• C h a n g e s

    Niall Horan, Harry Styles, Louis Tomlinson, Liam Payne en Zayn Malik. De populairste jongens van Rosewood Highschool. Badasses, niet te vertrouwen en boven alles players, hartenbrekers. En toch vallen veel meiden van Rosewood als een blok voor de jongens, de een erger dan de ander. Of sommige weer helemaal niet, gewoon omdat het simpelweg asshole's zijn.
    Niall, Harry, Louis, Liam en Zayn hebben een hekel aan nerds, brave, suffe of onschuldige meisjes en jongens. Maar wat gebeurd er als ze een weddenschap verliezen en hét suffe groepje met vijf nerds, onschuldige meisjes en een jongen die geen vlieg kwaad doen, rebels moeten maken? Gaan de meiden erop in, werken ze mee of juist tegen? Maar wat gebeurd er als de meiden en de jongen dan op hun beurt de jongens willen veranderen? Hoe ver gaan ze om de ander te veranderen. Lukt het ze eigenlijk wel?


    Rollenverdeling;

    Jongens:
    -Niall James Horan; Magicales
    -Harry Edward Styles; Hodor
    -Louis William Tomlinson; Magicales
    -Liam James Payne; KiliOfDurin
    -Zayn Javadd Malik; Bicycle


    Nerds:
    -Serena Zoë Price Gilbertson
    -Cherévah ''Cher'' Naomi Flair; Butera
    -Rainie Maylena Naerville Beelen

    -Marcel Styles; Tenacious


    Overige rollen;
    Denk hierbij aan zussen/broers, andere leerlingen, docenten, vrienden etc.
    -Zaria Maya Malik Bonjourx
    -Gwen Lily Cooper; KiliOfDurin
    -
    -
    -


    Indeling:
    Liam -> Essie
    Louis -> Marcel
    Harry -> Rainie
    Zayn -> Cherévah
    Niall -> Agnès


    * Aanpassing voor de indeling hoor ik graag


    Lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    +Eventuele voorkeur qua jongens/meisjes

    Regels:
    -Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    -16+ mag maar houd het netjes.
    -Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    -Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    -Topics worden alleen aangemaakt door Aquari, tenzij dat is aangegeven.
    -Het is geen sneltrein!


    De rechten van dit topic gaan naar Aquari


    De pauze is net voorbij, maar deze is ietwat anders verlopen dan normaal. Het is zeker ook te merken in de sfeer die er hangt, want iedereen heeft te horen gekregen aan wie ze gekoppeld zitten met de weddenschap. De meeste zijn hem daarna naar de les gevlucht om veilig te zijn voor de uitbarstingen, maar andere hebben minder geluk, want deze mogen genieten van het tussenuur. Ondertussen word er door de groepen nog steeds druk overlegd over hoe ze dit gaan aanpakken.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 21:51 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horan
    Ik bleef kijken naar een slapende Liam, om met mijn vingertoppen figuurtjes op zijn warme huid te tekenen. Het was slapend echt een schatje, maar zodra hij wakker was, was hij dat voor mij nog steeds, al werd dan het duiveltje ook wakker. Heel even bleef ik de jongen nog met een brede glimlach aankijken, maar naar een paar minuten wurmde ik me toch uit de greep van de jongen, om half op hem te klimmen en een kus op zijn lippen te drukken. Iets waardoor hij toch wakker werd en mijn glimlach werd alleen maar nog breder. 'Goedemorgen schat,' murmelde ik zachtjes, want ondanks we niet meer dan vrienden waren, was we toch wel zo klef als een stel. 'Maar dit prinsesje heeft nog steeds geen tiara, of koninklijk ontbijt,' grinnikte ik zachtjes, wetende dat ik die op dit moment toch niet wilde, want ik wilde alleen de jongen die ik nu ondertussen plette en van wie ik een kus kreeg. 'Ik vond je stem van net toch wel wat hebben hoor.' zei ik toen deze minder kraakte, maar knikte toen toch bij zijn woorden. 'Douchen is goed, maar we kunnen ook gewoon hier blijven en school gewoon skippen,' mompelde ik, geen zin hebbende in alles wat ons nog te wachten zou staan vandaag. Niet dat het zou komen door dit, want ik vond het niet erg en vertrouwde nog steeds op Liam, hij was nog steeds dezelfde persoon voor me, maar het was gewoon dat ik geen zin had. Ik was lui en dat zou ik ook blijven.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Marcel Styles

