Rosewood Highschool. Badasses, niet te vertrouwen en boven alles players, hartenbrekers. En toch vallen veel meiden van Rosewood als een blok voor de jongens, de een erger dan de ander. Of sommige weer helemaal niet, gewoon omdat het simpelweg asshole's zijn.
    Niall, Harry, Louis, Liam en Zayn hebben een hekel aan nerds, brave, suffe of onschuldige meisjes en jongens. Maar wat gebeurd er als ze een weddenschap verliezen en hét suffe groepje met vijf nerds, onschuldige meisjes en een jongen die geen vlieg kwaad doen, rebels moeten maken? Gaan de meiden erop in, werken ze mee of juist tegen? Maar wat gebeurd er als de meiden en de jongen dan op hun beurt de jongens willen veranderen? Hoe ver gaan ze om de ander te veranderen. Lukt het ze eigenlijk wel?


    Rollenverdeling;

    Jongens:
    -Niall James Horan; Magicales
    -Harry Edward Styles; Hodor
    -Louis William Tomlinson; Magicales
    -Liam James Payne; KiliOfDurin
    -Zayn Javadd Malik; Bicycle


    Nerds:
    -Serena Zoë Price Gilbertson
    -Cherévah ''Cher'' Naomi Flair; Butera
    -Rainie Maylena Naerville Beelen

    -Marcel Styles; Tenacious


    Overige rollen;
    Denk hierbij aan zussen/broers, andere leerlingen, docenten, vrienden etc.
    -Zaria Maya Malik Bonjourx
    -Gwen Lily Cooper; KiliOfDurin
    -
    -
    -


    Indeling:
    Liam -> Essie
    Louis -> Marcel
    Harry -> Rainie
    Zayn -> Cherévah
    Niall -> Agnès


    * Aanpassing voor de indeling hoor ik graag


    Lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    +Eventuele voorkeur qua jongens/meisjes

    Regels:
    -Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    -16+ mag maar houd het netjes.
    -Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    -Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    -Topics worden alleen aangemaakt door Aquari, tenzij dat is aangegeven.
    -Het is geen sneltrein!


    De rechten van dit topic gaan naar Aquari


    De pauze is net voorbij, maar deze is ietwat anders verlopen dan normaal. Het is zeker ook te merken in de sfeer die er hangt, want iedereen heeft te horen gekregen aan wie ze gekoppeld zitten met de weddenschap. De meeste zijn hem daarna naar de les gevlucht om veilig te zijn voor de uitbarstingen, maar andere hebben minder geluk, want deze mogen genieten van het tussenuur. Ondertussen word er door de groepen nog steeds druk overlegd over hoe ze dit gaan aanpakken.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 21:51 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Beterschap!]


    Bowties were never Cooler

    (Dankje ^^)


    Because I love him, do I need another reason?

    (Misschien kunnen we een tijdsprong maken naar de volgende ochtend? Want dan kunnen de meesten wel gewoon weer inspringen.)


    Because I love him, do I need another reason?

    [Ik vind het prima... Kan iedereen die nu bezig is dan weer gewoon door?]

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 22:09 ]


    Bowties were never Cooler

    (Ik wel denk ik zo.)


    Because I love him, do I need another reason?

    [KiliOfDurin -> HelloSweety]


    Bowties were never Cooler

    [Ik vind het best. Sorry voor mijn afwezigheid deze week, ik was ziek en had het daarna nogal druk met schoolwerk inhalen.]


    :)

    ( Ik vind het prima. )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Mijn vingers hadden zich in de zoom van Marcel zijn shirt geklemd, om deze een klein stukje omhoog te doen en de jongen die inmiddels mij lag met een onschuldige blik aan de kijken. Het gevecht met het chocoladeijs was nog altijd in volle gang en dat was goed te zien, want wij lagen midden in het ijs op de grond, maar waren zelf ook helemaal besmeurd onder het bruine, zoete ijs, en een tweede bak was er zelfs nog aan te pas gekomen. Samen met nog een bus slagroom en alles waar we zo bij konden en zoet was.
    'Je mag die toch echt wel eens vaker doen, want het staat je heel erg goed en het laat zien dat je niet zo onschuldig bent,' grinnikte ik zachtjes, om me voorover te buigen en een kleine kusje op Marcel zijn lippen te drukken terwijl mijn vingers in de tussentijd over zijn buik liet glijden, want deze moest er, als het aan mij lag, nu toch maar aan gaan geloven.
    Ik greep met mijn vrije hand zijn polsen, om zijn armen boven zijn hoofd te houden, zodat hij niet kon doen. Maar ik moest wel toegeven dat ondanks alles anders was gelopen, het wel op een positieve manier was. En ondanks ik lichtelijk bang was voor zijn actie, me nog steeds veilig bij hem voelde, ook al was ik degene die vaak de boel op stelten zette.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2013 - 13:29 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Marcel Styles

    Ondertussen hadden we er echt een zooi van gemaakt, we lagen nu op de grond onder het chocolade ijs. Zijn vingers klemden zich om de zoom van mijn shirt, om die een klein beetje omhoog te doen en mij met onschuldige oogjes aan te kijken. 'Je mag die toch echt wel eens vaker doen, want het staat je heel erg goed en het laat zien dat je niet zo onschuldig bent,' grinnikte hij zacht, om daarna een kus op mijn lippen te drukken terwijl zijn vingers over mijn buik gleden, wat een trilling door me heen liet gaan. Hij greep met zijn andere hand mijn polsen om die boven mij hoofd te houden, zodat ik niks kon doen. Ik rolde met mijn ogen, om hem daarna met een been dichter naar me toe te schuiven en een kus op zijn lippen te drukken.
    'Leuk geprobeerd,' grinnikte ik. 'Maar dit ga je echt niet winnen,' voeg ik er daarna aan toe. Ik keek in de richting van de bus met slagroom, bedenkende hoe ik die het beste te pakken kon krijgen. Onschuldig keek ik hem aan, hopende dat hij afgeleid zou worden zodat ik de bus kon grijpen. Dan zou ik proberen hem zo snel mogelijk van me af te duwen en dat ding te pakken krijgen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Mijn vingers die over de jongen zijn buik heen gleden, zorgde toch voor een rilling van zijn kant. Iets wat me breed liet grijnzen, en toch niet liet stoppen met wat ik bezig was. Daarvoor vond ik het te leuk om de jongen te plagen.
    Ik moest zeggen dat hij op dit moment best wel wat van Harry weghad, maar toch hadden beide jongens iets wat de ander niet had en dat was volgens mij best duidelijk, als je keek hoe wij hier nu lagen, of hoe alles was afgelopen tussen ons. Met Hazza was alles puur vriendschappelijk, als deze vriendschap niet een deuk had opgelopen door dit alles.
    Marcel rolde met zijn ogen, om me daarna met een been dichter naar zich toch te schuiven en een kus op mijn lippen te drukken.
    'Je bent slim,' zei ik met een tevreden glimlach, om me met beide benen aan weerszijde neer te zetten en me voorover te buigen. 'Maar niet slim genoeg, schat,' rolde over mijn lippen, om mijn grip rond zijn polsen ietwat te verstrakken en een onschuldig kusje op zijn voorhoofd te drukken. Nee, ik wist zijn plan en dat ging ik niet laten gebeuren. Ik wilde niet onder nog meer zoetigheid zitten.
    'Je zult het beter moeten spelen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Marcel Styles

