• Een doodnormale dag slaat ineens om, de jongens van One Direction hebben net een dagje rust als ze ineens met misschien wel ruw geweld van hun plaats worden geplukt, in afgesloten busjes worden ze naar een waar trainingskamp gebracht. Daar aangekomen blijken de jongens niet de enigen te zijn. Ook vijf meisjes zijn naar deze geheime locatie gebracht. Bij hun geboorte zijn deze tien personen geselecteerd om de wereld te helpen. One Direction was niet zomaar toeval, het was een dekmantel. Deze tien jonge mensen hebben de toekomst om Spion te worden, nee, niet alleen Spion. Een ware Superheld. Ze hebben allemaal een speciale bevoegdheid, al gaat deze bevoegdheid te koste van een ander punt, waar ze dus gebrekkig aan zijn.
    Waarom tien jongens en tien meisjes? De meisjes zijn ieder aan een jongen gekoppeld, voor de buitenwereld moeten ze zich voordoen als gelukkige stelletjes en in hun echte leven zullen ze moeten trainen en vechten voor hun leven en die van anderen. Een leven als beroemdheid, je eigen privé leven, het probleem dat je een stelletje moet vormen met iemand die je totaal niet mag, of misschien wel smoorverliefd op bent. En dan óók nog het leven van een superheld? Onmogelijk. Maar toch, ze hebben geen keus. Want het lijkt erop dat zij niet alleen aan het trainen zijn, maar ook de duivelse kant van deze wereld zijn plannen heeft.


    Deze lijst moet je invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk: (Foto én beschrijving. Ook een idee voor het pak als Spion.)
    Bevoegdheid: (Eén extra, het kan vanalles zijn, maar niet té fantesy. Denk aan onmenselijke kracht, of het vermogen te kunnen zien in het donker, maar géén dingen als handen waar vuur uit komt. Wees origineel!)
    Gebrek: (Hier mee word niet bedoeld qua minpunten in je innerlijk. Het kan wel in verband liggen. Je personage zou bijvoorbeeld heel sterk kunnen zijn, maar ook heel dom.)
    Ervaring: (Traint je personage al zijn of haar hele leven, is het pas iets recents of had je personage helemaal geen weet van het hele gebeuren.)
    Voorkeur koppels: (Eventueel.)
    Extra: (Eventueel.)


    De rollen:
    De jongens:

    - Louis William Tomlinson. +'Vliegen' -Slim en lenig. (Memorias.)
    - Zayn Javadd Malik. (Gereserveerd door: Liked.)
    - Liam James Payne. +Supersterk. -Snelheid (Kendizzzzle.) Leider.
    - Niall James Horan. +Kameleon. -Slim. (1DMEGAFAN.)
    - Harry Edward Styles. +Gehoor en zicht. -Overgevoeligheid. (Dobreva.)

    De meiden:
    - Roselynn "Rose" Nim Garcia. +Supersnelheid. -Zintuigen en overgevoeligheid. (Fabella.) Leider.
    - Jacelyn Evalanté Deveraux. +Hypnotisatie. -Snelheid. (Daddario.)
    - Santana Fedelia Martinez. +Kopiëren van Gaven. -Zicht, stressen. (Phantasie.)
    - Alaska Groeneveld. +Superlenig. -Kracht, epilepsie. (Reign.)
    - Nymilia "Nym" McLean. +Het opwekken van hallucinaties. -Kracht. (Phyre.)

    Overige. (Familieleden, vrienden, vijanden, exen etc.):
    - Ex vriendin Harry. (Gereserveerd door: wentelteef.)
    - Broertje van Louis: Luke Benjamin Tomlinson. +Silveren tong. (KiliOfDuri.) Vijand.
    - (Gereserveerd door Birdo.) Vijand.

    De regels:
    - Geen oneliners. Minimaal 150 woorden, iedereen heeft wel eens een slechte dag, maar gelieve komt dit niet al te vaak voor.
    - Geen perfecte personages!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren. Twee weken niet reageren zonder reden is zonder pardon eruit.
    - Alleen Fabella maakt nieuwe topics.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ mag.
    - Hoewel bromance's geweldig zijn liever geen bromance's in deze RPG. Daar heb je andere RPG's voor. Al is het wel mogelijk dat er een (seksueel) verleden is tussen de de jongens (of misschien de meisjes). Of iets wat al heeft gespeeld. Ook een mogelijkheid tussen de jongens-meisjes.


    Het pak:

    Alle superhelden hebben het zelfde pak. (Deze is ook te zien in de beginpost, bij de 'cover'.) Al zitten er wel kleine verschillen in.
    x Alle pakken zijn precies op maat gemaakt.
    x De pakken zijn aangepast op je superkracht. Sommigen krachten hebben nou eenmaal iets extra's nodig, omdat het pak anders in de weg zou zitten / snel kapot zou gaan. Het is juist de bedoeling dat ze je helpen, daarom zijn ze, hoewel ze erg licht zijn, ook niet makkelijk te verwoesten.
    x De kleur van het pak is verschillend per persoon. Het is toepasselijk bij het innerlijk van je karakter.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 17:35 ]


    Reality's overrated.

    KiliOfDurin schreef:
    Rol: Vijand en broertje van een van de jongens
    Naam: Luke Benjamin [achternaam komt]
    Leeftijd: 17 [29-02-1996]
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Luke is van zichzelf een stille kwajongen met een gigantisch minderwaardigheidscomplex. Hij heeft zich altijd de mindere gevoeld thuis en ook heeft hij zich nooit een volledig lid van de maatschappij gevoelt. Hij is ook nog eens een gigantische manipulator, als het hem uitkomt, maar uit zichzelf geen slecht persoon. Hij is ook lief, zorgzaam en trouw, maar hij maakt vaak andere keuzes dan hij zou moeten. Zeker zijn minderwaardigheidscomplex en het feit dat hij door de mensen om hem heen, op zijn moeder na, nooit als een van hen is geaccepteerd en iedereen meer om zijn grote broer gaf hielpen daar ook aan mee. Luke is heel slim en heeft alles heel snel en goed door, al zijn zijn oplossingen niet altijd even juist. Als hij wil kan Luke het kwaad zelve zij, meedogenloos, angstaanjagend en gevuld met haat. Meestal is hij stil en erg op zichzelf als hij mensen niet kent. Je hoort hem maar weinig, maar als hij iets zegt is het wel altijd waardevolle informatie of is hij heel erg bijdehand. Al is het altijd maar de vraag of hij liegt of de waarheid spreekt. Als Luke niet in een van zijn kwaadaardige buien is, is er altijd wel een lolletje met hem te beleven, hij zal zich in elk geval altijd prima vermaken.
    Uiterlijk: [komt]
    Bevoegdheid: Luke heeft een silveren tong, hij is heel goed met woorden. Met zijn woorden alleen kan hij zo mensen bespelen dat steden kunnen branden en regeringen kunnen vallen zonder dat hij een vinger uisteekt.
    Gebrek: Luke heeft niet eens altijd de meest kwade bedoelingen, maar ziet niet in hoeveel pijn zijn plannen anderen kunnen aandoen, vooral zijn familie. Iets wat hij koste wat het kost wil voorkomen.
    Ervaring: Luke heeft zich al zijn hele leven met zijn slimme praatjes overal en nergens onderuit kunnen kletsen en mensen dingen voor hem kunnen laten doen. Van niet hoeven af te wassen tot het uitstellen van proefwerken, maar tot voorkort alleen voor hele onschuldige dingen voor de lol ervan. Pas toen hij echt inzag wat de volle kracht van zijn woorden waren en het feit dat het enige wat hij ooit nog hoort over zijn broer gaat is hij begonnen met het aan zijn naam koppelen van grote, maar gruwelijke, daden.
    Voorkeur koppels: Luke is een lone wolf
    Extra: Het enige wat Luke echt wil is acceptatie voor wie hij echt is, al verbercht hij dit achter al zijn andere motieven.

    [Is hij zo een beetje goed?]


    Yeah. He is.
    Ik had een ideetje tussen jouw personage en Rose, maar ik weet niet of het een leuk idee is.


    Reality's overrated.