    'Je bent echt een Styles met style, hé?' grinnikte hij zacht als antwoord op mijn vraag en knikte. 'Ja, goed genoeg en je bent een waardige tegenstander,' Ik grijnsde weer even.
    'Dat je het maar weet,' zei ik om vervolgens nog een kus op zijn lippen te drukken. Hij keek me met bange ogen aan toen ik begon over de slagroom. 'Je weet dat je dat dan teruggaat krijgen, toch?' zei hij om daarna om daarna ietwat omhoog te komen zodat hij een aantal seconden in mijn ogen kon staren, proberend te ontcijferen wat ik zou doen.
    'Wie zegt dat ik dat erg zou vinden?' kaatste ik terug, toen ik zag dat hij het ontcijferen maar opgaf en een kus op mijn lippen te drukken. 'Je bent bijna net zo verslavend als die chocolade, die je met je meedraagt, misschien nog wel erger ook, want daarvan blijf ik nu af.' Door die zin kleurden mijn wangen weer lichtrood, een van de redenen dat ik complimenten haatte, ik kon er gewoon niet tegen. Dit zorgde er wel voor dat ik me zwakker opstelde, zodat hij de kans had om iets uit te halen en ik zuchtte zacht.
    'We moeten straks wel naar school he?' zei ik met veel tegenzin in mijn stem, dit was de eerste keer dat ik echt er tegenop keek om naar school te gaan.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Marcel grijnsde weer even. 'Dat je het maar weet,' zei hij om vervolgens nog een kus op mijn lippen te drukken.
    Ik sloeg mijn ene been, om de jongen heen, om me zo dichter naar me toe te trekken en heel onschuldig te glimlachen. Ik wist niet wat de jongen me met deed, ik wilde het ook niet weten, maar het was iets wat me liet glimlachen en me gewild voelen.
    'Wie zegt dat ik dat erg zou vinden?' kaatste ik terug en normaal zou ik mijn vinger opsteken, als teken dat ik het zei, maar deed nu alleen een ´ik´ over mijn lippen rollen. ´Als ik je terug pak, dan is het voor jou niet om te lachen.´
    Niet dat het echt waar was, want ik zou nooit iets ergs uithalen bij deze jongen, wat ik ooit nog wel eens had willen doen, maar die gedachten waren nu helemaal verdwenen. Misschien probeerde ik het ook wel, omdat ik wist dat ik meer voelde voor de jongen en dat niet wilde laten blijken.
    Mijn compliment zorgde voor een tevreden glimlach op mijn gezicht, maar ook voor rode wangen bij de jongen. Het was maar iets waar hij aan moest gaan wennen, want het zou nog veel vaker over mijn lippen rollen.
    Ondertussen had ik mijn polsen los weten te krijgen, om ons weer om te draaien, zodat ik beter op jongen kon kruipen, om mijn kin op zijn borst te leggen en hem aan te kunnen blijven kijken. ´Marcel, je bent echt heel erg leuk,´ gooide ik er expres, maar gemeend, nog achteraan.
    'We moeten straks wel naar school he?' zei hij toen met veel tegenzin in zijn stem. Nooit verwacht om dat nog te horen, maar ik had wel meer niet verwacht. ´Hmm, we kunnen ook ons afmelden en dan blijven we gewoon gezellig hier. Iets wat ook hoognodig is, want onze strijd is nog niet afgelopen.´


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Marcel Styles

    Hij sloeg een been om me heen, om me zo dichter naar hem toe te trekken en hij glimlachte onschuldig. Een zachte 'ik' rolde op mijn eigenlijke retorische vraag en ik rolde zachtjes lachend met mijn ogen. ´Als ik je terug pak, dan is het voor jou niet om te lachen,' zei hij, maar ik wist dat hij eigenlijk aan het bluffen was.
    'Jij zou mij nooit wat doen,' zei ik, wetende dat ik gelijk had. Hij glimlachte tevreden als reactie op mijn nu rode wangen, en had ondertussen zijn polsen weten te bevrijden en draaide ons weer om. Hij legde zijn kin op mijn borst en bleef me aankijken. ´Marcel, je bent echt heel erg leuk,´ zei hij er expres achteraan, maar het klonk wel gemeend. Zoals gewoonlijk werd ik nog roder en wist ik niks om uit te brengen. Het was wel duidelijk dat hij niet verwacht had dat ik zoveel tegenzin in mijn stem had toen ik het over school had. ´Hmm, we kunnen ook ons afmelden en dan blijven we gewoon gezellig hier. Iets wat ook hoognodig is, want onze strijd is nog niet afgelopen.´ Ik zuchtte, het ging wel tegen al mijn principes in en ook al klonk het stom, dat wou ik niet op mijn geweten hebben.
    'Ik weet het niet hoor, misschien is het beter als we wel gaan. Of ieder geval ik,' dat laatste mompelde ik. Ik wou hem nog steeds nergens toe dwingen, en zelf twijfelde ik ook nog, dus op deze manier was het misschien wel het beste.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    'Jij zou mij nooit wat doen,' zei Marcel, wetende dat hij gelijk had.
    Ik knikte daarom ook bedenkelijk, wetende dat het inderdaad het geval was, al waren er wel eens momenten geweest dat ik hem wel in de prullenbak wilde gooien. Al kwam dat eerder, omdat ik met mezelf in de knoop zat, want hij had met deze woorden inderdaad zijn gelijk.
    Ik schakelde dan ook al snel over naar de complimenten waar ik de jongen ook mee kon pakken, want hij kon er nog altijd niet tegen. Niet dat ik het daarom deed, misschien wel een klein beetje, maar het was de waarheid en de jongen verdiende het om het te weten. Daarbij stonden de rode wangen hem wel heel erg goed en het feit dat hij met zijn mond vol tanden stond. 'Hmm, eigenlijk moet ik je nog iets vragen, hé?'
    Dat waren mijn enige woorden voor hij overschakelde naar school. Het gene waar we zo nog naartoe moesten en ik me nu onderuit probeerde te praten. ''Schat, alleen vandaag? Het is toch een kort dagje.' probeerde ik met grote puppy oogjes en een klein pruillipje. 'En anders ga ik met je mee, maar we moeten dan wel een beetje opschieten, want ik denk ook niet dat je zo gaat. Niet dat ik het toelaat, want je hoort bij mij en iedereen blijft van mijn chocolade engeltje af,'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij Niall's begroeting. We waren dan geen stel, we gedroegen ons op alle fronten als een, een heel erg klef stel zelfs. Ik grinnikte zacht bij zijn woorden en drukte even op zijn neus. "Dat ontbijt kun je zo krijgen en ik heb gister iets voor je gevonden." Ik grabbelde even onder mijn bed en pakte er een roze plastic speelgoed tiara onderuit die ik met een brede grijns op zijn warrige haren zette. "Kijk eens aan. Een tiara voor mijn prinsesje." zei ik met moeite. Mijn lach in houden vond ik namelijk nu best lastig want hij zag er echt heel mongolisch uit met dat ding op zijn hoofd, al was het aan de andere kant ook wel weer heel schattig. Ik schraapte mijn keel even. Zo zou hij al een stuk beter klinken. Ik vroeg hem of hij wilde douchen en hij stemde in. Bij het school skippen beet ik even op mijn onderlip. Het klonk heel erg verleidelijk, maar vandaag had ik een practicum die 13 keer meetelde voor mijn eindlijst. Als ik er niet was kreeg ik een 1. "Weet je wat. Ik meld jou ziek, ga zelf de eerste twee uur naar school voor mijn practicum en meld me dan ook ziek." Ik vond het een best plan. Dan kon hij lekker blijven liggen, had ik geen 1, en konden we de rest van de dag samen gamen en domme films kijken. Ik drukte me omhoog op mijn ellebogen en keek naar de jongen die op mijn borst lag. "Hop, eruit. Als ik mijn practicum nog wil halen en jou nog ontbijt moet maken, moeten we nu douchen." zei ik eindelijk redelijk opgewekt. Het duurde altijd een paar minuutjes om mezelf op te starten, maar dan had ik ook weer genoeg energie voor de rest van de dag.


