• Het verhaal:

    Dit is het verhaal van The Mortal Instruments. Hierbij kunnen ook unieke andere Shadowhunters worden bedacht. Nog altijd wordt de stad geterroriseerd door demonen. Dit groepje ShadowHunters redden de stad. Speel mee in deze magische wereld van unieke wezens en bijzondere krachten. Laat je meeslepen door het verhaal en verzin je eigen Shadowhunter of geniet van de originele personages.

    Het verhaal origineel gaat over Clary die ontdekt dat ze een Shadowhunter (half mens half engel) is. Ze komt Jace tegen en die neemt haar mee naar de Institute. Daar komen alle Shadowhunters samen en hebben er ook allemaal hun eigen kamer. Dit is dan ook de basis van de Shadowhunters en zijn er altijd wel wat te vinden. Clary ontdekt haar sterke krachten als Shadowhunter en weet unieke Runes (dat zijn een soort tekens waar Shadowhunters hun krachten uit kunnen halen). Clary vecht samen met de andere Shadowhunters tegen de demonen die de stad proberen onder controle te krijgen. Het lukt hun merendeels om de demonen uit te schakelen, maar er komen nog altijd meer demonen naar de stad. Dus moeten ze sterk zijn en vechten tegen de demonen.


    Verzonnen rollen (hebben een limiet van 10 chars die mee kunnen doen):
    - Megan Kath Crowley ~ Dangerx
    - Elijah Quaralena Jones ~ Pwettyness
    - ( reservering jongen Pwettyness )
    - ( reservering meisje Ponds )
    - Elina Morgan Fray aka Davina Morgan Duvessa ~ Snowqueen
    - ( reservering Yucca )
    - Scarlett Theresa Carstairs ~ Pebble
    -
    -
    -


    Dit zijn de dingen die beschikbaar zijn! Dus let op want op = echt op!
    REGELS:

    - Niet schelden/ pesten! We willen natuurlijk allemaal een leuke tijd hier hebben, dus hou het dan ook gezellig. Zie ik toch dat je dit doet krijg je een waarschuwing via pb. Ga je toch door dan word je weggestuurd van deze rpg.
    - Geen rollen stelen van andere mensen! Wees uniek en verzin iets ;) Je hebt vast wel genoeg fantasie om iets zelf te verzinnen.
    - Heb je geen inspiratie? Dat maakt niet uit, maar meld het even. Zo kunnen we voorkomen dat deze topic stil valt en kunnen mensen gewoon verder.



    Rollentopic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157531

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 12:52 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    -

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 23:38 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Hoe oud zijn Isabelle, Jace en Alec? Als Clary nog maar zo jong is bedoel ik… Ik ben de weg even kwijt >.<


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    hmm zullen we gewoon doen dat ze dan niet ouder kunnen worden ofzo? is veel leuker vind ik XD


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Hoe kan Clary dan wel ouder worden? En Jocelyn?


    Bowties were never Cooler

    hmm misschien kunnen ze na een bepaalde leeftijd niet meer ouder lijken


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Lol net als in twilight, weerwolfen en mensen zoals renesmee


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    hehe :3 leuk toch ^^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Kunnen we niet gewoon Jace en Alec enzo gewoon ook kinderen laten zijn?


    Bowties were never Cooler

    Uhh dat kan ook


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Persoonlijk zou ik het - het fijnste vinden als Jace, Alec en Isabelle net zou oud als in de boeken zouden zijn. Jace 17, Isabelle 16 en Alec 18...


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Maar Luke is 10 jaar jonger, en Clary ook, dus dan wordt het wat ingewikkelt


    Bowties were never Cooler

    Oke, maar dan zitten we met een klein probleem- als jace, alec en issabelle nog kinderen zijn, zijn ze niet ervaren genoeg om op demonenjacht te gaan


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    Oke, maar dan zitten we met een klein probleem- als jace, alec en issabelle nog kinderen zijn, zijn ze niet ervaren genoeg om op demonenjacht te gaan

    Dat is inderdaad ook een goede reden.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik verwijder het stukje wel..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HelloSweety schreef:
    Maar Luke is 10 jaar jonger, en Clary ook, dus dan wordt het wat ingewikkelt


    True, dat wordt ingewikkeld. Hoe gaan we dit oplossen


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.