• Een groep van tien jongeren hebben allemaal hun eigen redenen om op survivalvakantie in de Belgische Ardennen te gaan. Ze gaan niet allemaal vrijwillig en ook niet iedereen heeft er even veel zin in, maar het wordt een vakantie om nooit te vergeten. Er zullen vriendschappen ontstaan, maar ook relaties en ruzies. Zal de groep aan het einde van de vakantie nooit meer zonder elkaar kunnen, of kunnen ze niet wachten hun eigen paden weer te betreden en van elkaar af te zijn? Dat is aan jullie.

    De groep bestaat als vanzelfsprekend uit vijf meiden en vijf jongens, er zijn ook twee leiders. Als iemand zich aanbiedt om één van de leiders te spelen mag dat, houdt er dan wel rekening mee dat de leiders één van de ouderen moeten zijn en niet bijvoorbeeld maar achttien jaar kunnen zijn. De leiders zijn een jongen en een meisje.
    Ze zullen op een veldje kamperen, hier heeft iedereen zijn eigen tentje.

    Het is wel belangrijk dat de regels goed doorgelezen en aangehouden worden!

    De regels:
    - Graag minimaal vier regels per bericht. Één keer iets minder is niet erg, iedereen heeft ten slotte wel eens weinig inspiratie, maar laat het niet te vaak voorkomen!
    - 16+ is toegestaan
    - Een beetje realistisch spelen, je kan niet op de eerste dag al verliefd worden op een ander
    - Ik wil niet dat we een maand lang blijven haken op dag één, want dan kan het RPG moeilijk verder, dus doen we over één dagdeel dus één dag. De eerste dag is het dus bijvoorbeeld ochtend en de tweede dag middag enzovoort
    - Graag melden als je meer dan één dag niet aanwezig kan zijn en in dat geval ook je personage niet midden in een gesprek achter laten. Zorg dan dat iedereen gewoon door kan spelen terwijl jij weg bent en dat er niet iemand op je hoeft te wachten. Als je drie dagen zonder iets te melden weg bent, word je zonder pardon uit het RPG gezet
    - Wees wel een beetje origineel met je personage
    - Alleen als je enthousiast mee gaat spelen mag je mee doen, ik zou het zonde vinden als dit topic al na drie dagen dood is, vandaar ook een aantal van deze regels.


    Invullijstje:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd (17 t/m 25):
    Geaardheid:
    Innerlijke eigenschappen:
    Uiterlijke kenmerken:
    Reden voor survivalvakantie:
    Extra:
    Foto’s:


    De omgeving:

    - Het meer wat vlakbij hun kampeerplek ligt
    - Hun kampeerplek
    - De tenten
    - Het dorpje waar ze vlakbij zitten en zo nu en dan heen gaan om boodschappen te halen


    De groep:

    De leiders:
    - Samantha Elizabeth Gracé - Bootin
    - Daniel Jensen Smith - Mamo

    De meiden:
    - Adrianna Hiddlestone - Mamo
    - Calana Isabella Wood - xMeCrazyMofo
    - Raquelle Jori Thompson - HaIcyon
    - Brooklyn Olivia Wyuné - Sivan
    - Josephine Jane Brough - Caprino

    De jongens:
    - Jayden Frost - Owlsome
    - Finley Moore - Bootin
    - Niavandro Guiseppe Cicotelli - NeverIand
    - Johnathan Matthew Maikelson - Mono
    - Timothy Morrison Livinstone - Jones - Inermis