    Bowties were never Cooler

    Marcel Styles

    'Hmm, eigenlijk moet ik je nog iets vragen, hé?' zei hij, nog net voordat ik verder ging met het school onderwerp.
    'Wat dan?' vroeg ik er nieuwsgierig tussendoor, maar hij probeerde zich al onder school uit te praten. 'Schat, alleen vandaag? Het is toch een kort dagje.' probeerde hij, en zette puppy ogen en een pruillip op, en hij wist dat ik daar absoluut niet tegen kon, vooral bij hem niet. 'En anders ga ik met je mee, maar we moeten dan wel een beetje opschieten, want ik denk ook niet dat je zo gaat. Niet dat ik het toelaat, want je hoort bij mij en iedereen blijft van mijn chocolade engeltje af,' ik grinnikte zachtjes en slaakte daarna een zucht.
    'Oké, prima, jij je zin, we blijven wel hier,' zei ik en drukte een kus op zijn neus. Maar ik ging in ieder geval niet hier de hele dag rondhangen onder de chocolade, ik wou niet eens weten wat zijn ouders zouden als ze ons hier zo zouden zien.
    'Is er een mogelijkheid dat ik kan douchen, of heb je liever dat ik daarvoor naar huis ga?' vroeg ik voorzichtig, want het was allemaal ook een beetje vreemd. Ook had ik het probleem dat ik hier verder geen kleren bij me had, dus misschien was het maar beter als ik even naar huis ging. Aan hem de keus, want ik wou hem niet ongemakkelijk laten voelen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    'Wat dan?' vroeg Marcel nieuwsgierig waardoor ik ietwat opzij leunde, om de bus slagroom te pakken samen met de bak met chocolade, om de jongen onschuldig aan te kijken. Daarna begon ik zo creatief, als ik kon zijn, hem onder te kladderen en heel geconcentreerd naar mijn kunstwerk waardoor onbewust het puntje van mijn tong nog uit mijn mond hing. Toen ik uiteindelijk klaar was, en do you want to be my boyfriend? op hem gekladderd stond, haalde ik als eerste mijn telefoon erbij, om er een foto van te maken en toen met lichtgekleurde wangen de jongen ook te kijken.
    Ondertussen had ik het woord alweer genomen. 'Je bent echt makkelijk over te halen, maar je bent wel heel erg lief,' zei ik met een brede glimlach, want ik wilde op dit moment ook alleen zijn met de jongen en had al helemaal geen behoefte aan gezeik.
    'Is er een mogelijkheid dat ik kan douchen, of heb je liever dat ik daarvoor naar huis ga?' vroeg de jongen voorzichtig. 'Natuurlijk kan je hier douchen, want je hoeft er echt niet voor naar huis. Ik laat je nog geeneens zo over straat gaan. Daarbij lijkt het me ook wel handig om allebei nog te douchen en om te kleden,' rolde over mijn lippen, om hem bedenkelijk aan te kijken. 'Als je wilt ligt er hier ook nog een setje kleding van je broer? Of hoog water in het dorp van mij?' vervolgde ik, om nog een kus op zijn lippen te drukken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horan
    Ik liet een brede glimlach zien bij het kusje op mijn neus, om Liam al snel met een waarschuwende blik aan te kijken. 'Ik hoef geen tiara, want een prinsesje heeft niet altijd een tiara,' zei ik snel, maar het duurde niet lang voor ik een roze op mijn hoofd had. 'Je had me meer plezier gedaan met een ontbijtje, en zelfs zonder beide, had je me nog meer plezier gedaan, Payne. Maar het neemt niet weg dat je lief bent, om het op te zoeken.' Ondertussen prikte ik in zijn wangen, want zelfs ik zag dat hij moeite had om zijn lach in te houden. Niet dat ik het vreemd vond, want ik kon me wel in mijn hoofd halen hoe ik er op dit moment uitzag. Toch hield ik de tiara op, om nog een kus op zijn wang te plaatsen en plaatste mijn hoofd nog voor een klein aantal minuten op zijn borstkas. Ondertussen wachtte ik op het antwoord over of we naar school zouden gaan. Het antwoord stelde me een heel klein beetje teleur, maar ik snapte het wel, want ik zou zelf ook gegaan zijn. Zijn woorden over dat hij na de eerste twee uur terug zou komen, maakte het toch al weer een stuk beter. 'Dat klinkt als een goed plan en dan zorg ik dat er dan lunch voor jou klaar staat,' murmelde ik, of niet, want er zat nog wel een kans in dat ik die ondertussen had opgegeten, maar ik zorgde dat er wel wat voor de jongen klaar stond dan. Eerst zou ik nog heel eventjes op bed blijven liggen, ook al werd ik al snel door Liam het bed uitgehaald, om te gaan douchen. 'Laten we gaan dan.' verliet mijn mond, nadat ik een keer in mijn ogen had gewreven, want ik had altijd eerste een goede douche nodig om wakker te worden. Ik pakte de jongen zijn hand, om hem langzaam mee te trekken. Des te sneller was hij weg, des te sneller kwam hij terug en dan zaten wij al snel voor de televisie met een bak ijs, zoals gisteren de bedoeling was.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Marcel Styles