    Ik ben nog steeds een beetje in de war met de gebreken. Dus bedoel je dan eerder een slecht karakterpunt?
    & oh oké. Ik ga even dat gedoe over dat pak aanpassen. ^^


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Thanks
    zeg maar of gb maar


    Bowties were never Cooler

    Reign schreef:
    Ik ben nog steeds een beetje in de war met de gebreken. Dus bedoel je dan eerder een slecht karakterpunt?
    & oh oké. Ik ga even dat gedoe over dat pak aanpassen. ^^


    Nee. Ik bedoel een slecht punt in bijvoorbeeld: Totaal niet sterk zijn, of echt héél onnatuurlijk dom, natuurlijk totaal niet lenig zijn kan ook (Al is dat onmogelijk bij Alaska.) of helemaal geen snelheid. Dat nadeel van dat gebrek is natuurlijk ook een gebrek. Maar er moet ook nog minstens een punt volgens die zwakte.


    Reality's overrated.

    Fabella schreef:
    (...)

    Nee. Ik bedoel een slecht punt in bijvoorbeeld: Totaal niet sterk zijn, of echt héél onnatuurlijk dom, natuurlijk totaal niet lenig zijn kan ook (Al is dat onmogelijk bij Alaska.) of helemaal geen snelheid. Dat nadeel van dat gebrek is natuurlijk ook een gebrek. Maar er moet ook nog minstens een punt volgens die zwakte.

    Ah zo, sorry ik had het niet goed overlezen :')
    Ah, maar ik heb gezet in de beschrijving dat Alaska totaal niet sterk is. Dus dat telt dan? En anders voeg ik er ook aan toe dat ze last heeft van epilepsie.


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Reign schreef:
    (...)
    Ah zo, sorry ik had het niet goed overlezen :')
    Ah, maar ik heb gezet in de beschrijving dat Alaska totaal niet sterk is. Dus dat telt dan? En anders voeg ik er ook aan toe dat ze last heeft van epilepsie.


    Ja, dat telt. En dat met epilepsie is een goed idee.


    Reality's overrated.

    Kunnen bij Santana flashbacks naar het verleden kunnen? Ik heb daar wel een idee mee en denk dat sommige hier deze wel kennen in een andere vorm :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fabella schreef:
    (...)

    Ja, dat telt. En dat met epilepsie is een goed idee.


    Oké mooi zo, dan mag je die twee als gebreken zetten in de beginpost.
    Ugh en ik blijf echt niet tevreden met haar uiterlijk. Dat wordt een paar uur zoeken naar een faceclaim. x)


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Ik deed een test voor Alaska om te zien welke kleuren bij haar persoonlijkheid pasten en ik kwam zilver, goud en paars uit.
    Dus dat is eigenlijk een beetje hetzelfde pak als Harry. Maakt dat iets uit?


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    KiliOfDurin schreef:
    Rol: Vijand en broertje van een van de jongens
    Naam: Luke Benjamin [achternaam komt]
    Leeftijd: 17 [29-02-1996]
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Luke is van zichzelf een stille kwajongen met een gigantisch minderwaardigheidscomplex. Hij heeft zich altijd de mindere gevoeld thuis en ook heeft hij zich nooit een volledig lid van de maatschappij gevoelt. Hij is ook nog eens een gigantische manipulator, als het hem uitkomt, maar uit zichzelf geen slecht persoon. Hij is ook lief, zorgzaam en trouw, maar hij maakt vaak andere keuzes dan hij zou moeten. Zeker zijn minderwaardigheidscomplex en het feit dat hij door de mensen om hem heen, op zijn moeder na, nooit als een van hen is geaccepteerd en iedereen meer om zijn grote broer gaf hielpen daar ook aan mee. Luke is heel slim en heeft alles heel snel en goed door, al zijn zijn oplossingen niet altijd even juist. Als hij wil kan Luke het kwaad zelve zij, meedogenloos, angstaanjagend en gevuld met haat. Meestal is hij stil en erg op zichzelf als hij mensen niet kent. Je hoort hem maar weinig, maar als hij iets zegt is het wel altijd waardevolle informatie of is hij heel erg bijdehand. Al is het altijd maar de vraag of hij liegt of de waarheid spreekt. Als Luke niet in een van zijn kwaadaardige buien is, is er altijd wel een lolletje met hem te beleven, hij zal zich in elk geval altijd prima vermaken.
    Uiterlijk: [komt]
    Bevoegdheid: Luke heeft een silveren tong, hij is heel goed met woorden. Met zijn woorden alleen kan hij zo mensen bespelen dat steden kunnen branden en regeringen kunnen vallen zonder dat hij een vinger uisteekt.
    Gebrek: Luke heeft niet eens altijd de meest kwade bedoelingen, maar ziet niet in hoeveel pijn zijn plannen anderen kunnen aandoen, vooral zijn familie. Iets wat hij koste wat het kost wil voorkomen.
    Ervaring: Luke heeft zich al zijn hele leven met zijn slimme praatjes overal en nergens onderuit kunnen kletsen en mensen dingen voor hem kunnen laten doen. Van niet hoeven af te wassen tot het uitstellen van proefwerken, maar tot voorkort alleen voor hele onschuldige dingen voor de lol ervan. Pas toen hij echt inzag wat de volle kracht van zijn woorden waren en het feit dat het enige wat hij ooit nog hoort over zijn broer gaat is hij begonnen met het aan zijn naam koppelen van grote, maar gruwelijke, daden.
    Voorkeur koppels: Luke is een lone wolf
    Extra: Het enige wat Luke echt wil is acceptatie voor wie hij echt is, al verbercht hij dit achter al zijn andere motieven. Ook is Luke bisexueel met een voorkeur voor jongens. Luke is wel ooit het vriendje geweest van Rose, wat mede voor zijn problemen heeft gezorgd. Ze waren beiden er jong, een jaar of 13, toen ze wat kregen. In het begin was het allemaal leuk, maar toen sloeg het om. Luke probeerde toch wat dichter bij Rose te komen. Hij wilde wat meer dan praten over het weer en handjes vasthouden. Toch bleef ze hem maar wegduwen met de woorden dat ze er nog niet klaar voor was. Luke vond dit verschrikkelijk. Zijn hart werd langzaam aan steeds verder gebroken door zijn vriendinnetje, omdat het leek of ze hem helemaal niet wilde hebben. Op een dag deed hij het onvergefelijke: Hij ging vreemd. Zelf vond hij het ook verschrikkelijk, maar zoenen met een oudere jaars genaamt Dan had verschrikkelijk fijn gevoelt. Van hem had hij eindelijk de warmte gekregen die hij van Rose nooit had gehad en waarnaar hij zo hunkerde. Hij biechtte het aan haar op en zag haar hart breken, iets wat voor altijd in zijn geheigen gegrift zal staan als hij aan het meisje denkt. Ze maakte het uit en hij had een korte relatie met Dan. Toen ook die zijn hart brak was hij alleen. Zelfs zijn broer was er niet voor hem. Die had Rose getroost en vond het echt niet kunnen. In zijn gedachten kwam makkelijk en duidelijk de connectie dat zelfs zijn eigen vriendinnetje zijn broer beter had gemogen. Dit is een van de gebeurtenissen waardoor Luke erg teruggetrokken en bitter is geworden.

    [Is hij zo een beetje goed?]


    Bowties were never Cooler

    Ik snap niet wat ik moet invullen bij pak..

    Phyre schreef:
    Ik snap niet wat ik moet invullen bij pak..

    Iedereen heeft hetzelfde soort pak (zoals dat van de jongens). Je moet gewoon kleuren kiezen, I think.


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Phantasie schreef:
    Kunnen bij Santana flashbacks naar het verleden kunnen? Ik heb daar wel een idee mee en denk dat sommige hier deze wel kennen in een andere vorm :Y)


    Charmed?
    Mwah. Licht eraan wat je bedoeld? Want eigenlijk vind ik het een beetje naja, niet toepasselijk.


    Reality's overrated.

    Nope, waardoor haar claustrofobie is ontstaan ^^
    Maar ik ga eerst even eten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Phantasie schreef:
    Nope, waardoor haar claustrofobie is ontstaan ^^
    Maar ik ga eerst even eten.


    Ohh. Ik dacht dat je het over bevoegdheden had. Maar op de manier dat jij het bedoeld, natuurlijk.


    Reality's overrated.