• Een doodnormale dag slaat ineens om, de jongens van One Direction hebben net een dagje rust als ze ineens met misschien wel ruw geweld van hun plaats worden geplukt, in afgesloten busjes worden ze naar een waar trainingskamp gebracht. Daar aangekomen blijken de jongens niet de enigen te zijn. Ook vijf meisjes zijn naar deze geheime locatie gebracht. Bij hun geboorte zijn deze tien personen geselecteerd om de wereld te helpen. One Direction was niet zomaar toeval, het was een dekmantel. Deze tien jonge mensen hebben de toekomst om Spion te worden, nee, niet alleen Spion. Een ware Superheld. Ze hebben allemaal een speciale bevoegdheid, al gaat deze bevoegdheid te koste van een ander punt, waar ze dus gebrekkig aan zijn.
    Waarom tien jongens en tien meisjes? De meisjes zijn ieder aan een jongen gekoppeld, voor de buitenwereld moeten ze zich voordoen als gelukkige stelletjes en in hun echte leven zullen ze moeten trainen en vechten voor hun leven en die van anderen. Een leven als beroemdheid, je eigen privé leven, het probleem dat je een stelletje moet vormen met iemand die je totaal niet mag, of misschien wel smoorverliefd op bent. En dan óók nog het leven van een superheld? Onmogelijk. Maar toch, ze hebben geen keus. Want het lijkt erop dat zij niet alleen aan het trainen zijn, maar ook de duivelse kant van deze wereld zijn plannen heeft.


    Deze lijst moet je invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk: (Foto én beschrijving. Ook een idee voor het pak als Spion.)
    Bevoegdheid: (Eén extra, het kan vanalles zijn, maar niet té fantesy. Denk aan onmenselijke kracht, of het vermogen te kunnen zien in het donker, maar géén dingen als handen waar vuur uit komt. Wees origineel!)
    Gebrek: (Hier mee word niet bedoeld qua minpunten in je innerlijk. Het kan wel in verband liggen. Je personage zou bijvoorbeeld heel sterk kunnen zijn, maar ook heel dom.)
    Ervaring: (Traint je personage al zijn of haar hele leven, is het pas iets recents of had je personage helemaal geen weet van het hele gebeuren.)
    Voorkeur koppels: (Eventueel.)
    Extra: (Eventueel.)


    De rollen:
    De jongens:

    - Louis William Tomlinson. +'Vliegen' -Slim en lenig. (Memorias.)
    - Zayn Javadd Malik. (Gereserveerd door: Liked.)
    - Liam James Payne. +Supersterk. -Snelheid (Kendizzzzle.) Leider.
    - Niall James Horan. +Kameleon. -Slim. (1DMEGAFAN.)
    - Harry Edward Styles. +Gehoor en zicht. -Overgevoeligheid. (Dobreva.)

    De meiden:
    - Roselynn "Rose" Nim Garcia. +Supersnelheid. -Zintuigen en overgevoeligheid. (Fabella.) Leider.
    - Jacelyn Evalanté Deveraux. +Hypnotisatie. -Snelheid. (Daddario.)
    - Santana Fedelia Martinez. +Kopiëren van Gaven. -Zicht, stressen. (Phantasie.)
    - Alaska Groeneveld. +Superlenig. -Kracht, epilepsie. (Reign.)
    - Nymilia "Nym" McLean. +Het opwekken van hallucinaties. -Kracht. (Phyre.)

    Overige. (Familieleden, vrienden, vijanden, exen etc.):
    - Ex vriendin Harry. (Gereserveerd door: wentelteef.)
    - Broertje van Louis: Luke Benjamin Tomlinson. +Silveren tong. (KiliOfDuri.) Vijand.
    - (Gereserveerd door Birdo.) Vijand.

    De regels:
    - Geen oneliners. Minimaal 150 woorden, iedereen heeft wel eens een slechte dag, maar gelieve komt dit niet al te vaak voor.
    - Geen perfecte personages!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren. Twee weken niet reageren zonder reden is zonder pardon eruit.
    - Alleen Fabella maakt nieuwe topics.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ mag.
    - Hoewel bromance's geweldig zijn liever geen bromance's in deze RPG. Daar heb je andere RPG's voor. Al is het wel mogelijk dat er een (seksueel) verleden is tussen de de jongens (of misschien de meisjes). Of iets wat al heeft gespeeld. Ook een mogelijkheid tussen de jongens-meisjes.


