• Ik zoek een leuk verhaal om te lezen. Je mag hier gerust reclame maken voor je verhaal. Als ik het leuk vind dan ga ik het echt lezen. Maar:

    - Hij moet niet meer dan tien hoofdstukken hebben (anders volg ik het niet meer)
    - Geen Justin Bieber of Tokio Hotel (sorry dit lees ik gewoon niet)
    - Een verhaal zijn waar vaak aan word geschreven

    Niet veel eisen toch? Maak hier maar reclame ^^


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sorry. JB stories hier. Misschien dat je toch een kijkje kan nemen voor je wilt oordelen ^^
    & anders heb ik wel een goede Harry Styles story voor je van Chayn, maar die is wel meer hoofdstukken.


    To infinity and beyond •

    Sorry ik ben niet echt een fan van JB


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mijn verhaal heeft wel al meer dan 10 hoofdstukken, maar misschien wil je het toch proberen? De stukjes zijn niet overdreven lang ofzo...



    Children, cigarettes & Coca Cola-tops
    Dana is een verlegen meisje van 17 uit een enigszins rommelig gezin. Haar ouders hebben constant ruzie en haar lesbische zus van 18 is op kamers gegaan in Amsterdam, niet om te studeren, maar om van het leven te genieten. Als Dana toevallig de tien jaar oudere Jack tegen het lijf loopt, is ze op slag verliefd. Een beetje jammer dat Jack een dochtertje heeft... Dat hij ongeveer aan de andere kant van het land woont... Toch kan ze hem niet uit haar hoofd zetten. Dan verneemt ze dat hij naar haar woonplaats gaat verhuizen. En in een klein stadje als deze is het haast onmogelijk om elkaar niet tegen te komen.


    - Cromulent



    I'm a survivor
    In more ways than you know


    Rachel Casey Warren
    Soundtrack I
    Soundtreck II
    One Direction bestaat
    Geschreven in Nederlands
    Headlines

    http://www.quizlet.nl/stories/126656/one-direction--one-shots/


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Magic Bodies



    By DolgaaiFan & xVixncxiex

    6 hoofdstukjes + een proloog tot nu toe.

    We proberen er zo vaak mogelijk aan te schrijven, maar elke dag lukt niet (mij wel, maar de co-writer niet haha)

    2104.
    Het dealen van organen is steeds en steeds populairder geworden.
    Mensen worden ontvoerd, van hun organen ontdaan en meer dood dan levend achtergelaten.
    De regering weet ervan, maar kan er niets aan doen, de dealers zijn en blijven verstopt.


    Onbekende personen.

    Hopelijk heb je er wat aan haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly


    "In a world full of toys to destroy someone from the inside out, trust is the key to freedom. Once you lose that, you can kiss everything goodbye."


    Slowly, I take the fall
    The city lights don't comfort me at all
    Show me, can you recall
    What got me climbing up the walls


    I'm out of patience
    I'm still waiting on
    A brand new break of dawn

    Whoa, now we're going underground,
    and my hands are shaking
    Whoa, I can't believe we're going down
    I can hear the sirens sound, from way too far
    And I'm dying in your arms
    In your arms

    If only my thoughts were real
    I could go back, but time is standing still
    In this scene the frames show
    I'm losing track and wait,
    'Till there's no heartbeat left,
    To take me back to
    To take me back to you

    Whoa, now we're going underground,
    and my hands are shaking
    Whoa, I can't believe we're going down
    I can hear the sirens sound, from way too far
    And I'm dying in your arms
    In your arms


    24 criminals
    12 crimes
    1 winner


    Iedereen kent de geschiedenis, maar soms gaat de les ervan verloren. Je kan kwaad niet met kwaad bestrijden, daar komt alleen een groter vuur van.
    Welcome to the 89th criminal games. twelve crimes will get justice, by a dead penalty game.


    © A Gylvie production.
    # Gemela & # Gylani
    # Bevat grof taalgebruik.
    # Bevat geweld.
    # Gebaseerd op de Hongerspelen.
    # Begint op 22 November.
    # Records.


    16 - 09 - '17

    Ik ben net begonnen aan een nieuwe story over 1D. Zou je even een kijkje willen nemen? ;)
    Ik schrijf als ik tijd heb, meestal tussen de 3 en 5 hoofdstukjes in de week. (Ik weet niet wat jou definitie van vaak schrijven is :D)

    Dit is de link: http://www.quizlet.nl/stories/128393/salute--one-direction/

    Groetjes!


    You may not be plastic but you are fan-tastic

    Dauntless • Styles.

    Daunt·less
    Incapable of being intimidated or discouraged; fearless.

    ‘‘You really are the dauntless, little thing. Aren't you?’’
    - Harry Edward Styles.


    • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •
    ‘‘You should know that all bad things happen right here - at broad daylight, on school grounds.’’
    • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

    ''Every girl in this school loves them. They all have the same, deep voices and that British accent to kill for.. Yet each one of them fears these boys as well. They rule this school, they make the decisions. No one ever dares to call them out. I know they play God as much as it pleases them.
    I used to look away, step aside and let them be. That was until they started to pick out new members for their group. One of them was my fifteen-year-old brother, Thomas. Or, as I call it, their biggest mistake.''
    - Hadley Rosalind Englehart.


    • Nederlands geschreven, Engels gesproken.
    • One Direction bestaat niet.
    • Hadley R. Englehart & Harry E. Styles.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 18:29 ]


    You can't fight the tears that ain't coming.

    http://www.quizlet.nl/stories/125784/our-love-fades-by-sunrise--harry-styles/
    Als cupido merkt dat de mensheid hun hart niet meer volgt, besluit hij het over een andere boeg te gooien: Harry Styles en Esther Dunham ontmoeten elkaar in hun droomwereld. De impact daarvan is zo groot dat het hun alledaagse leven in beslag neemt en ze niet weten of hun “droomprins(es)”echt zal bestaan of slechts in hun dromen. Zullen ze elkaar ook in de echte wereld vinden? Is het reëel om te verwachten dat je sprookjesprins(es) zich hetzelfde gedraagt in de echte wereld?


    Every villain is a hero in his own mind.

    http://www.quizlet.nl/stories/127500/even-demons-have-feelings/



    Rose Ramos hoort samen met nog vier andere tot de grootste pesters van de school, echter verandert dit allemaal als de Engelse Nathaniel Morris bij haar op school komt, Nathaniel is alles behalve een pester, Rose noemt hem wel eens de pure ziel een engel, terwijl zij in vergeleken met hem de verdorvene ziel is en dat is ook nog eens echt zo, maar wat als dat van Nathaniel ook waar is? dat hij inderdaad de pure ziel is?
    Dankzij hem gaat Rose ook de goede in zichzelf zien en de wereld, en ze beseft dat wat haar vader heeft verteld niet waar is en wat hij haar heeft geleerd niet kan, maar wat als ze uit eindelijk van elkaar te weten te komen wat ze werkelijk zijn? en dat het eigenlijk ten strengst verboden is dat ze met elkaar omgaan? komt er vijandigheid tussen die twee? of groeien ze juist dichter bij elkaar?
    En dan zijn er ook nog series mysterieuze moorden.

    Wel OP.





    Ze was een nogal rustig type; de zestienjarige Jeannette Aria Butterfly. Jeannette woonde alleen met haar moeder thuis, omdat haar vader overleden was. Ze had het superfijn, totdat ze verhuisde naar een nieuwe wijk. Een wijk die ze niet geheel vertrouwde. De opvang waar ze heen ging, zat vol kinderen die nogal ervan hielden om Jeannette continu te stressen en te pesten.
    Na school moest ze naar een opvang omdat haar moeder de buurt te gevaarlijk vond. Eerst snapte ze dit niet, maar toen ze te maken kreeg met de zeventienjarige Chall McJohn - vanwege een rare internet-ontmoeting -, een nogal charmante flirt, leek het alsof haar leven ondersteboven werd gezet.
    Ze begon een ondergrondse grot, vol schedels van mensen die echt hadden geleefd, leren kennen.
    Jeannette kreeg te maken met de schedel van haar vader en ontdekte daarna wie Chall pas echt was.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 20:07 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Heehooi!

    Ik ben pas begonnen aan deze story, en hoop dat je een kijkje neemt! ;-)

    Beautiful × Harry Styles.

    Two bands. Two dreams. One world-tour.

    Two persons. Two feelings. One love.


    Sommige links van de samenvatting kan ik niet plaatsen, dus als je nieuwsgierig bent kan je altijd een kijkje bij bovenstaande link nemen.

    Op dit moment tien hoofdstukken, het aantal zak zich wel langzaam gaan vermeerderen.

    Thank you, x.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.


    - Gemaakt door Inflamarae

    De grond trilt, het publiek gaat uit hun dak en twee paarden met hun ruiters galopperen op elkaar af.
    De lansen zakken naar beneden en ze houd gespannen haar adem in, het steekspel was altijd spannend een sport waar leven en dood, plezier en drama zo dicht bij elkaar lagen.
    Een van de twee ridders in harnas word uit het zadel stoten en klapt tegen de grond, het publiek joelt wanneer hij het zand laat op stuiven.
    De zege van de sport is voor de man die nog in het zadel zit, hij rijd langs haar tribune en neemt de zakdoek van een van de dames aan en gaf haar een knipoog.
    Een rode blos trekt over haar gezicht en giechelt zacht nadat ze hem een handkusje had toe geworpen.
    De sfeer is geweldig tot de volgende deelnemer, dan word duidelijk dat dit niet het echte steekspel was.



    - Er zal 16+ in voor komen maar ik zal die hoofdstukjes zo schrijven dat het niet gelezen hoeft te worden en in de titel vermelden.
    - Is een onbekende personen verhaal
    - Het doel is elke week minstens 1x te schrijven
    - ABN
    - Speelt in de middeleeuwen af


    Trailer

    - Door Britsanity


    © door Iris Huis in 't Veld
    Dit verhaal is geschreven door Iris huis in 't Veld en mag op geen enkele manier worden gekopieerd of deels aangepast worden zonder toestemming.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Zonder Regels.

    Do you know what to do without rules?
    No leader and no rules. That's it.
    Do what you want.
    If you hate someone, you may kill him.
    Maybe your to soft, then you'll stay home.
    Maybe your strong, then you'll fight back.
    Choose your role.


    Lees dit ajb xd -
    Nederlands gesproken -
    Nederlands geschreven -
    Geen plaatjes, use your fantasy -
    Deze maak ik wel af ( denk ik ) -
    Ik maak er een echt boek van, dus denk het wel ;D -
    Sorry ben hyper -
    Begonnen 2'12'13 -
    Reacties zijn welkom, graag zelfs -


    'Be yourself, cause everyone else is already taken.'