    Topics:
    Speeltopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 19:46 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Volledige naam:
    Johnathan Matthew Maikelson.
    Roepnaam:
    John.
    Leeftijd (17 t/m 25):
    John is net verjaard, hij is net negentien jaar geworden.
    Geaardheid:
    Heteroseksueel.
    Innerlijke eigenschappen:
    John is een jongen die niet veel over zichzelf los laat. Als dingen hem te persoonlijk worden haakt hij af. Wel is hij een echt mensen mens. Hij houdt er van om omringd te zijn met mensen. Hij is graag op plekken met veel mensen. John is niet een persoon die van stilzitten houdt. Het liefst is hij van 's middags tot 's avonds laat bezig. John is ook niet bepaald een ochtend mens. Je kan hem voor niks 's nachts of 's ochtends vroeg wakker maken. Je hebt dan een grote kans dat je iets naar je hoofd gesmeten krijgt. John is ook een echte gangmaker. Als er een rare stilte valt weet hij altijd wel wat te verzinnen om het gezellig te maken. John kan goed voor zichzelf zorgen hoewel hij wel een echt mama's jongetje is. In de liefde is John een echte gentleman. Hij zal de vrouw nooit minder vinden dan de man. Hij is nog niet heel goed in het vinden van een echte relaties, maar heeft er al wel een paar gehad. John is heel beschermend en zal niemand zijn meisje of zijn vrienden pijn laten doen.
    Uiterlijke kenmerken:
    John is één meter en achtenzeventig centimeter. John, is niet de aller grootste, maar is wel breed gebouwd. Hij heeft spieren die je door zijn kleding kan zien, maar hij is niet te gespierd.
    John heeft vrolijke ogen die altijd twinkelen.
    Reden voor survivalvakantie:
    De broer van John stelde het voor en daar stemde John maar al te graag mee in anders moest hij met samen met zijn moeder en haar nieuwe vriend op een saaie "gezinsvakantie". Een paar dagen voor de survival vakantie haakte Luke, zijn broer, af. Hij gaat nu naar vriendin die in het dorpje waar ze boodschappen moeten doen.
    Extra:
    John zijn vader is drie jaar geleden overleden, door een dronken man die zijn vader niet zag hardlopen en hem zo de dood in reed. John is hier nog steeds niet over heen en de band die hij ooit met zijn moeder had lijkt verdwenen. Op de een of andere manier kan hij zijn moeder het niet vergeven dat ze nu al weer met een andere man is. John denkt nog elke dag aan zijn vader. De dood van zijn vader heeft er wel voor gezorgd dat hij van elke dag die hij nog mag leven geniet.
    John is Engels, daarom is het voor hem niet meer dan normaal om Engels te praten. Hij is hier dus ook heel goed in. Als hij Engels praat haar je zijn Britse accent heel goed er door heen. John en zijn broer hebben vroeger in Engeland op school gezeten. Hier leerden ze allebei piano en gitaar spelen. Alhoewel je bij John zou verwachten dat hij meer gitaar zou spelen dan piano, is dit niet zo. John houd er van om piano te spelen. Het laat hem de wereld om hem vergeten. Omdat John het geweldig vind om piano spelen was hij er redelijk goed in. In Engeland kreeg hij onderwijs op een school aangeboden voor kinderen met een muzikaal talent. John heeft tot drie jaar geleden op deze school gezeten. Hier leerde hij beter piano spelen en nam hij als extra les gitaar spelen. Ook had John een zuivere stem die bij sommige liedjes de haren op je armen overeind doet staan. John heeft op de crematie van zijn vader gezongen. Nadat zijn vader overleden was overleden zijn ze naar Nederland verhuisd en heeft John nooit meer een piano of gitaar aangeraakt en ook nooit meer gezongen.
    Foto’s:



    Word nog uitgebreid, maar dit is het voor nu even.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 21:17 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Volledige naam: Samantha Elizabeth Gracé.
    Roepnaam: Sam.
    Leeftijd (17 t/m 25): 20, 19-4-1993.
    Geaardheid: Hetero.
    Innerlijke eigenschappen: Samantha is een vrolijk meisje, met een goede sterkte mentaliteit. Ze heeft totaal geen last van onzekerheden en staat voor veel open. Ze is wel erg recht door zee en zal haar mening niet tegen houden, zo komt ze nog weleens bot over. Ze is een echte leider en heeft haar mening dan ook wel nodig. Samantha wordt niet snel verliefd en kan slecht tegen mensen die totaal geen motivatie hebben of het niet eens proberen. Samantha heeft een lage irritatie grens en kan snel op haar teentjes getrapt zijn. Dan is ze ook heel lang geïrriteerd tot iemand haar weer opvrolijkt of er wat heel goeds gebeurt. Sam is namelijk het tegenovergestelde van overenthousiast en is pas echt tevreden als het echt perfect is. Erg perfectionistisch dus - wat voor andere heel vermoeiend kan zijn. Niemand doet ook maar wat goeds in haar ogen en ze moet aan alles wel iets veranderen, ze heeft er door de jaren heen op zitten oefenen en nu kan ze er wel iets beter mee omgaan maar dat zegt niet dat er niet wat van binnen knapt als iets niet perfect is in haar ogen.
    Uiterlijke kenmerken: Ze heeft mooie, zwarte lokken die om haar gezicht krullen en haar lippen zijn mooi gevormd. Ze is niet extreem slank maar ook zeker niet dik. Haar gezicht is erg zuiver en ze draagt meestal weinig make-up. Misschien een beetje mascara en een fel gekleurde lippenstift of juist het tegenovergestelde. Ze is erg afwisselend qua stijlen en het is altijd een verassing met Samantha. Ze draagt alleen bijna geen jurkjes en je zult haar wel vaak in het zwart zien wat haar lichaam mooi vormt.
    Reden voor survivalvakantie: Ze wou een keer een uitdaging en vond het dagelijkse leven maar saai en gewoontjes. Samantha was gevraagd als leider door haar uitmuntende kwaliteiten. Samantha had niet geweigerd en vond het juist wel grappig. Het was een keer wat anders.
    Extra: -
    Foto’s:


    [ bericht aangepast op 30 nov 2013 - 16:22 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Volledige naam: Daniel Jensen Smith
    Roepnaam: Dan
    Leeftijd (17 t/m 25): 23
    Geaardheid: Heteroseksueel
    Innerlijke eigenschappen: Dan is een lieve jongen, die wel graag krijgt wat ie hebben wil. Hij neemt graag zelf de touwtjes in handen en daarom is hij een geboren leider. Hoewel hij – als het moet – streng op kan treden, zal hij wel zijn best doen om het de hele groep naar hun zin te maken. Hij wilt graag met iedereen een praatje maken en wilt ook graag mensen leren kennen. Hij vindt het wel heel moeilijk om echt een hechte band met iemand te maken. Hij is zijn liefde van zijn leven kwijt geraakt in een auto-ongeluk en daardoor is hij bang om andere mensen van wie hij veel houdt ook kwijt te raken. Daarom raakt hij liever niet gehecht aan mensen, om hem de pijn te besparen. Als hij denkt dat hij te hecht wordt met mensen, neemt hij afstand.
    Uiterlijke kenmerken: Dan is een gespierde jongeman van zo’n 1.85 meter. Hij draagt vaak spijkerbroeken met houthakkersblousejes of gewone effen T-shirts. Hij heeft heldere groene ogen. Ook heeft hij een stoppelbaardje, aangezien hij te lui is om het regelmatig te scheren en hij het ook wel leuk vindt staan.
    Reden voor survivalvakantie: Hij leidt al vanaf zijn twintigste elk jaar dit soort survivalvakanties en is het van plan nog jaren te doen. Een goede vriend van hem organiseert dit kamp en vroeg hem drie jaar terug of het iets voor Dan was.
    Extra: Dan speelt gitaar. Hij neemt zijn gitaar dan ook elk jaar mee, zodat hij bij het kampvuur kan spelen. Als hij gitaar speelt, vergeet hij alles om zich heen, het is echt een soort rustmoment voor hem. Dan kan ook heel goed zingen, vaak zingt hij dus zelf bij zijn gitaarspel.
    Foto’s:



    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ik zal proberen mijn personage morgen af te maken, alleen heb ik het een beetje druk i.v.m sinterklaas.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vincere schreef:
    Ik zal proberen mijn personage morgen af te maken, alleen heb ik het een beetje druk i.v.m sinterklaas.


    Is goed hoor!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    - Evolution -- > HaIcyon. De 'I' is geschreven met de i, degene met de L was al bezet.-


    That is a perfect copy of reality.

    Illuminates wordt NeverIand - De 'l' is eveneens met een hoofdletter i geschreven,
    door het geniale idee van HaIcyon.


    NeverIand schreef:
    Illuminates wordt NeverIand - De 'l' is eveneens met een hoofdletter i geschreven,
    door het geniale idee van HaIcyon.


    Haha wat leuk dit :'3 I Iike it.

    Mijn humor wordt zo slecht. (dance)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Enjoy word Mono


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Ik denk niet dat er nog iets van mijn rol komt ;s. Ik schrijf me uit, sorry.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Iemand in dit topic die misschien nog een tweede personage aan wil maken?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    Iemand in dit topic die misschien nog een tweede personage aan wil maken?

    Nee sorry, voor mij wordt het anders een beetje te veel.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    WhiteFire is Caprino geworden.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Caprino schreef:
    (...)
    Nee sorry, voor mij wordt het anders een beetje te veel.


    Oh oké, is goed hoor! Als niemand wilt kunnen we misschien eventueel ook wel met één jongen minder beginnen denk ik.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Kan ook. :Y)


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...