• Dit is het verhaal van The Mortal Instruments. Hierbij kunnen ook unieke andere Shadowhunters worden bedacht. Nog altijd wordt de stad geterroriseerd door demonen. Dit groepje ShadowHunters redden de stad. Speel mee in deze magische wereld van unieke wezens en bijzondere krachten. Laat je meeslepen door het verhaal en verzin je eigen Shadowhunter of geniet van de originele personages.

    Het verhaal origineel gaat over Clary die ontdekt dat ze een Shadowhunter (half mens half engel) is. Ze komt Jace tegen en die neemt haar mee naar de Institute. Daar komen alle Shadowhunters samen en hebben er ook allemaal hun eigen kamer. Dit is dan ook de basis van de Shadowhunters en zijn er altijd wel wat te vinden. Clary ontdekt haar sterke krachten als Shadowhunter en weet unieke Runes (dat zijn een soort tekens waar Shadowhunters hun krachten uit kunnen halen). Clary vecht samen met de andere Shadowhunters tegen de demonen die de stad proberen onder controle te krijgen. Het lukt hun merendeels om de demonen uit te schakelen, maar er komen nog altijd meer demonen naar de stad. Dus moeten ze sterk zijn en vechten tegen de demonen.

    Hieronder staat wat je hier moet posten (:

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

    MIJN ROL

    Naam: Megan Kath Crowley
    Leeftijd: 24
    Uiterlijk:
    Favoriete wapen: Daggers, pistool en dubbele zwaard.


    Hobby's: tekenen, piano spelen
    Geboortedatum: 24 November 1995
    Karakter: Megan is een aardig meisje met een scherp randje. Ze weet wat ze wilt en gaat daar voor. Ze deinst nergens voor terug en staat goed haar mannetje in een gevecht. Megan heeft ook momenten dat ze het liefst alleen wilt zijn, dus is ze dan te vinden in de tuinen.


    Originele rollen zijn beschikbaar op aanvraag!

    Verzonnen rollen (hebben een limiet van 10 chars die mee kunnen doen):
    - Megan Kath Crowley ~ Dangerx
    - Elijah Quaralena Jones ~ Pwettyness
    - ( reservering jongen Pwettyness )
    - ( reservering meisje Ponds )
    - Elina Morgan Fray aka Davina Morgan Duvessa ~ Candira
    - ( reservering Yucca )
    - Scarlett Theresa Carstairs ~ Pebble
    -
    -
    -


    Originele rollen:
    - Luke Garroway (aka Lucien Graymark) ~ HelloSweety


    Dit zijn de dingen die beschikbaar zijn! Dus let op want op = echt op!
    REGELS:

    - Niet schelden/ pesten! We willen natuurlijk allemaal een leuke tijd hier hebben, dus hou het dan ook gezellig. Zie ik toch dat je dit doet krijg je een waarschuwing via pb. Ga je toch door dan word je weggestuurd van deze rpg.
    - Geen rollen stelen van andere mensen! Wees uniek en verzin iets ;) Je hebt vast wel genoeg fantasie om iets zelf te verzinnen.
    - Heb je geen inspiratie? Dat maakt niet uit, maar meld het even. Zo kunnen we voorkomen dat deze topic stil valt en kunnen mensen gewoon verder.
    - De maximale aantal chars die je mag hebben is 3!


    De Speeltopic

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 0:49 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reservatie Meisje en Jongen :3?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Mag ik Luke?


    Bowties were never Cooler

    Kan ik een zelf-verzonnen meisje reserveren?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik zal jullie er allemaal inzetten :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    DE REGELS ZIJN AANGEPAST EN DE LIMIET VAN DE ZELFVERZONNEN CHARS IS OMHOOG GEGAAN


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [ vanaaf zalk invullen, zit ATM op school en moet voor Reina ( Avalerion ) ook nog een paar dingen doen ^^ ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Moet ik Luke ook nog invullen of geloof je het wel?


    Bowties were never Cooler

    Pwettyness schreef:
    [ vanaaf zalk invullen, zit ATM op school en moet voor Reina ( Avalerion ) ook nog een paar dingen doen ^^ ]


    Hehe is goed ^^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HelloSweety schreef:
    Moet ik Luke ook nog invullen of geloof je het wel?


    Het hoeft niet per se, maar als je het leuk vindt mag het wel


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Hoe oud moet hij ong zijn in deze rpg?


