• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik was van plan om vroeg naar bed te gaan, maar natuurlijk moet mijn iPhone het verpesten door niet meer aan te willen gaan, waardoor ik 'm helemaal opnieuw moet instellen. Great. En morgen lekker om 5:15 opstaan.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 1:56 ]


    The universal language of art.

    Riveras schreef:
    Ik was van plan om vroeg naar bed te gaan, maar natuurlijk moet mijn iPhone het verpesten door niet meer aan te willen gaan, waardoor ik 'm helemaal opnieuw moet instellen. Great. En morgen lekker om 5:15 opstaan.


    Dan moet je je telefoon niet zo belangrijk vinden en naar bed gaan.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Dan moet je je telefoon niet zo belangrijk vinden en naar bed gaan.


    Op dit moment ís mijn telefoon gewoon belangrijk, want ik heb 'm morgen nodig.


    The universal language of art.

    Buh, ik hou niet van mensen, mensen brengen gevoelens en verwachtingen met zich mee. Ik wil alleen zijn in mijn hoekje en niks voelen, niets verwachten van anderen.


    Your make-up is terrible

    Zo verschrikkelijk moe +.+ Als ik thuis kom van werk ga ik eerst weer slapen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Doe eens niet zo, uugh


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Je knuffel was zo schattig! :3


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik heb trek en geen geld voor chips. Damnit.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Om een of andere reden is mijn haar ontploft, nou ja ik heb het maar in een staart gepropt zodat het er nog engisgzins fatsoenlijk uitziek


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bedankt dat je mijn dag nu al weer verpest hebt. Ik zal je nog eens iets zeggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb hier geen zin meer in. Niet weer. Fuck it. I'm done.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 12:41 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Nou tot zover mijn anti-sociale dag.


    Your make-up is terrible

    Zo vreemd om je eigen schilderij in de etalage van een winkel te staan.


    :)

    Bluh, I need to do stupid things and I'm already scared of Friday.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lekker volwassen ben je, mij telkens de schuld geven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.