• Een groep van tien jongeren hebben allemaal hun eigen redenen om op survivalvakantie in de Belgische Ardennen te gaan. Ze gaan niet allemaal vrijwillig en ook niet iedereen heeft er even veel zin in, maar het wordt een vakantie om nooit te vergeten. Er zullen vriendschappen ontstaan, maar ook relaties en ruzies. Zal de groep aan het einde van de vakantie nooit meer zonder elkaar kunnen, of kunnen ze niet wachten hun eigen paden weer te betreden en van elkaar af te zijn? Dat is aan jullie.

    De groep bestaat als vanzelfsprekend uit vijf meiden en vijf jongens, er zijn ook twee leiders. Als iemand zich aanbiedt om één van de leiders te spelen mag dat, houdt er dan wel rekening mee dat de leiders één van de ouderen moeten zijn en niet bijvoorbeeld maar achttien jaar kunnen zijn. De leiders zijn een jongen en een meisje.
    Ze zullen op een veldje kamperen, hier heeft iedereen zijn eigen tentje.

    Het is wel belangrijk dat de regels goed doorgelezen en aangehouden worden!

    De regels:
    - Graag minimaal vier regels per bericht. Één keer iets minder is niet erg, iedereen heeft ten slotte wel eens weinig inspiratie, maar laat het niet te vaak voorkomen!
    - 16+ is toegestaan
    - Een beetje realistisch spelen, je kan niet op de eerste dag al verliefd worden op een ander
    - Ik wil niet dat we een maand lang blijven haken op dag één, want dan kan het RPG moeilijk verder, dus doen we over één dagdeel dus één dag. De eerste dag is het dus bijvoorbeeld ochtend en de tweede dag middag enzovoort
    - Graag melden als je meer dan één dag niet aanwezig kan zijn en in dat geval ook je personage niet midden in een gesprek achter laten. Zorg dan dat iedereen gewoon door kan spelen terwijl jij weg bent en dat er niet iemand op je hoeft te wachten. Als je drie dagen zonder iets te melden weg bent, word je zonder pardon uit het RPG gezet
    - Wees wel een beetje origineel met je personage
    - Alleen als je enthousiast mee gaat spelen mag je mee doen, ik zou het zonde vinden als dit topic al na drie dagen dood is, vandaar ook een aantal van deze regels.


    Invullijstje:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd (17 t/m 25):
    Geaardheid:
    Innerlijke eigenschappen:
    Uiterlijke kenmerken:
    Reden voor survivalvakantie:
    Extra:
    Foto’s:


    De omgeving:

    - Het meer wat vlakbij hun kampeerplek ligt
    - Hun kampeerplek
    - De tenten
    - Het dorpje waar ze vlakbij zitten en zo nu en dan heen gaan om boodschappen te halen


    De groep:

    De leiders:
    - Samantha Elizabeth Gracé - Bootin
    - Daniel Jensen Smith - Mamo

    De meiden:
    - Adrianna Hiddlestone - Mamo
    - Calana Isabella Wood - xMeCrazyMofo
    - Raquelle Jori Thompson - HaIcyon
    - Brooklyn Olivia Wyuné - Sivan
    - Josephine Jane Brough - Caprino

    De jongens:
    - Jayden Frost - Owlsome
    - Finley Moore - Bootin
    - Niavandro Guiseppe Cicotelli - NeverIand
    - Johnathan Matthew Maikelson - Mono
    - Timothy Morrison Livinstone - Jones - Inermis

    Topics:
    Speeltopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 19:46 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Als er een meisje vrij komt, mag ik haar dan?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Liked schreef:
    Als er een meisje vrij komt, mag ik haar dan?