    Het pak:

    Alle superhelden hebben het zelfde pak. (Deze is ook te zien in de beginpost, bij de 'cover'.) Al zitten er wel kleine verschillen in.
    x Alle pakken zijn precies op maat gemaakt.
    x De pakken zijn aangepast op je superkracht. Sommigen krachten hebben nou eenmaal iets extra's nodig, omdat het pak anders in de weg zou zitten / snel kapot zou gaan. Het is juist de bedoeling dat ze je helpen, daarom zijn ze, hoewel ze erg licht zijn, ook niet makkelijk te verwoesten.
    x De kleur van het pak is verschillend per persoon. Het is toepasselijk bij het innerlijk van je karakter.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 17:35 ]


    Reality's overrated.

    Euhm, ik wil de kant op van iets controleren :3

    Phyre schreef:
    Euhm, ik wil de kant op van iets controleren :3


    Je hebt natuurlijk superslim. Maar je kan ook iets doen van technica. Wat dacht je van het kunnen verdubbelen van jezelf? Het eigen lichaam gaat even in een soort 'slaapmodus' en ergens anders verschijnt dus een tweede lichaam. Of het kunnen opwekken van hallucinaties?


    Reality's overrated.

    Mogelijkheid om krachten of vaardigheden te kopiëren, is dat een optie? Of niet?
    Ik ga trouwens zo verder met mijn personage, maar ik heb niet echt heel veel inspiratie.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Phantasie schreef:
    Mogelijkheid om krachten of vaardigheden te kopiëren, is dat een optie? Of niet?
    Ik ga trouwens zo verder met mijn personage, maar ik heb niet echt heel veel inspiratie.


    Voor korte tijd en in een minder krachtige vorm ja. Ook niet heel veel krachten tegelijkertijd.


    Reality's overrated.

    Fabella schreef:
    (...)

    Je hebt natuurlijk superslim. Maar je kan ook iets doen van technica. Wat dacht je van het kunnen verdubbelen van jezelf? Het eigen lichaam gaat even in een soort 'slaapmodus' en ergens anders verschijnt dus een tweede lichaam. Of het kunnen opwekken van hallucinaties?


    Dankje, dat zijn vet goede! Euhm, ik denk dat ik ga voor het opwekken van hallucinaties ^^

    Mag de slechterick een broertje/zusje van een van de jongens zijn?


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Mag de slechterick een broertje/zusje van een van de jongens zijn?


    Natuurlijk, als de user het goed vind.


    Reality's overrated.

    Meh, ik wil ook iets. Maar ik weet niet wat.

    Wat is supermobiel btw?

    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 14:20 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Chips. Ik had Rose eindelijk af. Refreshte de pagina voor ik op 'aanpassen' kon klikken.


    Reality's overrated.

    Birdo schreef:
    Meh, ik wil ook iets. Maar ik weet niet wat.

    Wat is supermobiel btw?


    Superlenig.


    Reality's overrated.

    Fabella schreef:
    (...)

    Superlenig.

    Niet om betweterig over te komen, maar dan is het hypermobiel.
    Ik heb zelf namelijk ook hypermobiliteit, dus ja c:

    Heb jij nog een suggestie voor wat ik kan doen als rol?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Humh, is dingen doen (verplaatsen - buigen) met je gedachtes te fantasy? Hehe.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Birdo schreef:
    (...)
    Niet om betweterig over te komen, maar dan is het hypermobiel.
    Ik heb zelf namelijk ook hypermobiliteit, dus ja c:

    Heb jij nog een suggestie voor wat ik kan doen als rol?


    Ik weet het. Ik ben ook hypermobiel. Maar gezien het hier toch iets anders is. 'Supermobiel'. Maar goed. Ik zal het al aanpassen als je -je er aan ergert.
    Een vijand is natuurlijk altijd leuk ;')


    Reality's overrated.

    Daddario schreef:
    Humh, is dingen doen (verplaatsen - buigen) met je gedachtes te fantasy? Hehe.


    Ja. Sorry. Je bedoeld Telekinese?


    Reality's overrated.

    Fabella schreef:
    (...)

    Ik weet het. Ik ben ook hypermobiel. Maar gezien het hier toch iets anders is. 'Supermobiel'. Maar goed. Ik zal het al aanpassen als je -je er aan ergert.
    Een vijand is natuurlijk altijd leuk ;')


    Hypermobielmaatjes *highfive*
    Het hoeft niet veranderd, hoor, het viel me gewoon op.

    Meh, ik wil iets originelers dan een vijand, denk ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.