• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik snap niet waar jij je mee bemoeit en waarom jij het laatste woord wil hebben.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blijkbaar mag ik mijn mening weer eens niet zeggen. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Blijkbaar mag ik mijn mening weer eens niet zeggen. (cat)
    van mij mag jij gewoon je mening geven maar dan moet je, je mening als je die onderbouwd ook juist onderbouwen ;)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Barnabas schreef:
    Blijkbaar mag ik mijn mening weer eens niet zeggen. (cat)


    Dat blijkt inderdaad weer eens niet toegestaan op Q


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Guinness schreef:
    (...)van mij mag jij gewoon je mening geven maar dan moet je, je mening als je die onderbouwd ook juist onderbouwen ;)

    O, dat is geen probleem hoor. Ik kan je nog wel duizend redenen geven om mijn mening te onderbouwen, maar dat is zonde van mijn tijd en energie. Fijne treinreis! (;


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Crap, nu houden ze het niet meer vol. Wel FY verkoper met je zogenaamd gemeende "dit is het beste en moet je absoluut kopen" speech.


    -

    Barnabas schreef:
    (...)
    O, dat is geen probleem hoor. Ik kan je nog wel duizend redenen geven om mijn mening te onderbouwen, maar dat is zonde van mijn tijd en energie. Fijne treinreis! (;
    weet je wat jij zou moeten proberen, dat gele ding terug koppen...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)weet je wat jij zou moeten proberen, dat gele ding terug koppen...


    Dat is een hele lage en hele kinderachtige opmerking.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Verveeldheid is op Q altijd snel verholpen. :Y) Dank jullie allemaal voor het vermaak.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Eminemmmmm. I say fuck it.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn favoriete piraten.



    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 0:17 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Mijn favoriete piraten.





    Yes. Yes, yes. (pirate)


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Yes. Yes, yes. (pirate)

    Yo ho, yo ho, a pirate's life for you! And me, of course.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik kan niet wachten op de dubbel-date in ons verhaal. eindelijk hapines voor ze


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Oh, lol. Funny shit.


    † Love? I want to sleep.