    Er is al iemand voor jou die dat ook al wou, maar als er daarna nog één vrij komt mag jij wel. Voor jou geldt ook dat je ook een leidster mag als je dat wilt.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Volledige naam: Calana Isabella Wood
    Roepnaam: Cali
    Leeftijd (17 t/m 25): 19, 8 november 1994
    Geaardheid: Hetero
    Innerlijke eigenschappen: Cali is een leuk meisje, met haar eigen stijl. Ze is erg spontaan en lief naar anderen toe. School is een pluspunt voor haar, want ze is ondanks dat ze af en toe wat gek is, heel slim. Ook kan ze erg goed liegen, waar ze soms gebruik van maakt.
    Ze houdt erg van zingen en heeft op de basis- en middelbare school veel zangevenementen gehouden, want ze is ook een geboren leider en organisator. Toch is Noah ook heel prikkelbaar. Ze kan wel tegen kritiek, maar als je maar één verkeerd woord hebt gezegd, hoeft ze je niet meer te zien. Hier kan ze ook heel lang over doorgaan.
    Verder is Noah een erg positief persoon. Ze ziet overal het leuke ervan in, wat soms kan irriteren als het gaat om ernstige zaken. Ook heeft Noah een aanstekelijke lach die ze de hele dag laat horen.
    Uiterlijke kenmerken: Cali heeft zacht, bruin haar. Wanneer ze net uit bed komt is het erg klitterig en voelt het net als stro. Haar ogen zijn diepbruin en hebben een vrolijke twinkeling in haar ogen. Haar huis is getint, wat mede komt door haar Australische afkomst. Haar kledingstijl bestaat uit vrolijke, felle kleuren. Eigenlijk had Cali in de jaren '50 moeten zijn geboren, aangezien ze dol is op petticoats. Maar hemdjes en korte broeken vindt ze ook best.
    Reden voor survivalvakantie: Ze was erg nieuwsgierig hoe het zou zijn en haar ouders wilde haar even weghebben, omdat ze volgens haar ouders "wat te aanwezig is".
    Extra: Cali is claustrofobisch en wilt al heel lang een tattoo, maar is bang voor de pijn.
    Foto’s:



    Ariana Grande


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Volledige naam: Josephine Jane Brough
    Roepnaam: Jo
    Leeftijd (17 t/m 25): 21, 15 november 1992
    Geaardheid: Hetero
    Innerlijke eigenschappen: Jo is erg stoer en zelfverzekerd. Ze is ook best sportief, ze doet aan voetbal, basketbal en atletiek. Jongens zijn vaak wat bang voor haar omdat ze agressief kan reageren. Ze houd totaal niet van tutterige meisjes en klef gedoe. Jo wordt vaak door anderen verkeerd begrepen en heeft daardoor weinig vrienden gehad. Maar als ze iemand vertrouwd kan ze daar uren lang mee praten.
    Uiterlijke kenmerken: Lang blond krullend, soms steil haar. Lange donkere wimpers en blauwe ogen. Ze is best lang en ze heeft een sportieve bouw.
    Reden voor survivalvakantie: Ze wilde wel eens wat nieuws proberen en ze houd enorm van spanning en avontuur.
    Extra: Jo is gek op allerlei dieren, zowel op insecten als grote gevaarlijke dieren.
    Foto’s:





    Jennette McCurdy

    [ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 15:37 ]


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Volledige naam:
    Brooklyn Olivia Wyuné
    Roepnaam:
    Brooklyn/Brooke
    Leeftijd:
    19 21-07-1994
    Geaardheid:
    Heteroseksueel
    Innerlijke eigenschappen:
    Brooklyn is erg in zichzelf getrokken. Ze lijkt voor vreemden iemand die uit ijs en steen gebeiteld is door haar serieuze blik en ijzig staande ogen. Ze heeft alleen die houding omdat ze erg beschermend is over alles. Zo wil ze zich nauwelijks blootgeven aan vreemden en ze kan er totaal niet tegen als mensen haar vrienden pijn doen of ze ziet hun lijden. Ze kan hierdoor hebzuchtig over komen en door deze reden zijn een groot aantal vrienden verdwenen. Brooklyn heeft een grote wil als je haar beter leert kennen. Zo is ze ambitieus en heeft ze alles over om haar dromen te volgen. Ondanks dat ze niet doorheeft wat ze achterlaat als ze haar doel wil bereiken. Als ze daar achterkomt is alles wat in haar omgaat woede,pijn en verdriet. Met haar perfectionistische eigenschap valt het niet mee en denkt ze na wat ze fout heb gedaan en wil die fout de volgende keer voorkomen maar doordat ze eigenlijk blind wordt door haal doel vergeet ze de regels die ze voor zichzelf heeft neergezet.
    Uiterlijke kenmerken:
    Brooklyn is 1.70 lang en heeft en ovaal vormig gezicht waarbij ze een duidelijke kaaklijn heeft.. Haar huid zijn door de jaren heen getint geraakt door de Australische zon. Ze heeft lange benen en een korte korte romp met een normale voorgevel. Brooklyn heeft groen/grijze ogen waarbij de kleur donkerder word hoe dichter bij de iris. In haar ogen zwemmen een paar kleine bruine spikkeltjes die als het donker wordt een klein beetje groter worden. Brooklyn heeft lang ombré gekleurd haar. Het blonde gedeelten begint net onder haar kin waardoor als ze een staart in heeft een hele blonde staart heeft. Ook heeft Brooklyn een tattoo, het kompas heeft ze laten zetten toen ze 17 was voor haar passie van reizen en door bepaalde redenen. Haar stijl is een mix van sporty en rock. Brooklyn heeft vrijwel nooit make-up op en vind het onnodig. Meestal heeft ze haar bruine haar in een knot of in een staart. Anders draagt ze vrijwel altijd een beanie.


