• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    pfft het is wel een kunst om altijd op elk iets wat ik schrijf commentaar te hebben, flikker toch een eind op ik leef mijn leven zoals IK dat wil. Ik ben jong en heb een rot jeugd gehad, ik doe de gekste dingen nu ik jong volwassen ben. Later op mijn sterfbed heb ik het gevoel echt geleefd te hebben, en jij?
    Trouwens op het internet is het wel heel makkelijk om zo te doen, maar het zou me niets verbazen als jij nog veel erger ben =)

    Goed net lekker op de bank gegierd met een van mijn beste vriendinnen! lekker een biertje gedronken om het weekend in te leiden. Nu in de trein naar vlaardingen om met mn vent op de bank te hangen ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Welja, want hier zeggen is veel stoerder.


    Your make-up is terrible

    Okay, het is best wel falend als een volwassen man een rennend klein meisje niet kan inhalen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oh, lol, ik zie net dat ze binnenkort LotR marathons houden in enkele bioscopen. Van 12 tot 1 's nachts. Twaalf uur lang LotR :9~


    Stenenlikker

    I'm soooooo hungry.. :Y)


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Vandaag was veruit de meest vermoeiende dag zeg o.O Zoveel doen op school en dan ook nog 4 uur oppassen op twee van die drukke kindjes.

    Ik vraag me af of je ook zo irl bent. Lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Moet die van die Black Veil Brides kaartjes af zien te komen ;-;


    i put the fun in funeral

    Jezus Christus, ik vraag me af wat ik jou ooit misdaan zou moeten hebben dat je altijd zo doet.
    Kan je niet gewoon een keer normaal doen? Het is nergens voor nodig op om dingen wat ik post/zeg altijd maar rot te reageren.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 23:24 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    GOOOOOD CATCHING FIRE WAS ECHT ABSURD GOED AFAHDJSJAKSLLS
    Sorry voor Caps. Maar hij was echt heel erg goed D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    You only live once als levensvisie gebruiken? No,just no. Dat is om problemen vragen. Ga nou geen rare dingen doen omdat je maar één keer leeft. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zijn er serieus Kampen aan het ontstaan O.o


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wauw, je moet ook áltijd het laatste woord hebben.


    Your make-up is terrible

    Leer eens lezen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oordopjes, please hou het vol tot 25 December. Ik zal je dan altijd dankbaar zijn _O_


    -