    Bowties were never Cooler

    Naam: Elijah Quaralena Jones.
    Leeftijd: Achtien.
    Uiterlijk:



    Hobby's: Tekenen, Paardrijden, Ontwerpen van kleren.
    Geboortedatum: 16 Juni.
    Karakter: - komt


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Naam: Luke Garroway aka Lucien Graymark
    Leeftijd: 27
    Uiterlijk:




    Luke is vrij lang en licht gespiert. Zijn huid is een beetje getint en vrij harig. Zijn haar zit in springerige zwarte krullen op zijn hoofd en hij heeft een kort zwart stoppelbaardje. Luke draagt graag wat losser zittende kleren, zoals losse overhemden en t-shirts en donkere spijkerbroeken met legerkistjes eronder. Luke heeft een aantal littekens op zijn lichaam, maar doet hier eigenlijk niets mee. Meestal staan Luke's bruine ogen zacht en lief, maar ze kunnen ook branden als de hel. Als hij op het punt staat in een wolf te veranderen worden ze okergeel.
    Hobby's: Boeken verkopen en lezen, rondhangen met Elina, Jocelyn en Clary en met zijn pack
    Geboortedatum: 19 June 1986
    Karakter: Luke is van nature vrij kalm, nuchter en relaxed, met een goed gevoel voor humor en een sterk gevoel voor rechtvaardigheid, maar tegenover vreemden is hij vaak nog erg terughoudend. Hij bezit natuurlijke charmes, maar niet ver eronder ligt een deel van hem waar je liever niet mee in aanraking wil komen. Luke is extreem loyaal aan zijn vrienden en familie en is ondanks dat hij erg kalm en relaxed is, is een vaderlijk type. Hij is een harde werker en doet er ondertussen alles aan om zijn duistere zijde te onderdrukken, die naar voren komt als zijn lontje doorbrand, meestal doordat er iets met zijn familie gebeurt of dreigt te gebeuren of met volle maan. Hij wil namelijk niet dat die naar boven komt in de buurt van de mensen om wie hij geeft, toch kan hij het soms niet tegenhouden omdat hij ze wil beschermen. Luke kan door zijn charmes makkelijk omgaan met meisjes, en mensen in het algemeen. Toch speelt hij niet graag met mensen hun emoties en wil alleen vrienden die ook echt om hem geven. Hij houd van spelletjes en gezelligheid met zijn vrienden of familie of andere bekenden.
    Luke heeft altijd van Jocelyn gehouden, maar heeft haar dit nooit vertelt. Hij dacht namelijk dat Valentine beter voor haar was dan hijzelf. Toen dat echter niet zo bleek heeft hij haar geholpen te ontsnappen aan Valentine. Toen is hij ze een tijdje kwijt geweest, maar uiteindelijk vond hij ze toch weer en is bij Jocelyn en kleine Clary gebleven om ze te beschermen en voor ze te zorgen. Hij ziet Clary eigenlijk ook als zijn eigen dochter, al is ze dat niet.

    [Is hij zo goed?]

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 12:13 ]


    Bowties were never Cooler

    Naam: Elina Morgan Fray aka Davina Morgan Duvessa
    Leeftijd: 26
    Uiterlijk: Elina is vrij lang en erg elegant, ze heeft alle kenmerken waar een man waarschijnlijk op zou vallen.
    Ze heeft lang donker bruin haar en chocolade bruine ogen. Ze draagt meestal strakke jurken, maar er zijn momenten dat ze ook gewoon losse kleding draagt. Dat is zelden.



    Hobby's: Lezen, schrijven, tekenen/schilderen. Op Clary letten en omgaan met Luke
    Geboortedatum: 6 mei 1987
    Karakter: Elina is een zeer harde vrouw en laat niet snel mensen toe in haar leven. Maar als ze eenmaal je in haar leven gooit dan zou ze je beschermen met haar leven. Ze kende Jocelyn als sinds kinds afaan. Ze zijn beste vriendinnen. Alleen draagt ze een geheim met zich mee die niemand van haar weet. Ze is namelijk een demoon. Ze is waarschijnlijk de enige demoon die niet slecht is. Toen ze achterkwam dat Jocelyn weer zwanger was geraakt 'met clary' hielp ze Jocelyn om aan Valentijn te ontsnappen. Pas weken later ging zij ook weg van Valentijn en zocht ze Jocelyn op. Ze woonde een tijd bij haar en werdt de tante van Clary. Maar toen Clary dingen begon te zien van de wezens vertrok ze. Toch bleef ze een oogje in het zeil houden. Naarmate Clary ouder werdt kreeg ze gevoelens voor Luke. Al wist ze zeker hij zou nooit echte gevoelens voor haar hebben omdat hij nog steeds gevoelens draagt voor Jocelyn. Ze zal nooit haar ware gevoelens tonen aan Luke tenzij ze op een dag zou gaan sterven.


    -hoop'dat het goed is-

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 23:21 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Kan ik een zelfbedacht personage reserveren? (:


    The world is upside down.

    Yucca schreef:
    Kan ik een zelfbedacht personage reserveren? (:

    Ja dat kan ^^ ik zet je in de lijst


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †