• Ik zoek een leuk verhaal om te lezen. Je mag hier gerust reclame maken voor je verhaal. Als ik het leuk vind dan ga ik het echt lezen. Maar:

    - Hij moet niet meer dan tien hoofdstukken hebben (anders volg ik het niet meer)
    - Geen Justin Bieber of Tokio Hotel (sorry dit lees ik gewoon niet)
    - Een verhaal zijn waar vaak aan word geschreven

    Niet veel eisen toch? Maak hier maar reclame ^^


    Spoiler alert: you will save yourself

    One Shots

    Een One Shot Story. Het hoeft niet perse met One Direction te zijn. Het mag met elke celeb zijn die je maar wilt. Ik heb nog weinig/geen aanmeldingen dus ik heb alle tijd voor je jouwe. In die story staat een formuliertje. Als je een One Shot wilt zal je die wel even moeten invullen. Alles spreekt voor zich.

    -xxx-


    Love knows no limits.



    You've been acting pretty tough lately
    Been drinking alcohol
    Those tattoos on your wrist
    Can't be healed with a kiss

    You've been pretending that you're fine
    Been acting like it's alright
    Your heart is broken and I know
    There's nothing I can do

    You've been hiding behind a screen
    Been saying all these things that
    I'd know you never dare to speak
    Is that why you're covered in ink?

    You've been acting pretty tough lately
    But that act doesn't fool me
    I see how much you wish you could be
    With the one who makes you happy


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    I'll be ok... just not todday [16+]

    Sophie is net 17 als haar hart gebroken wordt.
    Om het te verwerken kust ze voor het eerst een jongen waarvoor ze geen gevoelens heeft.
    En dan nog één, en nog één...
    Maar is dat wel wat haar gelukkig maakt?




    Een ontroerend verhaal over een jong meisje dat haar weg zoekt in een wereld waar iedereen vanalles van je verwacht.
    Momenteel 4 hoofdstukjes.
    Ik probeer toch een paar keer per week een neiuw stukje te posten.


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy



    • UNITED •
    No matter what, we're a team.


    There goes a fighter, there goes a fighter
    Here comes a fighter
    That's what they'll say to me, say to me, say to me
    This one's a fighter



    Give 'em hell, turn their heads
    Gonna live life 'til we're dead
    Give me scars, give me pain
    Then they'll say to me, say to me, say to me
    This one's a fighter




    Het heeft al wel vijftien hoofdstukken, maar misschien de moeite waard c:

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 11:54 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.






    There once was a land that was ruled by an Evil Queen.
    She made sure the land was always filled with fear and hope was eradicated.
    In complete silence a symbol of hope was born, a symbol of strength,
    a symbol that would change everything and anyone it comes across.
    But what if fear is stronger then hope, and hate is stronger then love.
    It will all become clear in the fight of the age, the fight that can unite people or tear them apart.







    X Nicole en Sharay

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 9:11 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...


    "I am unwritten, can't read my mind, I'm undefined
    I'm just beginning, the pen's in my hand, ending unplanned"


    × Onbekende personen
    × Ik wil dit verhaal nergens anders tegenkomen
    × Deels gebaseerd op de realiteit



    Kort stukje waar het over zal gaan:
    Cara is een meisje dat aan de buitenkant lijkt op een dood normaal meisje. Het is echter een meisje met een gebruiksaanwijzing. Cara heeft autisme, verlatingsangst en is een enorme pessimist. Ze heeft een leuk vriendje, doet momenteel een havo-opleiding en heeft een baantje waar ze redelijk trots op is.
    Cara mist echter nog wel wat dingen in haar leven. Ze wil onder andere een boek gaan schrijven om de leegte in haar leven op te vullen, maar dat wil niet echt. Ze weet ten eerste niet waar ze over moet gaan schrijven en ze heeft last van een writersblock. Als ze ergens aan begint lukt het haar niet om het af te krijgen en ze is nogal besluiteloos.
    Zal het haar lukken om een boek te schrijven, van haar verlatingsangst af te komen en haar havodiploma te halen?


    Link:
    click


    26 - 02 - '16

    Mijn net afgelopen storie




    “Come down, you don’t want to get isolated.”
    “But I’m an austronaut I need to fly.
    My space ship is leaving.”

    “Don’t leave.”

    I watch him, he’s in the tree, ready to jump and fly
    to another planet.
    We all want to get away and life our tough lifes.

    - - -

    Let me solve my own problems. Let me live my life. Let me be free. I can live with all that.

    - - -

    “I fucking hate you!!”
    “I’m – I’m sorry..”

