• Ik zoek een leuk verhaal om te lezen. Je mag hier gerust reclame maken voor je verhaal. Als ik het leuk vind dan ga ik het echt lezen. Maar:

    - Hij moet niet meer dan tien hoofdstukken hebben (anders volg ik het niet meer)
    - Geen Justin Bieber of Tokio Hotel (sorry dit lees ik gewoon niet)
    - Een verhaal zijn waar vaak aan word geschreven

    Niet veel eisen toch? Maak hier maar reclame ^^


    Spoiler alert: you will save yourself



    Teach my skin,


    those new tricks.
    Warm me up,
    with your lips.
    Heart to heart;
    melt me down.
    It's too cold
    in this town

    Close your eyes,
    lean on me.
    Face to mouth,
    lips to cheek.
    Feeling numb
    in my feet.
    You're the one
    to help me
    get to sleep.

    And hold me tight,
    don't let me breathe.
    Feeling like
    you won't believe.

    There's a firefly
    loose tonight.
    Better catch it
    before it burns this place down.
    And I'd lie
    if I don't feel so right.
    But the world looks better
    through your eyes.


    ______________________________________________________


    Hello there, the angel from my nightmare.

    I don't know when i lost my mind, Maybe when i made you mine~Larry Stylinson
    http://www.quizlet.nl/stories/127585/i-dont-know-when-i-lost-my-mind-maybe-when-i-made-you-minelarry-stylinson/


    His hands, his hands are running down to my hips,
    I am almost shaking,
    Damn, what does this guy do to me that no one else can do?



    My hands are running down to his hips,
    I'm looking into his eyes,
    Why is he so beautiful?
    I smile a bit when i've kissed him.


    -16+ stukjes
    -Engels gesproken
    -Nederlands geschreven
    -Schrijven wanneer ik wil
    -3 reacties op een hoofdstuk,
    voor ik 't volgende hoofdstuk schrijf


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    One world
    Five Boys
    Five Girls
    One Rule:
    Survive!



    "let the game begin!"


    The Killer Games ~ One Direction

    It's easy! Kill or die



    #xHoranHugsx
    #16+ bevat veel actie!
    #Titelsong: The Fighter ~ Gym Glass heroes
    #Inspiratie: Hunger Games, andere stories en mijn hoofd..
    #Beroemdheden bestaan!
    #start: 10-12-13


    Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow

    Op mijn profiel staan short story's over One Direction. Het zijn bromances, maar aan je naam te zien vind je dat vast niet erg. :')

    Momenteel schrijf ik toevallig aan een Ziall. :')


    Pretty is just a pretty word.

    Dit verhaal vind ik echt prachtig geschreven.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Into the cold


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Misschien is dit wat? We zijn net gestart c;

    http://www.quizlet.nl/stories/129617/the-reckless-and-the-brave/



    Als Nova's broer op brute wijze wordt vermoord, zweert hij wraak. Na zijn ziel verkocht te hebben aan een demon is hij vervloekt de aarde te bewandelen tot de moordenaar bij zijn handen sterft. Door een spelling van het lot ontmoet hij Hazel, een meisje die haar familie achterlaat om eindelijk haar leven te leven. Maar wie is zij, wat is zij? En nog belangrijker, wat heeft haar afkomst te maken met de dood van Nova's bloedverwant? Hazel laat alles achter waar Nova zo wanhopig naar hunkert. Was het toeval dat hen samen bracht?


    Fantasy
    Thriller
    Actie

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 17:04 ]

    Ik heb deze twee verhalen, waarmee ik verder ga als mijn andere verhaal af is. Die heeft alleen al meer als 50 hoofdstukken, dus die voldoet niet aan je eisen.

    Beat the cold



    Beat the cold. (versla het koud)

    Belle (18), wordt na honderd jaar ingevroren te zijn wakker.
    Ze is haar geheugen helemaal verloren en moet dus weer overnieuw beginnen met het vertrouwen van mensen.
    In het begin weet ze niet waar ze is, en waar haar vader, moeder en broertje zijn. Iedereen verzwijgt het haar dan ook in het begin, maar hier is ze niet tevreden mee. Duizenden vragen sieren door haar heen.
    Waarom mag ze het lab niet uit? Waarom heeft ze het altijd zo koud? Waar is iedereen die ze kent?
    Waarom komt niemand haar bezoeken? Na een tijdje komt ze erachter dat ze een auto-ongeluk heeft gehad en op sterven na dood lag. (In een hele zware coma.) De dokters gaven haar ouders 2 keuzes: Of de stekker eruit trekken, of haar in laten vriezen en haar mee laten doen aan een nieuw project, zodat ze mogelijk over 100 jaar weer verder kan leven.Tegen alle verwachtingen in, wordt ze dan ook wakker. Langzaam moet ze weer aan alles wennen, lange afstanden lopen, vast voedsel verdragen, leren schrijven...
    Ze ontmoet Ash (20) Hij loopt zijn hele studie (5 jaar) stage in het lab. Belle is zijn grote project. Hij onderzoekt haar dan ook regelmatig.
    Vooral als ze ontdekken dat ze het maar niet warm kan krijgen. Ze is steenkoud. Wat ze ook aanheeft en hoe warm het ook in haar kamer is.
    De weken gaan voorbij, en ze is nog steeds even koud als toen ze uit de kist stapte.
    Ash denkt doordat het komt omdat ze zo lang ingevroren heeft gezeten. Dat de kou na al die jaren in haar lichaam is getrokken.
    Belle kan het niet geloven en snakt naar warmte. Ze is dan ook vaak chagrijnig en komt harteloos over. Ook mist ze haar familie en vrienden.
    Hierdoor ontstaan er enige conflicten en problemen tussen haar en Ash. Maar ze zetten door.
    Zal Belle het ooit weer warm krijgen? Zal ze wennen aan haar nieuwe leven? Haar studie hervatten, nieuwe vrienden maken... Zal het uiteindelijk goed komen?

    Death lottery



    Het is het jaar 2025.
    De wetenschappers zijn tot de conclusie gekomen dat 1/3 van de wereldpopulatie moet sterven. Er is niet genoeg eten meer om alle mensen te voeden, water tekort en de lucht is ernstig vervuild.
    Massamoord is de enige optie. Kernbommen zijn niet voldoende. Er worden de wreedste manieren verzonnen om hun eigen soort om zeep te helpen.
    De dichtbevolkte landen zullen als eerst aangepakt worden. De lichamen van de miljoenen afgeslachte mensen zullen worden gebruikt om een fossiele brandstof en voedingsbodems voor de boeren te maken.

    Maar omdat massamoord niet voldoende is, word er een loterij georganiseerd doormiddel van het burgersysteem.
    Alle rijke mensen met veel geld en een hogere status worden beschermd, maar de gewone burgers niet.
    De mensen die ervoor kiezen om vrijwillig te sterven, mogen zelf beslissen hoe ze willen sterven. Snel, langzaam, pijnlijk of vredig.
    New-York, Los Angeles, Beijing, India, Europa (Een aantal landen, waaronder Engeland) en Latijns-Amerika moeten alle mensen wie een strafblad hebben, voor 18:00 uur op de eerste dag van juni, afschieten. Wie niet naar Amerika luistert, zal sterven. Veel landen sluiten zich daarom bij hen aan en niemand lijkt meer veilig te zijn...
    Dit verhaal lees je uit de 20 jarige Nicole. Een arm meisje dat uit ook uitgeloot wordt.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 13:57 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    hey, sorry als je reclame haat maar zou je misschien een kijkje willen nemen bij mijn story? (Je kan er komen via mijn profiel x)
    Double Trouble- The Horan Twins
    Brooklyn is een meisje uit Londen. Alles gaat perfect. Ze is populair op school haalt goede cijfers, haar ouders zijn rijk genoeg om merk kleding te kunnen kopen. Maar dan verhuizen ze voor haar vaders werk naar een groot huis in Ierland. Ze is er helemaal kapot van, totdat ze de Horan twins ontmoet.

    -Brooklyn Olivia Thompson
    -Niall & James Horan


    If you are not Niall Horan, i don't like you

    A Big Change || Harry Styles



    Get up early, go to school, go home, sleep
    I no longer want to live like this anymore.
    I want my dreams to come true. If I can handle it ? I do not know
    but what I do know is that I will try.




    - Engels gesproken
    - Nederlands geschreven

    Dit verhaal gaat over Jennifer Jack. Ze gaat meedoen aan de X Factor UK 2012. Dat gaat haar leven compleet veranderen, wil je weten hoe?

    http://www.quizlet.nl/stories/129928/a-big-change--harry-styles/

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 23:59 ]






    Alyssa is een 19-jarige vrouw die eindelijk haar eigen plekje heeft, maar na een paar dagen krijgt ze steeds vaker curieuze dromen over allerlei soorten fantasiewezens in een totaal verschillende wereld.
    Eerst is ze hier nonchalant over, maar als ze steeds vaker die dromen krijgt is ze van plan om er wat aan te doen en het te gaan onderzoeken – Ze is namelijk van mening dat die wereld er ook echt moet zijn.

          Ze begint bij een groot meer waar een grote eikenboom staat en besluit vanaf daar de konijnenjongen achteraan te gaan, die ze ook vaak in haar dromen tegenkomt. Na een lange val komt ze in een vreemde wereld.
    Op haar tocht door Wonderland komt ze merkwaardige wezens tegen en maakt ze rare dingen mee. Ze heeft het zowaar fijn in Wonderland. Maar als ze de Hartenkoningin ontmoet gaat alles veranderen.
    Alyssa word beschuldigd van moord.


    • • •
    I found myself in Wonderland
    Get back on my feet again
    Is this real? Is it pretend?
    I'll take a stand until the end
          I'll get by, I'll survive
    When the world's crashin' down
    When I fall and hit the ground



    Remake Alice in Wonderland
    © Marshall


    Don't walk. Run, you sheep, run.







    I hope that the world stops raining,
    Stops turning his back on the young.
    See nobody here is blameless.

    I hope that we can fix all we've done,
    I really hope Martin can't see this,
    I hope that we still have a dream.

    I'm hoping change isn't hopeless.
    I'm hoping to start it with me,
    I just hope I'm not the only one.

    Yeah, I just hope I'm not the only one.

    - Hope by Emeli Sandé



    Young Adult || 14+ || Start op: 12 augustus 2013 || Alle rechten voorbehouden tot Phantasticae || Soundtrack


    Ter inleinding:
    Tijd, oorlogen en haat hebben duidelijke littekens achtergelaten in het continent dat ooit Europa was. Landgrenzen zijn langzaamaan verdwenen, nationaliteiten hebben zich vermengd en de armoede vreet zich een weg door het land, de Chaos.

    De huidige bevolking is verdeeld in drie groepen: de mensen van de Chaos, kortweg de Chaos, de Potentis, rijke wrokken die zinderen op absolute macht en de Afgezonderden, mensen die niets met de oorlog te maken willen hebben en bij elkaar wonen in afgesloten gemeenschappen.

    Terwijl de Afgezonderden hun ogen gesloten houden voor de wreedheden, die hen omringen, en de Chaos en de Potentis elkaar afslachten, hebben enkele zielen hun handen samengevouwen. Ze willen een eind maken aan de onzekerheid, armoede en oorlogen. Het twintigjaren-plan wordt zorgvuldig tot in de puntjes uitgewerkt en alles loopt op rolletjes.

    Op de kliffen in Noord-Frankrijk, waar ooit boten van Calais naar Dover voeren, wordt in het geheim een oud fort opgeknapt. Afgeschermd door een groot, donker woud dat is opgerezen tussen de ruïnes van wat ooit het departement Pas-de-Calais was, groeien enkele honderden jonge meisjes op. Deze wezen komen binnen in de leeftijd van één tot zeven jaar. De allereerste lading, onder wie de tweeling Cahira en Irina, heeft nu de leeftijd van 18 bereikt, ze hebben hun opleiding met succes afgesloten en zijn klaar om hun missie te volbrengen: het redden van Europa.


    Chasing goals.

    misschien kun je een kijkje nemen :) Ben er pasgeleden verder mee gegaan, en wil nu elke dag weer gaan schrijven!

    Don't leave me, I don't want you to be just a special memory[ft. Harry E. Styles]


    Het begint als een bloeiende romance, te mooi om waar te zijn, maar dreigt te eindigen in een levensgrote ramp.


    1D bestaat
    kan 16+ bevatten
    Nederlands geschreven
    Ik waarschuw niet, daarvoor hebben we de abboknop!!


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!


    People can take everything away from you, but they can never take away your truth...
    But the question is; can you handle mine?


    _______________________________

    WANDERLUST
    _______________________________



    Shae is een jonge vrouw die de hele wereld aan haar voeten heeft ligt. Ze heeft na een gecompliceerd verleden besloten om niet op één plek te blijven, maar om te gaan waar de wind haar brengt. Ze gelooft niet in toeval en heeft er een handje van om ongevraagd in de problemen te komen. Het verhaal voert haar naar Mystic Falls (the vampire diaries), waar heel het stadje in rep en roer is van haar plotse aanwezigheid. De inwoners hebben vreemde trekjes en lijken haar niet met rust te kunnen laten voordat ze weten waarom Shae in Mystic Falls is gestopt. Maar wat als ze dit zelf ook niet weet? Haar aanwezigheid maakt haar leven veel gecompliceerder dan wat ze ooit had durven dromen. Ze maakt kennis met enkele mysterieuze schepsels en vraagt zichzelf af of ze in het stadje moet blijven, óf het juist moet verlaten. Als geen ander voelt ze de onrust aan die op de loer ligt en alles krijgt een andere wending als de inwoners erachter komen wat Shae werkelijk is. Zullen ze haar accepteren voor wie ze werkelijk is? Kunnen ze haar misschien een thuis geven waar ze (stiekem) al zo lang naar opzoek is? Zal haar kijk op liefde hersteld kunnen worden, of zal ze in het monster veranderen wat ze altijd al zo heeft verafschuwd?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Itazura na kiss.




    'I've had enough. I'm going to stop loving you.'
    'Can you do something like that.'
    'I can! I know your character so well that it disgust me! I'll reset all of my unrequited feelings togheter with the graduation!'
    'So you're going to forget me?'
    'That's right! I'm going to forget you and attend college..'
    'Then, go ahead and try.'









    × One Direction bestaat niet.
    × Nederlands gesproken en geschreven.
    × ik waarschuw niet neem abo!.
    × Gebaseerd op Itazura na kiss anime.

    Itazura na kiss || One Direction


    I painted it black, i know that you don't like normal things.