    Hij leunde opzij en pakte de bus slagroom en de bak chocolade, om me daarna onschuldig aan te kijken. Nieuwsgierig volgde ik elke beweging die hij maakte, ook al was hij met aan het onder kladden met het zoete spul. Hij was heel geconcentreerd waardoor -waarschijnlijk onbewust- het puntje van zijn tong uit zijn mond hing. Toen hij klaar was merkte ik dat het een tekst was, en toen ik met een beetje moeite -ondersteboven he?- het ontcijferd had, keek ik hem met grote ogen en rode wangen aan. Hijzelf had er een foto van genomen met nu ook lichtrode wangen. 'Je bent echt makkelijk over te halen, maar je bent wel heel erg lief,' zei hij met een brede glimlach als reactie dat ik nogal snel toegaf op de vraag of we hier konden blijven, maar mijn gedachten hingen nog bij de actie van net.
    'Natuurlijk,' fluisterde ik zacht en legde een hand op zijn wang, om daarna een lieve kus op zijn lippen te drukken. Waarna hij over ging op de douche-kwestie. 'Natuurlijk kan je hier douchen, want je hoeft er echt niet voor naar huis. Ik laat je nog geeneens zo over straat gaan. Daarbij lijkt het me ook wel handig om allebei nog te douchen en om te kleden,' zei hij, om me nog even bedenkelijk aan te kijken. 'Als je wilt ligt er hier ook nog een setje kleding van je broer? Of hoog water in het dorp van mij?' ging hij verder en drukte nog een kus op mijn lippen.
    'Ik gebruik die van mijn broer wel, want ik ben bang dat die van jou een héél klein beetje te klein zijn,' zei ik plagend, want het was gewoon leuk om hem te plagen om zijn lengte, ook al vond ik het stiekem wel heel schattig.


    Because I love him, do I need another reason?

