• Dit is het verhaal van The Mortal Instruments. Hierbij kunnen ook unieke andere Shadowhunters worden bedacht. Nog altijd wordt de stad geterroriseerd door demonen. Dit groepje ShadowHunters redden de stad. Speel mee in deze magische wereld van unieke wezens en bijzondere krachten. Laat je meeslepen door het verhaal en verzin je eigen Shadowhunter of geniet van de originele personages.

    Het verhaal origineel gaat over Clary die ontdekt dat ze een Shadowhunter (half mens half engel) is. Ze komt Jace tegen en die neemt haar mee naar de Institute. Daar komen alle Shadowhunters samen en hebben er ook allemaal hun eigen kamer. Dit is dan ook de basis van de Shadowhunters en zijn er altijd wel wat te vinden. Clary ontdekt haar sterke krachten als Shadowhunter en weet unieke Runes (dat zijn een soort tekens waar Shadowhunters hun krachten uit kunnen halen). Clary vecht samen met de andere Shadowhunters tegen de demonen die de stad proberen onder controle te krijgen. Het lukt hun merendeels om de demonen uit te schakelen, maar er komen nog altijd meer demonen naar de stad. Dus moeten ze sterk zijn en vechten tegen de demonen.

    Hieronder staat wat je hier moet posten (:

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

    MIJN ROL

    Naam: Megan Kath Crowley
    Leeftijd: 24
    Uiterlijk:
    Favoriete wapen: Daggers, pistool en dubbele zwaard.


    Hobby's: tekenen, piano spelen
    Geboortedatum: 24 November 1995
    Karakter: Megan is een aardig meisje met een scherp randje. Ze weet wat ze wilt en gaat daar voor. Ze deinst nergens voor terug en staat goed haar mannetje in een gevecht. Megan heeft ook momenten dat ze het liefst alleen wilt zijn, dus is ze dan te vinden in de tuinen.


    Originele rollen zijn beschikbaar op aanvraag!

    Verzonnen rollen (hebben een limiet van 10 chars die mee kunnen doen):
    - Megan Kath Crowley ~ Dangerx
    - Elijah Quaralena Jones ~ Pwettyness
    - ( reservering jongen Pwettyness )
    - ( reservering meisje Ponds )
    - Elina Morgan Fray aka Davina Morgan Duvessa ~ Candira
    - ( reservering Yucca )
    - Scarlett Theresa Carstairs ~ Pebble
    -
    -
    -


    Originele rollen:
    - Luke Garroway (aka Lucien Graymark) ~ HelloSweety


    Dit zijn de dingen die beschikbaar zijn! Dus let op want op = echt op!
    REGELS:

    - Niet schelden/ pesten! We willen natuurlijk allemaal een leuke tijd hier hebben, dus hou het dan ook gezellig. Zie ik toch dat je dit doet krijg je een waarschuwing via pb. Ga je toch door dan word je weggestuurd van deze rpg.
    - Geen rollen stelen van andere mensen! Wees uniek en verzin iets ;) Je hebt vast wel genoeg fantasie om iets zelf te verzinnen.
    - Heb je geen inspiratie? Dat maakt niet uit, maar meld het even. Zo kunnen we voorkomen dat deze topic stil valt en kunnen mensen gewoon verder.
    - De maximale aantal chars die je mag hebben is 3!


    De Speeltopic

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 0:49 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Candira schreef:
    Naam: Elina Morgan Fray aka Davina Morgan Duvessa
    Leeftijd: 26
    Uiterlijk: Elina is vrij lang en erg elegant, ze heeft alle kenmerken waar een man waarschijnlijk op zou vallen.
    Ze heeft lang donker bruin haar en chocolade bruine ogen. Ze draagt meestal strakke jurken, maar er zijn momenten dat ze ook gewoon losse kleding draagt. Dat is zelden.



    Hobby's: Lezen, schrijven, tekenen/schilderen. Op Clary letten en omgaan met Luke
    Geboortedatum: 6 mei 1987
    Karakter: Elina is een zeer harde vrouw en laat niet snel mensen toe in haar leven. Maar als ze eenmaal je in haar leven gooit dan zou ze je beschermen met haar leven. Ze kende Jocelyn als sinds kinds afaan. Ze zijn beste vriendinnen. Alleen draagt ze een geheim met zich mee die niemand van haar weet. Ze is namelijk een demoon. Ze is waarschijnlijk de enige demoon die niet slecht is. Toen ze achterkwam dat Jocelyn weer zwanger was geraakt 'met clary' hielp ze Jocelyn om aan Valentijn te ontsnappen. Pas weken later ging zij ook weg van Valentijn en zocht ze Jocelyn op. Ze woonde een tijd bij haar en werdt de tante van Clary. Maar toen Clary dingen begon te zien van de wezens vertrok ze. Toch bleef ze een oogje in het zeil houden. Naarmate Clary ouder werdt kreeg ze gevoelens voor Luke. Al wist ze zeker hij zou nooit echte gevoelens voor haar hebben omdat hij nog steeds gevoelens draagt voor Jocelyn. Ze zal nooit haar ware gevoelens tonen aan Luke tenzij ze op een dag zou gaan sterven.


    -hoop'dat het goed is-


    Het is prima ^^ :D ben al blij dat ik mensen heb die willen joinen


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Luke is wel zo'n 10 jaar jonger dan in de boeken, is dit erg? Anders maak ik hem alsnog ouder

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 11:46 ]


    Bowties were never Cooler

    Candira schreef:
    Naam: Elina Morgan Fray aka Davina Morgan Duvessa
    Leeftijd: 26
    Uiterlijk: Elina is vrij lang en erg elegant, ze heeft alle kenmerken waar een man waarschijnlijk op zou vallen.
    Ze heeft lang donker bruin haar en chocolade bruine ogen. Ze draagt meestal strakke jurken, maar er zijn momenten dat ze ook gewoon losse kleding draagt. Dat is zelden.



    Hobby's: Lezen, schrijven, tekenen/schilderen. Op Clary letten en omgaan met Luke en Jocelyn
    Geboortedatum: 6 mei 1987
    Karakter: Elina is een zeer harde vrouw en laat niet snel mensen toe in haar leven. Maar als ze eenmaal je in haar leven gooit dan zou ze je beschermen met haar leven. Ze kende Jocelyn als sinds kinds afaan. Ze zijn beste vriendinnen. Alleen draagt ze een geheim met zich mee die niemand van haar weet. Ze is namelijk een demoon. Ze is waarschijnlijk de enige demoon die niet slecht is. Toen ze achterkwam dat Jocelyn weer zwanger was geraakt 'met clary' hielp ze Jocelyn om aan Valentijn te ontsnappen. Pas weken later ging zij ook weg van Valentijn en zocht ze Jocelyn op. Ze woonde een tijd bij haar en werdt de tante van Clary. Maar toen Clary dingen begon te zien van de wezens vertrok ze. Toch bleef ze een oogje in het zeil houden. Naarmate Clary ouder werdt kreeg ze gevoelens voor Luke. Al wist ze zeker hij zou nooit echte gevoelens voor haar hebben omdat hij nog steeds gevoelens draagt voor Jocelyn. Ze zal nooit haar ware gevoelens tonen aan Luke tenzij ze op een dag zou gaan sterven.


    -hoop'dat het goed is-


    Ik heb 1 ding nog bijgedaan. Ze gaat ook om met Jocelyn.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 12:08 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    HelloSweety schreef:
    Luke is wel zo'n 10 jaar jonger dan in de boeken, is dit erg? Anders maak ik hem alsnog ouder

    Nee dat is niet erg hoor. Hij is perfect zo :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Candira schreef:
    (...)

    Ik heb 1 ding nog bijgedaan. Ze gaat ook om met Jocelyn.


    Hehe oke. De speeltopic is al opgezet dus als mensen al willen starten kunnen jullie daar beginnen eventueel


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    OMG, ik ben zó verslaafd aan die boeken. Is er misschien nog een vrouwelijke Shadowhunter vrij?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    De mensen die zich al hebben aangemeld en al een rol hebben gemaakt willen jullie gaan reageren op de speeltopic, want het begint beetje verlaten te worden, de enige die hebben gereageert is ik en hellosweety


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Naam:
    Scarlett Theresa Carstairs.
    Leeftijd:
    17 jaar.
    Uiterlijk:




    Hobby's:
    Piano spelen, lezen en vechten met demonen.
    Geboortedatum:
    1 februari 1996.
    Karakter:
    Klein, fijn en gevaarlijk, zo wordt Scarlett beschreven. Ze ziet er klein, tenger en breekbaar uit, maar qua woorden en daden kan ze scherp uit de hoek komen. Ze is eigenlijk heel onzeker, maar heeft muren om zich heen gebouwd. Scarlett vind het moeilijk om mensen te vertrouwen, maar houd de mensen die ze wel vertrouwd dicht bij zich. Doordat Scarlett opgegroeid is in het Instituut van Londen, praat ze met een Brits accent. Ze draagt haar familiering (de ring van Carstairs) met trots rond haar vinger.

    [wordt waarschijnlijk nog uitgebreid.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel