• Ik haat het vak fysica. Dit komt waarschijnlijk door de leerkracht. Deze legt totaal niks uit en verwacht dan dat we een test kunnen doen.
    Als de testen dan makkelijk zouden zijn, maar nee. Ik had super hard geleerd voor de test, begreep alles en zag vandaag mijn punten 13/25.
    Ik heb de test zelf nog niet teruggekregen, maar dat maakte heel mijn dag slecht. Ik voel me echt dom en ongelukkig nu, enkel door fysica.
    Geen idee hoe ik dat examen ooit succesvol ga kunnen afleggen.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Wat is fysica?


    ©1998

    wel ik kan het eigenlijk niet goed uitleggen, maar het is een wetenschap waar wij nu bezig zijn over vermogen, snelheid, arbeid, energie,... met allerlei formules enzo.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Hebben we toevallig dezelfde leerkracht? Ik heb net hetzelfde, alleen legt ze bij ons wel alles uit, maar dat kan ik al niet meer volgen. Dan leer ik echt goed voor een toets, heb ik net negen op achttien. Hier heeft wel iedereen dat probleem. In sommige klassen is heel de klas gebuisd, met uitzondering van twee. Nu heb ik het geluk dat we geen toets maken voor aankomend rapport, maar alleen een verslag moeten indienen. Echt, ik vraag me af wat dat gaat worden met mijn examen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BlackAlpha schreef:
    Wat is fysica?


    Fysica = natuurkunde. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dat vak heb ik al een jaar of 3 niet meer. :') Ik had er ook nooit hoge punten op.


    Take me to wonderland

    Ik heb juist hetzelfde probleem, dit is haar eerste jaar dat ze lesgeeft maar zij kan gewoon niets uitleggen. En fysica is mijn sterkste vak al niet.

    Misschien kun je bijles nemen bij een leerkracht die wel les kan geven? Of kan een klasgenoot het nog eens uitleggen?
    Ik vond fysica eigenlijk altijd leuker dan chemie. Chemie werd zo abstract dat ik er met mijn hoofd écht niet meer bij kon.
    Anyway, nog veel succes met het examen, het lukt je wel!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.