• † Tekenwedstrijd Malafide †

    Welkom bij mijn tekenwedstrijd! :]

    Hallo Malafide,

    hierbij krijg je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda




    Regels:
    Sluit niemand buiten en geen ruzie met elkaar.
    Geen kwetsende/onaardige opmerkingen over het werk van een ander. [Opbouwende kritiek mag.]
    Graag de naamsverandering en afwezigheid melden.
    Geen plagiaat!
    Als je, je inschrijft wil ik dat je hier actief aan meedoet en niet later meteen opgeeft.
    Houd je aan de opdracht die er op dat moment is.

    Wedstrijd:
    Met elke opdracht heb je 1,5 week de tijd.
    Als je uitstel wilt krijgen moet dit 24 uur van tevoren, tenzij je echt een hele goede reden hebt.
    Ik geef geen langere uitstel dan een week. Als je het dan nog niet hebt ingeleverd ben je gediskwalificeerd.
    Via PB inleveren bij de jurylid waar je bent ingedeeld.
    Ik werk met afvallers. Elke ronde valt er wel iemand af.

    Waar er op gelet wordt:
    Netheid.
    Verhouding.
    Of je aan de opdracht gehouden hebt.
    Kleuren/grijstinten.
    Originaliteit.
    Of het geen plagiaat is.

    1e plaats: Ik maak reclame voor één creatie naar keuze door die op mijn profiel te zetten voor 1 maand, 5 credits en krijgt natuurlijk de eer als beste tekenaar :Y).
    2e plaats: Ik maak reclame voor één creatie naar keuze voor een week + 3 credits.
    3e plaats: 2 credits.


    Lolicia

    First place.
    PradaNova: 8,38,18,48,2
    = 8,25.

    Second place.
    Tomliinson: 8,38,17,66,1
    = 7,525.

    annickemiek: 7,77,37,07,0
    7,25.

    Third place.
    Elrohir: 6,36,78,17,6
    = 7,175.

    Muninn: 6,87,37,06,8
    = 6,975.

    Gefeliciteerd PradaNova, annickemiek & Elrohir!


    • 1e Opdracht.
    Shion ~ Niet ingeleverd.
    Kompas ~ Niet ingeleverd.
    xJytteee ~ Niet ingeleverd.
    Hauntme ~ Niet ingeleverd.
    Draculea ~ Niet ingeleverd.
    faith4art ~ Niet ingeleverd.
    • 2e Opdracht.
    PandaCakeje ~ Niet ingeleverd.
    Forsythia ~ Uitgeschreven.
    • 3e Opdracht.
    xAnneS ~ Niet ingeleverd.
    Aragog ~ Niet ingeleverd.
    LyraPhoenix ~ Niet gehaald.
    Abyss ~ Niet gehaald.
    • 4e Opdracht.
    Yasuo ~ Uitgeschreven.
    Merrow ~ Uitgeschreven.
    VOL. JE KUNT JE NIET MEER AANMELDEN.

    Vierde opdracht:
    "We gaan het menselijk lichaam wat dichter 'bestuderen'. Teken creatief het binnenste van een mens en creeër er een magisch sfeertje in, zoals op de bijgevoegde voorbeelden te zien is."
    Voorbeelden:



    Deze opdracht mag je in het digitaal maken.

    De inleverdatum is: 23-12-2013.


    Story Tekenwedstrijd.

    Ik wens iedereen veel plezier, moge de beste winnen!

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 22:09 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Altijd (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké. Dit moet nu echt gebeuren. Ik ga flink aan het werk, want m'n zus heeft het weer niet gedaan. -,-"


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De rest van de beoordelingen staan erbij, guys! Dan moet je bij het laatste hoofdstuk kijken :]. Sorry dat het zolang duurde.. Nu gaan er wel echt mensen afvallen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Update: De beoordelingen zijn eindelijk helemaal klaar van de derde opdracht! Dit had ik al gezegd bij mijn vorige berichtje, maar ik heb nu ook twee afvallers: LyraPhoenix en Abyss. Het was leuk dat jullie mee deden met mijn wedstrijd, maar jammer genoeg hebben jullie het niet gered bij deze opdracht.
    De nieuwe en allerlaatste opdracht staat online! Ik ben zo benieuwd wat jullie van deze opdracht gaan maken en waarmee jullie nu wat voor prachtige werkjes komen! ^_^
    Het wordt nu wel echt spannend, want ik zie duidelijk een boel die ver vooruit zijn gegaan. (Jammer genoeg ook degenen die al zijn afgevallen.)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, my dit gaat interessant worden. Eerst even heel goed gaan brainstormen :')


    Stenenlikker

    Interessante, maar moeilijke opdracht XD
    Zoals Erebor al zegt, dat wordt dus eerst heel goed brainstormen :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    @de twee above me: Ghehe, vandaar ook dat jullie het in het digitaal mogen maken. Het is best een moeilijke opdracht, maar ik vind 'm eigk echt zo leuk dat ik aan deze mee ga doen :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ohja, Delahaye --->Erebor
    Dat het digitaal mag is voor mij enkel geen voordeel, omdat ik niet digitaal werk. Ik heb ook enkel paint tot mijn beschikking.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2013 - 15:11 ]


    Stenenlikker

    Mag je ook een bepaald lichaamsdeel of orgaan nemen of moet heel het lichaam zichtbaar zijn?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Rosh schreef:
    Mag je ook een bepaald lichaamsdeel of orgaan nemen of moet heel het lichaam zichtbaar zijn?

    Eh, eigenlijk heb ik het liefst dat je een groot deel van het lichaam tekent: bijv, van het hoofd tot de bekken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik denk dat ik ook maar voor de gein mee ga doen aan deze opdracht, lijkt me wel gaaf zo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben al klaar lol de opdracht is echt leuk!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    Ik ben al klaar lol de opdracht is echt leuk!

    I know. Could you please send me the drawing? Then I immediately can begin judging.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    (...)
    I know. Could you please send me the drawing? Then I immediately can begin judging.
    morgen bij daglicht


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)morgen bij daglicht

    Okay. 'S Goed.


    Don't walk. Run, you sheep, run.