    Mijn rilling liet hem grijnzen en hij ging gewoon door. Na mijn actie dat ik hem toch dichterbij me kon schuiven glimlachte hij tevreden. 'Je bent slim,' zei hij daarna met zijn beide benen aan mijn weerzijden te zetten en voorover te buigen. 'Maar niet slim genoeg, schat,' zei hij weer, om zijn grip op mijn polsen te verstrakken en onschuldig een kus op mijn voorhoofd te plaatsen. Hij wist duidelijk wat ik van plan was en had waarschijnlijk om onder nog meer troep te zitten. 'Je zult het beter moeten spelen.' Ik grijnsde lichtjes.
    'Ik zal het proberen,' mompelde ik maar ik wist dat ik op dit moment echt geen kant op kon. Alhoewel, ik had een ideetje dat misschien nog wel eens zou kunnen lukken. Voorzichtig draaide ik mijn polsen om zodat ik de zijne kon grijpen en ik grijnsde even vals naar hem. Ik had nu goed grip op zijn polsen en kon ons met een goede beweging omdraaien, wat ik dus ook deed.
    'Goed genoeg?' vroeg ik onschuldig, en nu had ik zijn polsen juist weer stevig vast.
    'Weet je, ik kan nu best die bus slagroom pakken,' zei ik, wetende dat ik het waarschijnlijk toch niet ging doen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Niall Horan
    Mijn vingers gleden over de borstkas van Liam terwijl ik mijn hoofd tegen zijn schouder aanlegde. Een brede glimlach was van mijn gezicht af te lezen en ook deze keer bleek weer een keer dat Liam gelijk had. Dat het geen slechte keuze was om hem te geloven, want het liep echt altijd hetzelfde af. Het maakte dan ook echt niet uit in welke situatie je ons zou plaatsen, want dat was ook deze keer weer gebleken.
    Voor mijn gevoel was er namelijk nauwelijks wat veranderd en voelde ik me altijd nog even gemakkelijk bij de jongen bij wie ik mijn armen om zijn middel had gewikkeld. Hij was echt de liefste en degene waar ik me veilig bij kon voelen, waar ik mezelf kon zijn. Alleen ik wist natuurlijk niet of de jongen daar hetzelfde over dacht, al zei mijn gevoel dat het wel goed zat. We zouden anders ook nooit zo liggen, zoals we op dit moment lagen.
    Dat laatste, net als dat we toch veel bij elkaar konden maken, was de reden dat ik ook ietwat omhoog kroop, om vervolgens een kus op zijn lippen te drukken en met een onschuldige in mijn ogen boven hem te blijven hangen.
    Mijn vingertoppen gleden ondertussen nog steeds over zijn huid, die als een kacheltje leek vergeleken bij de mijne. 'Er was een heel heel lief prinsje..' begon ik en schudde toen toch lachend mijn hoofd. 'Nee, dat was het eigenlijk wel,'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Marcel grijnsde lichtjes en ik was bang voor wat er zou komen. Die grijns beviel me namelijk voor geen goud.
    'Ik zal het proberen,' mompelde hij, maar we wisten dat hij op dit moment echt geen kant op kon. Tenminste dat was tot een seconde daarna, want het duurde niet lang voor de jongen zijn polsen draaide, vals grijnsde en ik daarna al snel onderop lag.
    'Je bent echt een Styles met style, hé?' grinnikte ik zachtjes, als antwoord op zijn onschuldig vraag, maar knikte toen toch. 'Ja, goed genoeg en je bent een waardige tegenstander,' antwoordde ik, maar keek toen toch met bange oogjes zijn kant op toen de woorden over de slagroom vielen.
    'Je weet dat je dat dan teruggaat krijgen, toch?' zei ik, om ietwat omhoog te komen, om voor een aantal seconde in zijn ogen te staren. Kijkende of ik kon ontcijferen wat zijn plan zou zijn. Niet dat ik daar uitkwam, want in plaats van te kijken, drukte ik nog een kusje op zijn lippen. 'Je bent bijna net zo verslavend als die chocolade, die je met je meedraagt, misschien nog wel erger ook, want daarvan blijf ik nu af.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Ik lag nog lekker te slapen met een ontspanne glimlach op mijn gezicht. Gister was een risico geweest, maar ik was blij dat we het hadden gedaan. Aan mijn gevoel voor mijn beste vriend was weinig verandert. Hij was nogsteeds degene op wie ik altijd kon vertrouwen, met wie ik alles kon doen en bij wie ik echt mezelf kon zijn. Mijn armen lagen nogsteeds losjes om mijn blonde vriend heen. Ik werd langzaam wakker toen ik een kusje op mijn lippen voelde. Zijn koele vingers gleden over mijn blote huid en ik glimlachte bij zijn woorden. "En die was beste vrienden met een heel heel lief prinsesje." mompelde ik verrassend schor. Ik opende mijn ogen traag en keek recht in zijn ijsblauwe kijkers. "Goeie morgen." zei ik zacht voor ik mijn keel schraapte en een kusje in zijn mondhoek drukte. Misschien voelde ik me wel te comfortabel bij hem, maar zolang hij zich prettig voelde kon het gewoon. Ik haalde een hand van zijn rug en aaide zacht door zijn blonde warrige haren. "Douchen?" vroeg ik rustig. Mijn stem kraakte een stuk minder. Dat was al beter. Vandaag zouden we wel weer gebitch krijgen doordat ik het gevoel had dat ik in elk geval lichtelijk kreupel was door gister avond. Het was het wel waard geweest. Het was verrassend niet ongemakkelijk geweest en zelfs best gezellig. Ook had het erg goed gevoelt en ik hoopte maar dat wat bij hem ook zo was. Anders zou ik me alsnog heel schuldig gaan voelen.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2013 - 17:22 ]


    Bowties were never Cooler