    Liam Payne
    Niall leek de tiara maar niets te vinden, maar toch ging ik even helemaal stuk van binnen en had ik moeite mijn lach in te houden. Het was namelijk echt hilarisch. Hij prikte in mijn wangen en een lach rolde over mijn lippen heen. Toch probeerde ik de rest binnen te houden en wreef de lachtranen uit mijn ogen. "Sorry, eht was gewoon te verleidelijk." mompelde ik terwijl hij met het kroontje op op mijn borst ging liggen. Ik haalde de tiara weer van zijn hoofd en aaide door zijn haren. "Maar zonder ben je leuker, want dan kan ik aan je haar frutten." mompelde ik zacht. Hij begon over school en ik keek naar mijn wekker. Ik zuchtte zacht. Ik had echt geen zin, maar had wel een belangrijk natuurkunde PO. Dat vertelde ik hem dus en blijkbaar leek hij er wel oren naar te hebben. Ik grinnikte toen hij zei dat hij dan lunch zou maken. "Niet heel het brood opeten alsjeblieft. Daar moeten we namelijk twee dagen mee doen." zei ik met een zachte grinnik en woelde nog even door zijn blonde haren. Ik wist maar al te goed hoe erg hij van eten hield. Hij had vast wel goede bedoelingen en zou ook echt wel lunch voor ons beiden maken, maar of het er nog zou zijn als ik thuis kwam was de vraag. Ik stond op en trok hem mee het bed uit. Een rilling liep over mijn lijf. Ik deed dus mooi een trui aan vandaag. Voor ik het wist trok Niall me mee richting de douche. Het was niet dat we dit niet vaker hadden gedaan. Zowel hier als bij de voetbal. Ik draaide de douche aan en stelde de juiste temperatuur in. Nu hoefde ik me niet van mijn kleren te strippen, wat wel wat onwennig voelde. Om toch wat te doen terwijl de douche opwarmde pakte ik twee handdoeken uit het kastje en twee nieuwe scheermesjes. Ook ik begon weer een baardje te krijgen en zeker nu ik nog op de middelbare zat vond ik het niet prettig om met een stoppelbaard rond te wandelen. Toen eht water warm was stapte ik de douchecel in en trok Niall met me mee onder de warme straal. Het paste net, maar dat was goed genoeg. We zouden zo kunnen wakker worden, onze baarden afscheren en ons kunnen wassen. Dat was ook wat moest gebeuren, dus dat was mooi.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Ik wist niet wie nieuwsgierig was van ons twee, want de jongere krullenbol volgde elke beweging die ik maakte. Ik liet dan ook, niet expres, mijn vinger over een letter glijden, om de slagroom aan zijn neus af te smeren en heel rustig weer verder te gaan.
    Ik was vastberaden en het leek onbewust te gaan, maar zodra ik opkeek naar de jongen omdat het af was, leken de zenuwen ineens toe te slaan en kleurde mijn wangen langzaam rood. Deze werden alleen maar roder bij de grote ogen en rode wangen aan zijn kant waardoor ik langzaam ook spijt kreeg, of bang werd voor zijn reactie.
    De zachte 'natuurlijk' die niet meer was dan een fluistering, was dan ook het laatste wat ik had verwacht, maar deze zorgde wel voor een stralende glimlach op mijn gezicht. Ik kon het dan ook niet laten, om de jongen weer terug naar me toe te trekken en mijn lippen gewoon weer op de zijne te drukken. Nu het officieel was, maakte ik er ook gretig gebruik van, ook al viel er toch al snel weer een nieuw onderwerp. Deze keer het douchen.
    'Ik gebruik die van mijn broer wel, want ik ben bang dat die van jou een héél klein beetje te klein zijn,' zei de jongen plagend, want hij genoot er volgens mij gewoon van om mij te plagen en gezien ik het van hem niet erg vond, liet ik hem zijn gang maar gaan.
    'Wacht jij maar, want dan kan je zien wat deze kleine opdonder allemaal kan,' grinnikte ik, om hem een zachte tik tegen zijn neus te geven. 'Dan is dit echt niet zo klein meer hoor. Maar wat wilde je doen? Wilde je gelijk douchen?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Marcel Styles

