• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Sommige boeken falen keihard. Meisje komt terecht in godenwereld en trouwt met Hades, waarna ze miljoenen jaren oude goden op hun plek zet en ze uitscheldt voor klootzakken. Dat slikken die goden blijkbaar allemaal voor zoete koek en ze krijgt alles op een presenteerblaadje, waarna ze de heldin wordt.


    Wat.
    Het is maar goed dat het e-book gratis was, anders had ik het verspilling van m'n geld gevonden.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 14:06 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Er komt nog een dag dat ik alle haarproducten verstop.


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    Sommige boeken falen keihard. Meisje komt terecht in godenwereld en trouwt met Hades, waarna ze miljoenen jaren oude goden op hun plek zet en ze uitscheldt voor klootzakken. Dat slikken die goden blijkbaar allemaal voor zoete koek en ze krijgt alles op een presenteerblaadje, waarna ze de heldin wordt.


    Wat.
    Het is maar goed dat het e-book gratis was, anders had ik het verspilling van m'n geld gevonden.


    Whuut.
    Welk boek is dat?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Olicity schreef:
    (...)

    Whuut.
    Welk boek is dat?

    Godinnentest en godinnenjacht van Aimée Carter.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat voor jou misschien onbelangrijk is, kan voor mij heel belangrijk zijn. Dat jij iets onzinnig vind, kan voor mij heel vervelend zijn. Maar goed, dat boeit jou natuurlijk geen ene ruk.

    EDIT: Nu heb ik nog meer last van mijn rug, great.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 14:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eigen schuld.
    Zoek ook maar iemand anders om met je mee te gaan vandaag, ik blijf lekker thuis.


    Your make-up is terrible

    Well....Excuse me..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dit is echt weer zo'n dag dat ik alles fout doe, hoe hard ik mijn best ook doe om het goed te doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het is irritant als jij eerst iets had en opeens iedereen dat gaat doen :3 Ik moet me er niet om druk maken om zoiets doms maar ik vind het gewoon weg irritant.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Het is hier koude oorlog. Geweldig.
    Ik háát de vriendin van m'n vader.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    waarom vallen alle jongens op meiden met een bloed mooi uiterlijk en een verschrikkelijk bitchy innerlijk? :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    waarom vallen alle jongens op meiden met een bloed mooi uiterlijk en een verschrikkelijk bitchy innerlijk? :3

    So they can be assholes and in the end it will be the girls fault.


    -

    Je stuurde 'Love ya" naar me! Love ya! I need a moment, okay. Ik weet dat je er niks mee bedoelde en dat je het gewoon stuurde omdat ik je ergens mee geholpen heb, dus het betekent niks meer dan een simpele 'dank je' ofzo, maar je hebt zonet mijn hele weekend goed gemaakt. You boy, you made my day. I can't thank you enough. I feel like a little kid on christmas day.


    Take me to wonderland

    You won't miss me when I'm gone


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Whoop! Tweede zomerstage is ook bijna een feit :3

    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 15:11 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.