    - - -


    "C'mon you can do it. Walk in the sun."
    "The sun burns, I prefer the shadows."
    "But that's good. The sun makes people shine!"
    "Not me."


    x One Direction bestaat niet
    x Waarschuwing: Emoties
    x Drama
    x Nederlands geschreven en gesproken
    x Flashbacks zijn schuingedrukt
    © IrishNialler
    © xUpAllNightx
    _____________________________________________________________________________________________
    mijn net begonnen storie


    If you ever see someone getting bullied,
    Stand up for them.
    You never know what a few words can do....
    You could save a life




    Blind van emoties
    Ontroostbaar verdriet
    Gedachten chaotisch
    Niemand die het ziet

    Langzaam dwaal ik af
    Eenzaam en alleen
    Jij die om mij gaf
    Staat met iemand anders ineen

    Gedachten op hol
    Slaap kan ik niet vatten
    Mijn ogen schieten vol
    Ik kan het niet bevatten

    Proberend mijn gevoel te sussen
    Gepaard met Wanhopig gegaap
    Val ik op mijn kussen
    Uiteindelijk huilend in slaap




    > Fanfiction
    > Bevat pesten
    > Veel drama
    > Start op 26-01-2014
    > Beïndigt op ..-..-....
    > Geschreven door IrishNialler


    Change is for weirdos ~ Niall Horan




    How will it sound if we could talk? Scream? Sing? Cry? Laugh? How will it sound if we could make noises?


    A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.

    Beide meer als 10 hoofdstukken. Maar goed.. Je gaat ook niet niet in een boek beginnen omdat die al meer als tien bladzijdes heeft, toch? :Y)



    An unexpected turn

    Arnor was eens een prachtig, groot koninklijk land vol leven en vrede. Het land had alles wat je van een land verwachten kon: hoge bergen, dichte bossen, lange kale velden en natte moerassen. Dit alles veranderde door de dood van de koning Roderick Lionheart en zijn vrouw. Er ontstond een oorlog, een groot bloedbad waarin iedereen dreigde te sterven. Het duurde maanden en leek niet te eindigen. Tot de grote bomen uit het Donkerland zich ermee begonnen te bemoeien. Het land Arnor werd onderverdeeld in 3 delen, om zo de vrede te bewaren: Forod kreeg een koningin, Harad een koning en het Donkerland van Arnor bleef zoals het was.
    Nu, 15 jaar later zijn Forod en Harad elkaars vijanden. Er lijkt opnieuw een oorlog te komen tussen de landen. Maar het lijkt of iets ze tegenhoud.. Alsof ze ergens op wachten voor dat ze aanvallen..

    Chase Strongbow is een normale jongen met een apart uiterlijk; hij heeft lang, donkerblond haar tot op zijn onderrug, puntige oren en felgroene ogen. Ook is hij erg gespierd, sterk en sneller als de gemiddelde jongen van zijn leeftijd in het kleine dorp Gonost. Hij heeft een betere uithoudingsvermogen, zicht en gehoor. Op zijn achttiende geboortedag krijgt Chase een amulet. Hij verbergt het amulet, uit angst dat het uit Harad komt. Op zijn twintigste geboortedag krijgt hij een kist, met daarin 3 eieren. Hij krijgt een belangrijke opdracht, die de vrede terug kan brengen voor het eens zo'n goede land Arnor. Chase probeert van de eieren af te komen, maar dit lukt niet. Steeds vaker lijkt hij het doelwit te worden van aanvallen en moordpogingen. Hij heeft een opleiding nodig van de elven, maar die worden gevangen genomen. De opdracht is zwaar en niet zonder gevaar voor Chase.
    Tijdens de lange tocht langs de hoge bergen, het natte moeras, lange kale vlaktes en diepe bossen, komt Chase steeds meer te weten over zichzelf, zijn aparte uiterlijk, de monsters én het land Arnor. Kan Chase de elven, zijn monsters en Arnor redden? Of is het allemaal teveel gevraagd voor deze, eerder zo’n doodnormale jongen?

    ~ Fantasy, Onbekende Personen, Avontuur.
    ~ In de middeleeuwse tijd.
    ~ 12+
    ~ Kan gevloek bevatten.




    An unexpected Companion × The Hobbit

    Luena is een jonge vrouw met een apart verhaal. Haar verleden is onbekend en haar toekomst onzeker. Op een dag kwam ze bij toeval het reisgenootschap van Thorin Oakenshield tegen, met dank aan de tovenaar Gandalf, mag de avontuurlijke Luena mee. Niemand uit het reisgenootschap zit te wachten op een vrouw als metgezel, al helemaal de norse leider Thorin niet. Maar toch weer Luena te blijven. Ze maakt veel dingen mee en leert de dertien dwergen steeds beter kennen, vooral de jongste dwergen Fili en Kili veroveren een plekje in haar hart. Ondanks het feit dat ze ongewenst is, wilt Luena deze tocht tot een goed einde brengen voor de dwergen.

    × The Hobbit
    × Fili en Kili


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.


    BLACK DUST,
    een verhaal over helden, hoe het is om te verliezen. En over het lot.
    Klik hier. (:


    Nvm

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 18:53 ]


    26 - 02 - '16

    http://www.quizlet.nl/stories/130839/dwalen/



    “Het leven is er om fouten te maken. Maar hoe maak je een fout? Hoe doe je iets goed? Wat doe je überhaupt?
    In mijn visie maak je keuzes. Het leven is keuzes maken en afhankelijk van het doel wat je voor jezelf hebt gekozen, kunnen andere keuzes goed of fout zijn.”

    Jaren geleden heeft er een epidemie gewoed waar de ziekenhuizen niet tegen bestand waren. Deze epidemie is door menselijke invloed op gang gekomen en is op natuurlijke wijze weer gestopt.
    Door het gebrek aan aandacht van de mensheid voor hun gastvrouw, werd de aarde ziek. Deze ziekte, sloeg over op de mensheid. Er werden mensen ziek. Er gingen mensen dood.

    “Ik heb dingen gedaan die niet verstandig waren. Ik doe nog steeds dingen die niet verstandig zijn. Mijn menselijkheid dwingt me soms de verkeerde keuzes te maken. Gelukkig doe ik ook nog dingen goed, anders zou ik niet weten hoe ik er nu voor zou staan.”

    Met uiteindelijk de helft van de wereldbevolking moest de mensheid door. De aarde is er weer bovenop gekomen, maar of de mens er beter uit is gekomen… Daar wordt nog over gespeculeerd.

    “Keuzes van andere mensen kunnen die van jou beïnvloeden. De richting die mijn keuzes mij op sturen veranderd steeds. Mijn keuzes zijn wispelturig, mijn koers niet te voorspellen.”

    Landsgrenzen zijn verlegd. Nieuwe naties zijn de grond uit gestampt. Andere mensen hebben de macht gegrepen. De natuur is veranderd, is ruwer geworden.
    Het land wat vroeger het vlakke Engeland was, is nu een rotsachtig gebied geworden. De contrasten zijn vergroot.

    “Het leven is een constante oorlog. En keuzes zijn het sterkste wapen.”

    * Genres: Science Fiction, Onbekende Personen, Avontuur, Romantiek en een klein beetje Fantasy.
    * Volledig Nederlands
    * Doet mee aan Story of the Year 2014
    * Motiverende woorden, kritiek, verbeterpuntjes en het opmerken van spelfouten zijn van harte welkom.


    Teveel hoofdstukken, maar misschien toch een kijkje waard?


    For those I love, I will sacrifice

    Misschien is Alice Liddell iets voor je. Een meisje met een bijzonder wonderland.. :-)
    Geschreven in beschaafd Nederlands en super spannend.


    † † †

    Alice Liddel



    *Begonnen: 06-02-2014
    *Eindigt: ?
    *Ik probeer elke week een nieuw hoofdstuk te plaatsen.




    † † †


    "Slechts een paar vinden de weg, sommige herkennen hem niet als ze dat doen, sommige zullen dat nooit willen."



    Een klein stukje uit het verhaal..

    Al negen zit ik hier opgesloten. Ik ben Alice Liddell, 18 jaar oud en zo gek als een hoedenmaker.
    Altans dat is wat iedereen tegen mij zegt.
    Genezing is niet mogelijk. Mijn geest is gebroken en ik werk niet mee met mijn behandelingen hier in dit gekkenhuis.




    *Bevat geweld
    *Gebaseerd op: American McGees Alice


    Only a few find the way; some don't recognize it when they do; some don't ever want to.

    I wasn't good enough- Divergent

    Ik hoop dat je het wat vind <3

    Verdwaald in het donker

    once you so something you shouldn't
    make sure you do it well




    Ik ben niet helemaal op de wereld op het moment. Alhoewel, fysiek gezien zit ik op de grond, maar mijn gedachten en ziel lijken mee te zweven met het zachte briesje wat langs mijn nek strijkt. Ik open mijn ogen en zie ze allemaal, mijn vrienden. De vrienden die ik in het verleden nooit gehad heb, de vrienden die me door steunen al kennen ze me pas sinds kort. Mijn blik glijdt over ze heen, het zijn aparte mensen die net als dat ik wil van het leven willen genieten. Genieten, dat heb ik de laatste tijd wel geleerd, elk moment zou je laatste kunnen zijn.
    "Val, wil je nog wat?"
    Zijn stem vult mijn oren en ik merk dat dat ik geen nee zal kunnen zeggen. Ik wil het, maar zelfs al zou ik het niet willen dan zou ik het nog niet kunnen zeggen. Vroeger was dit wel anders, de woorden "Nee, dank je" heb ik vaak gebruikt in mijn leven, te vaak. Nu is dat anders, Als ik het zelf ook maar een heel klein beetje wil, kan ik alles kunnen doen. Het gevoel dat de wereld van jou is en er geen grenzen hoeven te zijn heeft me overgenomen. Het voelt als een nieuwe vriend, een persoon die ik nooit heb durven aanspreken, maar van binnen als mijn beste vriend zou willen.
    Een vlaag van minachting overspoelt mijn gedachten als ik terug kijk naar het verleden, al is verleden misschien niet de goede benaming aangezien het maar een paar weken geleden is. Ik knik naar de persoon tegenover me en mijn hand tast door het donker waarna mijn vingertoppen de hals van de fles voelen. Ik grijp deze vast en breng hem naar mijn mond. De avond is pas net begonnen en ik word nu al meegesleept in de donkere geheimen van de nacht.


    veranderingen - reizen - keuzes - liefde

    Linkje!
    Let op, het proloog is een vooruitblik en verteld nog maar heel weinig over het verhaal!