    Lilly Collins


    Reden voor survivalvakantie:
    Haar kleine zusje kwam op het idee en haar ouders stemde daar mee in.
    Extra:
    Brooklyn is Half Australisch en kwart Canadees en Spaans.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    x

    [ bericht aangepast op 2 maart 2015 - 22:08 ]


    Bootin en ik maken de leiders nog aan en ik wil er eigenlijk nog wel twee jongens bij voordat we beginnen.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mag ik een jongen reserveren? Ik ga proberen om hem morgen te maken, maar ik weet niet of me dat lukt.
    Ik ben namelijk van half 9 's ochtends tot 10 uur 's avonds weg...


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Maar natuurlijk!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Een jongen voor mij graag :Y), tenzij er een meisje nodig is ;p


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vincere schreef:
    Een jongen voor mij graag :Y), tenzij er een meisje nodig is ;p


    We hebben juist jongens nodig, dat is mooi!

    We zitten nu dus vol, dus ik wacht even tot alle reserveringen ingeleverd zijn en dan open ik het speeltopic. Dit zal sowieso pas morgenavond worden, aangezien ik eerder geen tijd heb.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    (...)

    We hebben juist jongens nodig, dat is mooi!

    We zitten nu dus vol, dus ik wacht even tot alle reserveringen ingeleverd zijn en dan open ik het speeltopic. Dit zal sowieso pas morgenavond worden, aangezien ik eerder geen tijd heb.

    (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Mamo schreef:
    (...)

    We hebben juist jongens nodig, dat is mooi!

    We zitten nu dus vol, dus ik wacht even tot alle reserveringen ingeleverd zijn en dan open ik het speeltopic. Dit zal sowieso pas morgenavond worden, aangezien ik eerder geen tijd heb.


    Yay! :Y)

    Maar morgen ben ik vanaf de middag tot laat in de avond weg, dus ik zal waarschijnlijk zondag het topic pas zien.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Volledige naam:
    Raquelle Jori Thompson
    Roepnaam:
    Raquelle
    Leeftijd (17 t/m 25):
    19
    Geaardheid:
    Heterosexueel
    Innerlijke eigenschappen:
    Raquelle is een meisje dat altijd vrolijk is. Raquelle is niet boos te krijgen, althans, dat zegt iedereen. Raquelle wordt echt wel is boos, ze is alleen heel moeilijk boos te krijgen. Daarentegen, als het je eenmaal gelukt is om haar boos te krijgen, zal ze ook wel een tijdje boos op je blijven. Dat is het nadeel van dat ze heel moeilijk boos te krijgen is. Ze is wel heel snel geïrriteerd te krijgen. Verder is Raquelle er altijd voor haar vrienden. Ze helpt liever haar vrienden, dan dat ze zelf geholpen wilt worden. Raquelle is iemand die alleen doet wat ze zelf wilt, ze is ook heel eigenwijs en volgt echt niet snel de bevelen van iemand anders op. Raquelle is een sluw meisje, ze komt vaak ergens onderuit en ze wordt bijna nooit betrapt als ze iets stiekem gaat doen. Dat is heel handig voor haar, want ze is iemand die laks heeft aan de regels soms. Verder is Raquelle niet echt een flirter, ze flirt wel is met jongens, jongens die ze echt leuk vindt, maar als ze bijvoorbeeld naar een discotheek gaan met haar vrienden, dan is zij van de weinige die niet van jongen naar jongen of van meisje naar meisje gaat om met hem of haar te flirten. Racquelle is iemand die heel snel bloost, je hoeft maar een complimentje te geven over dat ze iets goed deed en haar wangen worden al bloost.
    Reden voor survivalvakantie:
    Raquelle wilde wel is wat uitdaging in haar leven en aagezien ze toch wel van avontuur etc houdt, leek dit haar de perfecte vakantie.
    Extra:
    Komt
    Foto:

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 20:05 ]


    That is a perfect copy of reality.

    WhiteFire schreef:
    (...)

    Yay! :Y)

    Maar morgen ben ik vanaf de middag tot laat in de avond weg, dus ik zal waarschijnlijk zondag het topic pas zien.


    Ik open hem dan - als alle reserveringen ingeschreven zijn - ook pas zaterdagavond, maar het ligt er ook maar net in wanneer alle personages nog worden ingeleverd. Het kan bij wijze van spreken dus ook maandag pas geopend worden. :)


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."