    Ik vond het wel erg schattig toen hij zo nerveus reageerde, ik zou sowieso wel 'ja' zeggen, waarom niet? Hij straalde nu helemaal, wat een versnelling in mijn hartslag veroorzaakte, voordat hij zijn lippen op de mijne drukte. 'Wacht jij maar, want dan kan je zien wat deze kleine opdonder allemaal kan,' grinnikte hij, en gaf een zachte tik tegen mijn neus. Ik rolde met mijn ogen.
    'Dat wil ik dan wel eens zien,' grijnsde ik plagerig. 'Want je bent wel mijn kleine opdonder,' vervolgde ik, om een kus op zijn voorhoofd te plaatsen. 'Dan is dit echt niet zo klein meer hoor. Maar wat wilde je doen? Wilde je gelijk douchen?'
    'Dat lijkt me wel het handigste, ik wil niet dat je ouders ons zo aantreffen,' grinnikte ik, me voorstellend wat hun reactie zou zijn. Voorzichtig maakte ik me los uit zijn greep en stond op. Toen realiseerde ik me dat ik geen idee had waar ik heen moest en keek hem een beetje hulpeloos aan. Ergens was ik nu wel benieuwd hoe het met Harry ging, hij bleef wel mijn broer en ik gaf om hem en ik was nu nog banger voor zijn reactie nu het officieel was.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Marcel rolde met zijn ogen voor de woorden 'Dat wil ik dan wel eens zien,' met een plagende grijns volgde. 'Want je bent wel mijn kleine opdonder,' vervolgde hij, om een kus op mijn voorhoofd te plaatsen.
    Mijn wangen werden nog roder, om mijn ogen neer te slaan, al wist ik dat deze op dit moment wel straalde. Niet dat het anders kon op een moment als deze waarop alles perfect leek. 'Ik wil heel stiekem ook niets meer dan jouw opdonder zijn,'
    Ik was ergens blij dat het volgende onderwerp viel, want ik hield er niet van om me zwak op te stellen, maar op dit moment kon ik wel weer hebben, omdat het Marcel was waar ik tegenover stond. Bij hem leek het ook alsof mijn gedachten, ondanks deze vaak genoeg niet aan elkaar gelijk liepen, dat -dat nu wel het geval was, dus hij ergens ook de hulp was die ik moest hebben.
    'Dat lijkt me wel het handigste, ik wil niet dat je ouders ons zo aantreffen,' grinnikte hij, zich voorstellend wat hun reactie zou zijn.Ik wilde het daarin tegen niet weten, want ik wist niet wat ik op dit moment kon verwachten. Of ze het weg zouden lachen, of dat ze zouden toeren en doen.
    De jongen maakte zich los uit mijn greep, om op te staan en ik krabbelde zelf ook gelijk overeind. Eenmaal staande zag ik zijn hulpeloze blik waardoor ik op hem afliep en mijn armen rond zijn middel wikkelde. 'Trap op, eerste deur links, daar is de douche en twee deuren daarnaast mijn kamer. Bovenste plank van de kast, ligt de kleding van Harry,' zei ik zachtjes, om nog een kus op zijn lippen te drukken. 'Maar voor mij hoeft je echt niet te gaan douchen hoor. Al snap ik het wel, want het is wel slim.' zei ik en keek even rond. De woonkamer was ook een zooitje en misschien moest ik daar ondertussen ook maar iets aan doen voor mijn ouders terug waren. 'Gaat het lukken, of moet ik mee?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Marcel Styles

    Hij werd nog roder en sloeg zijn ogen neer. 'Ik wil heel stiekem ook niets meer dan jouw opdonder zijn,' zei hij nog voordat we op het volgende onderwerp overgingen, het was duidelijk dat hij zich liever niet zwak opstelde, maar dat maakte mij niks uit. Zelf krabbelde hij nu ook overeind en sloeg hij zijn armen om mijn middel. 'Trap op, eerste deur links, daar is de douche en twee deuren daarnaast mijn kamer. Bovenste plank van de kast, ligt de kleding van Harry,' zei hij zacht om nog een kus op mijn lippen te drukken. . 'Maar voor mij hoeft je echt niet te gaan douchen hoor. Al snap ik het wel, want het is wel slim.' ging hij verder en keek rond. De kamer was inderdaad een grote puinzooi.
    'Ik help je zo wel mee,' mompelde ik en kust hem op zijn voorhoofd. 'Gaat het lukken, of moet ik mee?'
    'Nee, dat lukt wel,' grijnsde ik en maakte me voorzichtig los uit zijn greep, om daarna de trap op te lopen. Eerst zijn kamer in, want de kleren moest ik eerst hebben. Het waren Harry's gewoonlijke kleren, een wit shirt en zwarte skinny jeans. Ik zuchtte even, ik snapte nou nooit hoe Harry het in godsnaam volhield in die strakke dingen. Toen ik klaar was liep ik de badkamer in en deed mijn eigen kleren uit, die ik in de wasmand gooide. Voorzichtig legde ik mijn bril op de wasbak, eigenlijk wou ik al heel lang lenzen maar mijn ogen konden daar niet tegen. Ik draaide de warmtekraan in de douche open en wachtte tot het warm was, om er daarna zelf in te stappen. Toen ik na een tijdje klaar was droogde ik me af en deed wat onwennig de kleren van mijn broer aan. Nu waren we echt elkaars evenbeeld, aangezien ik hier niks had om mijn haar op mijn eigen manier te doen. Het enige verschil was nu de bril en het feit dat ik geen enkele tattoos had. Met een kleine zucht ging ik weer richting beneden, om te kijken of ik nog kon helpen.


    Because I love him, do I need another reason?