• Het verhaal:

    Dit is het verhaal van The Mortal Instruments. Hierbij kunnen ook unieke andere Shadowhunters worden bedacht. Nog altijd wordt de stad geterroriseerd door demonen. Dit groepje ShadowHunters redden de stad. Speel mee in deze magische wereld van unieke wezens en bijzondere krachten. Laat je meeslepen door het verhaal en verzin je eigen Shadowhunter of geniet van de originele personages.

    Het verhaal origineel gaat over Clary die ontdekt dat ze een Shadowhunter (half mens half engel) is. Ze komt Jace tegen en die neemt haar mee naar de Institute. Daar komen alle Shadowhunters samen en hebben er ook allemaal hun eigen kamer. Dit is dan ook de basis van de Shadowhunters en zijn er altijd wel wat te vinden. Clary ontdekt haar sterke krachten als Shadowhunter en weet unieke Runes (dat zijn een soort tekens waar Shadowhunters hun krachten uit kunnen halen). Clary vecht samen met de andere Shadowhunters tegen de demonen die de stad proberen onder controle te krijgen. Het lukt hun merendeels om de demonen uit te schakelen, maar er komen nog altijd meer demonen naar de stad. Dus moeten ze sterk zijn en vechten tegen de demonen.


    Verzonnen rollen (hebben een limiet van 10 chars die mee kunnen doen):
    - Megan Kath Crowley ~ Dangerx
    - Elijah Quaralena Jones ~ Pwettyness
    - ( reservering jongen Pwettyness )
    - ( reservering meisje Ponds )
    - Elina Morgan Fray aka Davina Morgan Duvessa ~ Snowqueen
    - ( reservering Yucca )
    - Scarlett Theresa Carstairs ~ Pebble
    -
    -
    -


    Dit zijn de dingen die beschikbaar zijn! Dus let op want op = echt op!
    REGELS:

    - Niet schelden/ pesten! We willen natuurlijk allemaal een leuke tijd hier hebben, dus hou het dan ook gezellig. Zie ik toch dat je dit doet krijg je een waarschuwing via pb. Ga je toch door dan word je weggestuurd van deze rpg.
    - Geen rollen stelen van andere mensen! Wees uniek en verzin iets ;) Je hebt vast wel genoeg fantasie om iets zelf te verzinnen.
    - Heb je geen inspiratie? Dat maakt niet uit, maar meld het even. Zo kunnen we voorkomen dat deze topic stil valt en kunnen mensen gewoon verder.



    Rollentopic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157531

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 12:52 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Candira schreef:
    (...)

    True, dat wordt ingewikkeld. Hoe gaan we dit oplossen


    Wel, we zouden het gewoon kunnen doen dat Luke, Jocelyn en Clary gewoon 10 jaar jonger zijn, en Jace, Alec en Isabelle niet. Is dat een oplossing? Ik bedoel, Jace en Clay zouden toch niet bij elkaar komen, als ze 6 en 7 jaar oud zijn...


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Nee, maar misschien komt Luke wel in of bij the Institute for whatever werewolf business. Clary en Jace blabla is anyways irrelevant voor deze rpg omdat niemand een van de twee speelt


    Bowties were never Cooler

    Het lijkt me wel beter zo anders wordt het erg verwarrend voor mensen om zo normaal te kunne spelen zegmaar


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Pebble schreef:
    (...)

    Wel, we zouden het gewoon kunnen doen dat Luke, Jocelyn en Clary gewoon 10 jaar jonger zijn, en Jace, Alec en Isabelle niet. Is dat een oplossing? Ik bedoel, Jace en Clay zouden toch niet bij elkaar komen, als ze 6 en 7 jaar oud zijn...


    Lijkt mij wel'een goed idee, omat niemand in de rpg clary, jace issabelle of alec speelt


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    (...)

    Lijkt mij wel'een goed idee, omat niemand in de rpg clary, jace issabelle of alec speelt

    Dat bedoel ik. Dat is bijvoorbeeld voor mijn personage Scarlett ook makkelijker, zodat ze bijvoorbeeld ook met hen mee kan op demonenjachten enz.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Dan wordt de tijd wel erg fucked up, maar okay


    Bowties were never Cooler

    Haha, ach! Let's just move on from here.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Let's start


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naamsverandering Candira - Snowqeeun


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    Naamsverandering Candira - Snowqeeun


    [ Bedankt voor het doorgeven! Ik zal het veranderen]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    - eigenlijk moet het Snowqueen zijn, heb foutje gemaakt. Als je het gewoon meteen goed veranderd, dan hoef je de volgende keer niet weer te doen, want ivereen maand verander ik de naam.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    - eigenlijk moet het Snowqueen zijn, heb foutje gemaakt. Als je het gewoon meteen goed veranderd, dan hoef je de volgende keer niet weer te doen, want ivereen maand verander ik de naam.


    Heb ut al naar snowqueen verandert


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †