• Ik zoek nog rollen voor mijn net nieuwe story: Dating a deadeater. Het gaat over de 14-jarige Charlotte Darkness die verkering heeft met een jonge dooddoener. Die dooddoener is Draco Malfoy. Wat moet ze dan?
    Willen jullie please helpen?:):):):):):):)

    Graag zo invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Vriend/vriendin:
    Karakter:
    Extra:

    Ik zoek nog deze personen:

    Vriendin Charlotte: CANOONDLE
    Vriendin Charlotte
    Vriend Charlotte: blankendaal
    Vriend Charlotte
    Nichtje Charlotte
    Neefje Charlotte

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 8:11 ]


    all because i liked a girl

    Rol:
    Vriendin Charlotte.
    Naam:
    Isla Grace Swan.
    Leeftijd:
    15
    Uiterlijk:


    Isla heeft blond haar en bruine ogen. Ze is 1,74 en heeft een slanke bouw.

    Karakter:
    Geduldig, betrouwbaar, rustig en sympathiek. Zo zou je Isla kunnen noemen. Ze is een echte vriendin en je kunt met alles bij haar terecht. Omdat ze een beetje verlegen is durft ze niet goed op mensen af te stappen en heeft daardoor niet zoveel vrienden. Ze kan soms nogal bezitterig overkomen naar haar vrienden, maar daar kan ze zelf niets aan doen. Ze is gewoon bang dat ze hen kwijt zal raken.
    Extra:
    Ze komt uit een dreuzelgezin maar schaamt zich er niet voor. Ze is er juist enorm trots op.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 15:32 ]


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Naam: Jeroen Twans
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Hij heeft bruin haar blauwe ogen en hij is 1,80 meter lang.

    Vriend/vriendin: Charlotte, Fabian, isla, max en hendrik.
    Karakter: Hij is een actief jongen, maar soms is hij rustig. Hij kan soms koppig tegen andere, maar hij is een heel aardig jongen. Zijn vrienden rekenen altijd op hem als het niet goed gaat. Hij kan goed luisteren als zijn vrienden iets dwars zitten.
    Extra: Hij is een beetje verliefd op een van Charlotte vriendinnen en dat durft hij niet te zeggen.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 18:53 ]


    yo people

    rol: Vriendin charlotte
    Naam: Audrey Lockwood
    Leeftijd: 14
    Uiterlijk:



    Audrey heeft blauwe ogen en rood haar ze heeft een bleken huid en is 1.67 lang en draagt niet al te veel make up

    Vriend/vriendin: charlotte en de rest van het vrienden groepje
    Karakter: Audrey is een vrolijk type en houd er wel van om grappen met mensen uit te halen ze heeft geen geduld en moet vaak haar zin hebben ook heeft ze scheid aan mensen wat ze wel niet van haar denken en staat altijd klaar voor haar vrienden en als ze eenmaal een doel heeft gaat ze daar 100% voor
    Extra: Audrey is dol op dieren en heeft claustrofobie zet haar dus niet in kleine ruimtes dan word ze helemaal gek

    kijk maar of je hier nog wat mee kan ;-)

    [ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 22:43 ]


    You can't touch music but music touch you

    Rol: Nichtje Charlotte
    Naam: Alyssa Foy
    Leeftijd: 13 jaar
    Uiterlijk:


    Ze heeft bruin haar en bruine ogen, ze is rond de 1.35 meter groot.

    Vriend/vriendin: Haar nicht Charlotte en haar vriendengroep en haar twee beste vrienden Willow en Cameron.
    Karakter: Ze is een aardig, maar sluw meisje. Ze is erg snel aangebrand, je kan haar beter niet kwaad maken. Ze kan soms gek doen, maar is erg volwassen voor haar leeftijd.
    Extra: Ze is een Zwadderich en bewonderd Lord Voldemort, dus ze is een dooddoener.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 6:39 ]


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Neefje Charlotte


    Naam: Kayret Darkness
    Leeftijd: 4 jaar
    Uiterlijk: (voor een foto googlede ik op little boy, niet doen want dan krijg je alleen maar atoombommen.)


    Een klein jongetje met blond haar, bruine ogen. Hij is zeer pienter.
    Vriend/vriendin: Kira (zijn vriendinnetje), Max en Pialo (zijn beste vrienden) en zijn nicht Charlotte.
    Karakter: Zeer pienter, ook wel snel. Pikt alles snel op. Houdt van breakdance.
    Extra: geenideeikkenharrypotternietzogoedshameonmemaarjaikkandaardusniksextrasbijverzinenn


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly