• Een groep van tien jongeren hebben allemaal hun eigen redenen om op survivalvakantie in de Belgische Ardennen te gaan. Ze gaan niet allemaal vrijwillig en ook niet iedereen heeft er even veel zin in, maar het wordt een vakantie om nooit te vergeten. Er zullen vriendschappen ontstaan, maar ook relaties en ruzies. Zal de groep aan het einde van de vakantie nooit meer zonder elkaar kunnen, of kunnen ze niet wachten hun eigen paden weer te betreden en van elkaar af te zijn? Dat is aan jullie.

    De groep bestaat als vanzelfsprekend uit vijf meiden en vijf jongens, er zijn ook twee leiders. Als iemand zich aanbiedt om één van de leiders te spelen mag dat, houdt er dan wel rekening mee dat de leiders één van de ouderen moeten zijn en niet bijvoorbeeld maar achttien jaar kunnen zijn. De leiders zijn een jongen en een meisje.
    Ze zullen op een veldje kamperen, hier heeft iedereen zijn eigen tentje.

    Het is wel belangrijk dat de regels goed doorgelezen en aangehouden worden!

    De regels:
    - Graag minimaal vier regels per bericht. Één keer iets minder is niet erg, iedereen heeft ten slotte wel eens weinig inspiratie, maar laat het niet te vaak voorkomen!
    - 16+ is toegestaan
    - Een beetje realistisch spelen, je kan niet op de eerste dag al verliefd worden op een ander
    - Ik wil niet dat we een maand lang blijven haken op dag één, want dan kan het RPG moeilijk verder, dus doen we over één dagdeel dus één dag. De eerste dag is het dus bijvoorbeeld ochtend en de tweede dag middag enzovoort
    - Graag melden als je meer dan één dag niet aanwezig kan zijn en in dat geval ook je personage niet midden in een gesprek achter laten. Zorg dan dat iedereen gewoon door kan spelen terwijl jij weg bent en dat er niet iemand op je hoeft te wachten. Als je drie dagen zonder iets te melden weg bent, word je zonder pardon uit het RPG gezet
    - Wees wel een beetje origineel met je personage
    - Alleen als je enthousiast mee gaat spelen mag je mee doen, ik zou het zonde vinden als dit topic al na drie dagen dood is, vandaar ook een aantal van deze regels.


    Invullijstje:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd (17 t/m 25):
    Geaardheid:
    Innerlijke eigenschappen:
    Uiterlijke kenmerken:
    Reden voor survivalvakantie:
    Extra:
    Foto’s:


    De omgeving:

    - Het meer wat vlakbij hun kampeerplek ligt
    - Hun kampeerplek
    - De tenten
    - Het dorpje waar ze vlakbij zitten en zo nu en dan heen gaan om boodschappen te halen


    De groep:

    De leiders:
    - Samantha Elizabeth Gracé - Bootin
    - Daniel Jensen Smith - Mamo

    De meiden:
    - Adrianna Hiddlestone - Mamo
    - Calana Isabella Wood - xMeCrazyMofo
    - Raquelle Jori Thompson - HaIcyon
    - Brooklyn Olivia Wyuné - Sivan
    - Josephine Jane Brough - Caprino

    De jongens:
    - Jayden Frost - Owlsome
    - Finley Moore - Bootin
    - Niavandro Guiseppe Cicotelli - NeverIand
    - Johnathan Matthew Maikelson - Mono
    - Timothy Morrison Livinstone - Jones - Inermis

    Topics:
    Speeltopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 19:46 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    (...)

    Oh oké, is goed hoor! Als niemand wilt kunnen we misschien eventueel ook wel met één jongen minder beginnen denk ik.


    Sounds good :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik zou anders nog wel een jongen willen? Dan vul ik hem vanavond nog in.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Inermis schreef:
    Ik zou anders nog wel een jongen willen? Dan vul ik hem vanavond nog in.


    Ah dat zou heel erg fijn zijn!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    (...)

    Ah dat zou heel erg fijn zijn!


    Okay^^ Dan zal ik vast beginnen met mijn personage


    We've lived in the shadows for far too long.

    BEGINNEN WE DAN VANAVOND?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Als alle personages zijn in geleverd wel


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Volledige naam: Timothy Morrison Livinstone - Jones
    Roepnaam: Tim, al noemen zijn ouders hem Morrison.
    Leeftijd (17 t/m 25): 22, geboren op 27 maart.
    Geaardheid: Biseksueel
    Innerlijke eigenschappen:
    Tim is over het algemeen een sarcastische, lacherige jongen. Hij is avontuurlijk ingesteld en deinst nergens voor terug, behalve te lang moeten wachten. Hij is namelijk ongelofelijk ongeduldig. Hij is niet snel bang, waardoor hij alles wel een keer wil proberen en een uitdaging niet uit de weg gaat. Dit kan hem soms echter wel in de problemen brengen, aangezien hij overmoedig, impulsief en roekeloos kan zijn. Hij heeft vrij veel zelfvertrouwen, behalve over zijn uiterlijk. Hij is erg rustig en kan uren stil blijven zitten zonder verveeld te raken, zolang hij maar niet op iets hoeft te wachten. Hij heeft altijd een eigen mening, maar geeft deze niet altijd afhankelijk van de situatie. Hij staat altijd open voor nieuwe ideeën en suggesties, aangezien hij liever zelf niet met ideeën komt. Echter als hij het niet eens is met een idee zal hij zich er tegen verzetten. Vaak is hij dan te koppig om het te laten gaan voordat dingen uit de hand lopen. Hij kan erg lang boos over dingen en op andere mensen blijven. Dit vooral omdat hij niet echt boos blijft, hij vergeet die persoon gewoon. Dit heeft hij zichzelf min of meer aangeleerd. Hij heeft een hekel aan zelfmedelijden en verteld zijn problemen ook niet graag aan andere. Tim is niet bijzonder sociaal, maar kan met iedereen wel gewoon praten en omgaan. Het boeit hem niet zo zeer als iemand hem niet mag, aangezien iedereen van hem zijn eigen mening over wat dan ook mag hebben. Hij kan er alleen niet tegen als mensen het achter zijn rug om over hem hebben, of het nou positief of negatief is. Timothy is erg wispelturig, ook al zonder dat hij zich aan past aan verschillende situatie. Toch als hij eenmaal iets zeker weet is het moeilijk om zijn gedachte nog te veranderen. Hij begint regelmatig aan iets nieuws, omdat het hem interessant lijkt. Helaas houdt hij dingen niet heel lang vol, omdat hij snel verveeld raakt. Zijn grootste hobby’s zijn fotografie, freerunnen, rugby en basketbal, wat veel mensen een rare combie vinden. Het zijn echter wel de enige drie dingen die hij langer dan een half jaar heeft volgehouden. Hij heeft zijn emoties vrij goed onder controle en is vrij stabiel. Hij is te vertrouwen, maar ook heel wantrouwig. Hij gaat vrij voorzichtig met andere mensen om, en probeert iedereen altijd zo vrolijk mogelijk te houden. Hij zal mensen altijd helpen en aanmoedigen om hun dromen te bereiken en te krijgen wat ze willen. Hij handelt vaak intuïtief en gaat liever op zijn eigen richtingsgevoel of dan op een kaart. Maar doordat hij erg wispelturig is, laat hij zijn eigen gevoel nog wel is varen als het er echt toe doet, gewoon om wat meer zekerheid te hebben voor andere Tim kan soms een beetje ontactvol en kil overkomen, doordat hij erg recht door zee is en dingen vaak niet erg tactisch brengt. Toch denkt hij zelf dat het beter is om gewoon de waarheid te zeggen dan er omheen te draaien.
    Uiterlijke kenmerken:
    Tim heeft blauwe ogen, die mee veranderen met zijn stemming. Als hij verdrietig is zijn ze vaak wat grijzer en als hij vrolijk is lijken ze net groen. Maar als hij boos is worden ze eerder felblauw. Zijn haar is half lang en is officieel pikzwart. Alleen Tim vindt het leuk om het soms een lichtere kleur bruin te verven. Hij zal het echter nooit echt kort knippen. Hij is 1,87 lang. Hij heeft klink wat kracht in zijn armen en benen en flink wat spieren, maar hij ziet er niet bepaald getraind uit. Zijn kledingstijl is vrij breed, maar hij kleed zich meestal toch wel casual en vindt alles wel goed zolang het maar lekker zit. Hij heeft twee littekens. Een op zijn onderbeen en een op zijn schouderblad.
    Reden voor survivalvakantie: Tim wilde eigenlijk wel heel graag weg uit zijn dagelijkse leven, vooral omdat hij tussen zijn ouders in staat. Het leek hem fijn om eindelijk even weg te zijn en een survival is altijd leuk naar zijn mening. Zijn vader had hem op het idee gebracht en zijn moeder vond het wel goed, al was het haar alleen te doen om het feit dat ze wilde dat Tim zou inzien dat hij niet zonder zijn ouders kan.
    Extra: Tim's ouders zijn geschieden, al sinds hij twaalf was, hierdoor heeft Tim altijd als het ware twee levens geleid. Eén waarin hij wel mag roken en aan basketbal doet. En een leven waar hij helemaal niks mag behalve studeren.
    Foto’s:



    Klik, Klik, En met geverfd haar., En klik


    Ik heb de andere rollen nog niet kunnen doorlezen, dus als hij aangepast moet worden kan dat.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 23:16 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik vind hem helemaal goed hoor! Ik moet zo naar mijn werk, maar als ik terug ben (dit zal om een uur of tien zijn) open ik het speeltopic!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Awh, hij is zo schattig :'3


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Sorry, het is me gisteravond niet meer gelukt om het speeltopic te openen! Ik zal hem nu openen! We beginnen gewoon bij de aankomst, dat is in het dorpje vlakbij de kampeerplek.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Here it is!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ik vraag me af of ze in het dorp een verzamelplek hebben of dat ze in het dorp komen en dat ze zelf vanaf daar naar de kampeerplek aankomen en daar verzamelen.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Sorry, ik lees het nu pas. Maar ze hebben dus een verzamelplek in het dorp en vanaf daar gaan ze samen naar de kampeerplek, als dat nog niet duidelijk was :')


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ik heb het praattopic ook aangemaakt!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."